SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 12844
Totaal: 652525 (+12779 ivm -65 corr.)
Opgenomen*: 221
Huidig*: 1467 (+29)
Opgenomen op IC*: 38
Huidig*: 536 (+10)
Overleden: 77
Totaal: 10321
teringquote:Op donderdag 17 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 12844
Totaal: 652525 (+12779 ivm -65 corr.)
Opgenomen*: 221
Huidig*: 1467 (+29)
Opgenomen op IC*: 38
Huidig*: 536 (+10)
Overleden: 77
Totaal: 10321
Deze is wel Heel Erg Goed en je krijgt zoals overal altijd Heel Veel Te Veel eten meequote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is die Chinees bij mij in het dorp dan goedkoop als ik dit zo zie
Die Chinees waar je te weinig eten meekrijgt moet ik nog tegenkomenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze is wel Heel Erg Goed en je krijgt zoals overal altijd Heel Veel Te Veel eten mee
Volgende week is het kerst dus dan zal het een de weken daarna nog wel weer feest zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
duurt nog wel een week dus wanneer het moet zaken na de maatregelen?
Ook precies de reden waarom ze pas midden Januari weer de lockdown beoordelen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week is het kerst dus dan zal het een de weken daarna nog wel weer feest zijn.
Ja wel verstandig dat ze dit keer een wat ruimere tijd hebben gekozen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook precies de reden waarom ze pas midden Januari weer de lockdown beoordelen.
Waarom zo vaak?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de cijfers zit wel weer iets van een correctie; dat maakt voor het totaal aantal besmettingen over de laatste week natuurlijk niet uit. Die is ook (weer) ruim hoger dan opzichte van de vorige week.
Een vriend van mij laat zich nu voor de 6e keer testenDie blijft wel trouw naar de testlocatie gaan.
Zit wel een correctie in vanwege de storing bij de GGD ja, maar alsnog gaat het hard omhoogquote:Op donderdag 17 december 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de cijfers zit wel weer iets van een correctie; dat maakt voor het totaal aantal besmettingen over de laatste week natuurlijk niet uit. Die is ook (weer) ruim hoger dan opzichte van de vorige week.
Een vriend van mij laat zich nu voor de 6e keer testenDie blijft wel trouw naar de testlocatie gaan.
quote:Weekgemiddelde vandaag: 9548
Weekgemiddelde een week geleden: 6805
*gezaktquote:Op donderdag 17 december 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik iemand om kon kopen om het certificaat voor de anti-corruptie cursus te krijgen had ik dat meteen gedaan. Kost me alleen maar tijd.
nou...?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Kwam hier net een busje voorbij met op de zijkant groot 'verspreidingsbureau'Maar is natuurlijk van de reclamefolders verspreiding
ja iedereen de straat op. Wordt een zootje.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat het met oud en nieuw ook wel hard gaat, vooral nu er geen avondklok is dus sommige mensen gaan denk ik toch meer schijt hebben aan de 2 bezoekersregel.
En dan oud & nieuw en dan nog een week of drie wachten.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
duurt nog wel een week dus wanneer het moet zaken na de maatregelen?
nou ja 6 dagen na oud nieuw weet je al veel toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan oud & nieuw en dan nog een week of drie wachten.
Dan worden de eerste mensen ziek; moet je nog even wachten tot ze getest worden; en dan nog even wachten totdat ze in het ziekenhuis terecht komen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja 6 dagen na oud nieuw weet je al veel toch?
Hoeveel uur per week mag je aan de slag?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
jongens ik ben echt blij met mijn baan [ afbeelding ]
Thuiswerken had ik ook niet gelukkiger van geworden nu denk ik
ja das ook zo ja. en ondanks de correctie zitten we nu dus ruim boven de 10 duizend besmette per dag ookquote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan worden de eerste mensen ziek; moet je nog even wachten tot ze getest worden; en dan nog even wachten totdat ze in het ziekenhuis terecht komen.
Je hebt nog geen reet uitgevoerd skatjuhquote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
jongens ik ben echt blij met mijn baan [ afbeelding ]
Thuiswerken had ik ook niet gelukkiger van geworden nu denk ik
Fulltime in 4 dagen. . Das perfectquote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week mag je aan de slag?
nee maar blij met dat ik 4 jan wel mag beginnenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt nog geen reet uitgevoerd skatjuh
Ik moet daar 5 dagen over doenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fulltime in 4 dagen. . Das perfect
Da's fijn jaquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar blij met dat ik 4 jan wel mag beginnen
hmm denk het niet :pquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je wel nog meeposten hier tijdens je werk?
KSC deaud.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk het niet :p
Zeker in het begin niet nee.
niet de optie wat meer te werken in 4 dagen?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je wel nog meeposten hier tijdens je werk?
Wel interessant als je Magneto een naald geeft.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Science saved Gandalf![]()
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-gbr/index.html
Gezocht: babbelbal. Andere snacks in overleg.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we niet alvast een advertentie zetten voor de functie van nieuwe Koningin van de KSC?
Doet me denken aan Oy de brabbeldas.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezocht: babbelbal. Andere snacks in overleg.
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezocht: babbelbal. Andere snacks in overleg.
Komen er geen leuke vrouwen of is het online?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, nog even die kerstborrel overleven en de dag is weer voorbij.
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:04 schreef Karzai het volgende:
eerst even een prutje uit mijn neus halen
Y'all need Jesus.quote:
Doet die het voor me dan?quote:
Nog wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n eigen bips wel afvegen hoor.
Van die hondjes waarvan het lijkt alsof iedere ademhaling hun laatste is.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1641547500![]()
![]()
We willen goede mensen vinden voor Luna, zeker geen fokkers.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ik val afquote:Op donderdag 17 december 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We willen goede mensen vinden voor Luna, zeker geen fokkers.
ja zo keek ik ookquote:Op donderdag 17 december 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had je nog gevonden in je vorige carričre [ afbeelding ]
Is het terug bij de buren?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg Gerrie gezien voor vandaag
hmmm goed punt, 20 tientjes als je morgen hier de ramen komt lappen, reiskosten vergoed ik ookquote:
komt die priester ff met z'n wc borstel af om je pot in te zegenen.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n eigen bips wel afvegen hoor.
bel je daar geen bedrijf voor?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg Gerrie gezien voor vandaag
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmmm goed punt, 20 tientjes als je morgen hier de ramen komt lappen, reiskosten vergoed ik ook
ik ga geen 200 euro betalen voor iets wat ik zelf op 15 minuten had gefixt als die slang niet klem in de afvoer had gezetenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
Maak ik nog een lekkere lunch ook met gerookte zalm
ja als je de spullen hebtquote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga geen 200 euro betalen voor iets wat ik zelf op 15 minuten had gefixt als die slang niet klem in de afvoer had gezeten
Ga je met kerst niet naar je moeder?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
Ja had het ook op kunnen eten, deden de Chinezen vroeger tegen tal van kwalen, Arabieren eten nu nog kamelenpoep.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga geen 200 euro betalen voor iets wat ik zelf op 15 minuten had gefixt als die slang niet klem in de afvoer had gezeten
ja en naar mijn paquote:Op donderdag 17 december 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je met kerst niet naar je moeder?
Met vreten?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en naar mijn pa
maar ik vier nu al kerst
Ja, of niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had het ook op kunnen eten, deden de Chinezen vroeger tegen tal van kwalen, Arabieren eten nu nog kamelenpoep.
Watquote:Op donderdag 17 december 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had het ook op kunnen eten, deden de Chinezen vroeger tegen tal van kwalen, Arabieren eten nu nog kamelenpoep.
Bijvoorbeeld;quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld;
"During the North Africa campaigns in World War II, the Germans discovered that fresh camel dung cured dysentery, which was affecting many German soldiers. They observed that the Arabs also came down with dysentery, but could usually cure it within a day. The Arabs followed camels around until the camel dropped fresh dung -- then the Arabs ate the dung immediately, while it was still warm. In order for the remedy to work, the camel dung had to be fresh and warm. Laboratory analysis has shown that the dung was teeming with powerful bacteria that ate harmful microorganisms in the intestinal tract to produce the cure. The Germans soon developed a method of drying these bacteria and placing them in capsules, removing the need to ingest a steaming bowl of fresh camel dung"
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker tongzoenen met Ali Badr
Ok daarmee heb ik al een compleet land uitgeschakeld, een Chinees dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok daarmee heb ik al een compleet land uitgeschakeld, een Chinees dan?
De Chinezen noemden het gele pap, die lieten gezonde mensenpoep eten door mensen met darmproblemen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:FranticDJNoice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lastig typen wel![]()
Lekkere paptaarte niks voor je?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Bij het woord pap haak ik 99 vd100 keer al af
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:FranticDJje hebt een groter bureau nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paptaart is wel de enige uitzonderingquote:Op donderdag 17 december 2020 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere paptaarte niks voor je?
Tegenwoordig heb je poeptransplantaties. Dan krijg je gewoon een slangetje in je neus, ruik of proef je verder niks vanquote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok daarmee heb ik al een compleet land uitgeschakeld, een Chinees dan?
De Chinezen noemden het gele pap, die lieten gezonde mensenpoep eten door mensen met darmproblemen.
Boks.quote:
ja je kan ook donor worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je poeptransplantaties. Dan krijg je gewoon een slangetje in je neus, ruik of proef je verder niks van
Voor de rest weet ik het niet, ja sowieso geen mensen met een poepfascinatie huwen want daar zit een seksuele stoornis achter verscholen.quote:
Nee moest best veel in overleg. Maar nu klaar.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt ook niet veel gepost vandaag
"verscholen"quote:Op donderdag 17 december 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de rest weet ik het niet, ja sowieso geen mensen met een poepfascinatie huwen want daar zit een seksuele stoornis achter verscholen.
Sterktequote:Op donderdag 17 december 2020 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks.
Kapot veel spierpijn van op m'n knieën* voorover gebukt te zitten en een halve meter onder het maaiveld te zitten roeren.
*kan eigenlijk niet langer dan 15 minuten op mn linker knie zitten zonder 2 dagen pijn
Het bureau is nog een stuk groter. Maar er staat ook nog een derde TV/scherm die ik nodig heb voor mijn werk. Geen zin om mijn hele werkkamer op te offeren.quote:
Klopt, vaak van gezonde moeder naar zieke dochter, ik ken zelfs iemand die dit heeft laten doen en nog verbazingwekkender zijn de onderzoeken waarbij ze gezonde poep gebruiken om mentale problemen bij een ander op te lossen, dat is wel een bijzondere hč.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je poeptransplantaties. Dan krijg je gewoon een slangetje in je neus, ruik of proef je verder niks van
MI van feedersquote:Op donderdag 17 december 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hrrrrquote:Op donderdag 17 december 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI van feeders
zo'n vies kereltje dat over 't handje wrijft van een obese dame. Dame met trechter in de mond. mannetje maar over dat handje wrijven, je bent mooi als je eet.
Dat was ooit bij Reportage ofzo op RTL4
Vind feeders toch wel zulke ranzige mensen.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI van feeders
zo'n vies kereltje dat over 't handje wrijft van een obese dame. Dame met trechter in de mond. mannetje maar over dat handje wrijven, je bent mooi als je eet.
Dat was ooit bij Reportage ofzo op RTL4
understatementquote:Op donderdag 17 december 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind feeders toch wel zulke ranzige mensen.
Meestal zit ik dan zelf een zak chips te eten op de bank.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind feeders toch wel zulke ranzige mensen.
en over je eigen handje te wrijven en te zeggen dat je mooi bent als je eet?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal zit ik dan zelf een zak chips te eten op de bank.
Dat heb ik bij Obese en My 600lb Lifequote:Op donderdag 17 december 2020 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal zit ik dan zelf een zak chips te eten op de bank.
Mag niet klagenquote:Op donderdag 17 december 2020 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel hoor en daar??
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit er nog wat bij? kaassausje van knorr?
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Vergeet stapje 2 niet
https://nl.10steps.org/administrer-un-lavement-au-caf-2133
ik doe het meestal even in de oven met kaasquote:Op donderdag 17 december 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zelf maken man. zo simpel
Bechamel maken en kaas er door
ja maar die maakt ook een vagina geur kaarsquote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gwyneth Paltrow zweert erbij.
en klopt het?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die maakt ook een vagina geur kaars
Rare gevaarlijke zweefteef is datquote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Bij dr Phil denkt iemand dat hij een cyborg is.
RTL5 nuquote:Op donderdag 17 december 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waar kan je dat tegenwoordig nog zien?
En is getrouwd geweest met de zanger van COldplayquote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIet goed?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En is getrouwd geweest met de zanger van COldplay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohquote:Op donderdag 17 december 2020 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay echt verschrikkelijk
bootjes kunnen ook feeders zijn jaquote:Op donderdag 17 december 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij zei dat een feeder een boot was
Maar Polen is een streng katholiek land dus daarom moet er eerst nog even uitgebreid met jan en alleman Kerstmis gevierd worden en pas DAN gaan we de put dempen. Nja.quote:De Poolse regering heeft besloten tot een strenge lockdown van drie weken vanaf 28 december. De minister van Gezondheid, Adam Niedzielski, vreest een derde golf aan het begin van het komende jaar en probeert die door middel van de lockdown te voorkomen.
En hier na de Kerst avondklok denk ik. Kunnen ze iedereen inladen die buiten is. Wordt sowieso een drama met oud en nieuw hier in R'dam.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Polen is een streng katholiek land dus daarom moet er eerst nog even uitgebreid met jan en alleman Kerstmis gevierd worden en pas DAN gaan we de put dempen. Nja.
Dat zijn dan een boel stapjesquote:Op donderdag 17 december 2020 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Soms kunnen ze bij het werk niet plannen. Ik moest vandaag een wijk vlakbij het werk doen. Niet veel post, dus was zo klaar met de voorbereiding. Zit ik te pauzeren, komt er iemand van de begeleiding naar me toe met een dik bieb boek wat niet door de brievenbus kan en vandaag aangeboden moest worden (mensen zouden thuis zijn, maar op het pakket geen tijdsindicatie) of ik die even wil bezorgen, maar dat adres lag 5km van het laatste adres waar ik heen moest bij mijn normale ronde..
Wel gewoon gedaan, zonder mopperen. Maar een beetje beter plannen de volgende keer kan geen kwaad....
quote:
Gaat in 2021 gewoon door hoor.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:38 schreef crv het volgende:
[..]2 te lang ..... kutjaar, nog afgezien van corona
Dat was bij Allerheiligen al precies hetzelfde verhaal. Daarna hebben ze ook nog een weekje protesten gehad.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Polen is een streng katholiek land dus daarom moet er eerst nog even uitgebreid met jan en alleman Kerstmis gevierd worden en pas DAN gaan we de put dempen. Nja.
Ik vind het simpel gekookt gewoon lekker.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit er nog wat bij? kaassausje van knorr?
Die 5km leg ik dan natuurlijk per fiets af he. Maar vandaag best al wat stapjes gezet jaquote:
Jij zit weer boven de 30k zekerquote:Op donderdag 17 december 2020 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die 5km leg ik dan natuurlijk per fiets af he. Maar vandaag best al wat stapjes gezet ja
Ik doe twee keer acht kilometer dagelijks op de fiets. Naar en van werk. Bevalt prima.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die 5km leg ik dan natuurlijk per fiets af he. Maar vandaag best al wat stapjes gezet ja
NEINquote:Op donderdag 17 december 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Zijn tuincentrums open eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Zijn tuincentrums open eigenlijk?
quote:Tuincentra
Tuincentra zijn gesloten. Alleen verkoop van kerstbomen- en bloemenverkoop buiten is wel toegestaan.
https://www.rijksoverheid(...)els-tijdens-lockdown
Pics?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Heb maar geschikte kleding voor mijn balfunctie besteld hoop ik
Ja, heb je het einde ook gelezen?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Spaaaaaaaaaaaaaaaaaanend
9 MINUTEN GELEDEN
Eerste coronavaccinatie op 8 januari
De eerste vaccinatie kan op 8 januari 2021 gezet worden, dat schrijft minister De Jonge van Volksgezondheid in een brief aan de Tweede Kamer. Als het coronavaccin wordt goedgekeurd door het Europees Medicijnagentschap, gaan vanaf die datum de eerste vaccinaties van start. Vanaf 4 januari worden de eerste uitnodigingen verstuurd.
De eerste groep die wordt opgeroepen, zijn medewerkers van verpleeghuizen, medewerkers van de gehandicaptenzorg en de wijkverpleging.
Oftewel: We zijn in januari lekker de zorgmedewerkers aan het inenten en daarna ligt het weer maanden stil tot het centrale oproepsysteem af isquote:Volgens het RIVM is de database waar straks iedere prik wordt geregistreerd pas eind december klaar. Het centrale oproepsysteem is vooralsnog ook niet af, maar die software is niet noodzakelijk om te starten met het inenten van de eerste groep zorgmedewerkers.
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, heb je het einde ook gelezen?
[..]
Oftewel: We zijn in januari lekker de zorgmedewerkers aan het inenten en daarna ligt het weer maanden stil tot het centrale oproepsysteem af is
Opa en oma zijn belangrijker dan onze snoepreisjes.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, heb je het einde ook gelezen?
[..]
Oftewel: We zijn in januari lekker de zorgmedewerkers aan het inenten en daarna ligt het weer maanden stil tot het centrale oproepsysteem af is
Eentje ookquote:Op donderdag 17 december 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Spaaaaaaaaaaaaaaaaaanend
9 MINUTEN GELEDEN
Eerste coronavaccinatie op 8 januari
De eerste vaccinatie kan op 8 januari 2021 gezet worden, dat schrijft minister De Jonge van Volksgezondheid in een brief aan de Tweede Kamer. Als het coronavaccin wordt goedgekeurd door het Europees Medicijnagentschap, gaan vanaf die datum de eerste vaccinaties van start. Vanaf 4 januari worden de eerste uitnodigingen verstuurd.
De eerste groep die wordt opgeroepen, zijn medewerkers van verpleeghuizen, medewerkers van de gehandicaptenzorg en de wijkverpleging.
Goedgekeurdquote:Op donderdag 17 december 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watquote:Op donderdag 17 december 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staat Di-Rect nieuw op 12 in de Top 2000?
Slank en superslank?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
hopen dat het past want levertijden zijn wel lang.
Maar van die broek heb ik 2 maten besteld voor de zekerheid.
Dat is dat Stef Bos geneuzel toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Door de Wind van Miss Montreal op 29. Ken dat hele nummer niet.
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dat Stef Bos geneuzel toch?
Dezelfde energiequote:Op donderdag 17 december 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
bij de demo vandaag is er een vrouw geweest en die heeft een jodenster op haar jas gezet want het is dezelfde energie
echt wtf![]()
https://fb.watch/2riymvsqBU/
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dezelfde energieGing op gas hoor.
Nee joh. Dat zijn de 'kiek mij ruige muziek in de top2000 krijgen'-kliek.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij staat Sound of Silence van Disturbed alleen maar zo hoog omdat iedereen eigenlijk die van S&G wilde maar verkeerd klikte, zoals m'n vader.
Daar zijn we al lieverd. Daar zijn we al.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ging te ver he
Nu ga ik naar de hel.
[..]
zullen we ze?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Zijn echt niet goed in hun hoofd die mensen. Het blijft mij verwonderen
Ken het van kei-vroeger toen ik volgens mij iemand in de Tripod-chat kende die zich zo had genoemd. 2000 ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh. Dat zijn de 'kiek mij ruige muziek in de top2000 krijgen'-kliek.
Want het is heus een ruige band. Heus.
[..]
Daarom dat er nog 2 centrales bij komenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Met kernenergie waren ze zo klaar geweest
Vind het echt een jankerige aanstelversie van dat nummer.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh. Dat zijn de 'kiek mij ruige muziek in de top2000 krijgen'-kliek.
Want het is heus een ruige band. Heus.
Band valt wel onder metal, maar daar houdt het ook wel mee op met dit nummer.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken het van kei-vroeger toen ik volgens mij iemand in de Tripod-chat kende die zich zo had genoemd. 2000 ofzo.
Zo hipster ben ik. Ken de muziek verder alleen niet.
Ik ken de band wel, dus ik zat de eerste keer dat ik het hoorde te wachten tot de gitaren kwamen. Ze kwamen niet en nooit meer geluisterd. S&G is veel fijner.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het echt een jankerige aanstelversie van dat nummer.
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Band valt wel onder metal, maar daar houdt het ook wel mee op met dit nummer.
Slayer erin krijgen vond ik grappiger iig.
Ik wil helemaal niet naar de malediven.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Jongens als we allemaal inleggen!!!!!![]()
![]()
![]()
https://www.holidayguru.n(...)_57UEVpqeY596vO4BOhU
jawel johquote:Op donderdag 17 december 2020 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet naar de malediven.
Tropical Foquevillequote:Op donderdag 17 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
Veel te warm.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat eet ik toch niet.quote:
Jawel ik wel hoorquote:Op donderdag 17 december 2020 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
mja verveel me dood daar na drie dagenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wel jullie koffers dragenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:18 schreef kwiwi het volgende:
Wij waren net de vakantie naar de seychellen aan het plannen, voor als we er eindelijk weer heen kunnen
En datquote:Op donderdag 17 december 2020 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja verveel me dood daar na drie dagen
En erin zeker in het vliegtuigquote:Op donderdag 17 december 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil wel jullie koffers dragen
Nee joh, lekker met rust laten die beessies.quote:
Relaxen met een cocktail, boek lezen in de zonquote:Op donderdag 17 december 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
vissen, duiken, zwemmen wat kan je daar nog meer doen
Je denkt kleren mee te hebben, maar nee, het is Bal.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Kijk naar de ketting...[ afbeelding ]
doe jullie ogen dicht.
Als ik met mijn vingers knip willen jullie allemaal naar de Malediven.
*Knipt met vingers*
hehehehehquote:Op donderdag 17 december 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt kleren mee te hebben, maar nee, het is Bal.
Dat je je koffer open doet en er een enorme platgedrukte bitterbal in zit.. kruimels overalquote:Op donderdag 17 december 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt kleren mee te hebben, maar nee, het is Bal.
stomende vleesragout over je jurkjequote:Op donderdag 17 december 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je je koffer open doet en er een enorme platgedrukte bitterbal in zit.. kruimels overal
salpicon tussen al je kleren alsof er iemand in z'n broek gegerried heeft en die vervolgens opgevouwen heeft.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je je koffer open doet en er een enorme platgedrukte bitterbal in zit.. kruimels overal
Die lik ik er wel af, vleesragoutquote:Op donderdag 17 december 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stomende vleesragout over je jurkje
Beetje dit effectquote:Op donderdag 17 december 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk in de zon bakkenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
vissen, duiken, zwemmen wat kan je daar nog meer doen
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dit effect [ afbeelding ]
inb4 Escort?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar mijn bezoek staat zo voor de deurDusseh LAT0RZ
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar mijn bezoek staat zo voor de deurDusseh LAT0RZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |