SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 12844
Totaal: 652525 (+12779 ivm -65 corr.)
Opgenomen*: 221
Huidig*: 1467 (+29)
Opgenomen op IC*: 38
Huidig*: 536 (+10)
Overleden: 77
Totaal: 10321
teringquote:Op donderdag 17 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 12844
Totaal: 652525 (+12779 ivm -65 corr.)
Opgenomen*: 221
Huidig*: 1467 (+29)
Opgenomen op IC*: 38
Huidig*: 536 (+10)
Overleden: 77
Totaal: 10321
Deze is wel Heel Erg Goed en je krijgt zoals overal altijd Heel Veel Te Veel eten meequote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is die Chinees bij mij in het dorp dan goedkoop als ik dit zo zie
Die Chinees waar je te weinig eten meekrijgt moet ik nog tegenkomenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze is wel Heel Erg Goed en je krijgt zoals overal altijd Heel Veel Te Veel eten mee
Volgende week is het kerst dus dan zal het een de weken daarna nog wel weer feest zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
duurt nog wel een week dus wanneer het moet zaken na de maatregelen?
Ook precies de reden waarom ze pas midden Januari weer de lockdown beoordelen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week is het kerst dus dan zal het een de weken daarna nog wel weer feest zijn.
Ja wel verstandig dat ze dit keer een wat ruimere tijd hebben gekozen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook precies de reden waarom ze pas midden Januari weer de lockdown beoordelen.
Waarom zo vaak?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de cijfers zit wel weer iets van een correctie; dat maakt voor het totaal aantal besmettingen over de laatste week natuurlijk niet uit. Die is ook (weer) ruim hoger dan opzichte van de vorige week.
Een vriend van mij laat zich nu voor de 6e keer testenDie blijft wel trouw naar de testlocatie gaan.
Zit wel een correctie in vanwege de storing bij de GGD ja, maar alsnog gaat het hard omhoogquote:Op donderdag 17 december 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de cijfers zit wel weer iets van een correctie; dat maakt voor het totaal aantal besmettingen over de laatste week natuurlijk niet uit. Die is ook (weer) ruim hoger dan opzichte van de vorige week.
Een vriend van mij laat zich nu voor de 6e keer testenDie blijft wel trouw naar de testlocatie gaan.
quote:Weekgemiddelde vandaag: 9548
Weekgemiddelde een week geleden: 6805
*gezaktquote:Op donderdag 17 december 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik iemand om kon kopen om het certificaat voor de anti-corruptie cursus te krijgen had ik dat meteen gedaan. Kost me alleen maar tijd.
nou...?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Kwam hier net een busje voorbij met op de zijkant groot 'verspreidingsbureau'Maar is natuurlijk van de reclamefolders verspreiding
ja iedereen de straat op. Wordt een zootje.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat het met oud en nieuw ook wel hard gaat, vooral nu er geen avondklok is dus sommige mensen gaan denk ik toch meer schijt hebben aan de 2 bezoekersregel.
En dan oud & nieuw en dan nog een week of drie wachten.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
duurt nog wel een week dus wanneer het moet zaken na de maatregelen?
nou ja 6 dagen na oud nieuw weet je al veel toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan oud & nieuw en dan nog een week of drie wachten.
Dan worden de eerste mensen ziek; moet je nog even wachten tot ze getest worden; en dan nog even wachten totdat ze in het ziekenhuis terecht komen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja 6 dagen na oud nieuw weet je al veel toch?
Hoeveel uur per week mag je aan de slag?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
jongens ik ben echt blij met mijn baan [ afbeelding ]
Thuiswerken had ik ook niet gelukkiger van geworden nu denk ik
ja das ook zo ja. en ondanks de correctie zitten we nu dus ruim boven de 10 duizend besmette per dag ookquote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan worden de eerste mensen ziek; moet je nog even wachten tot ze getest worden; en dan nog even wachten totdat ze in het ziekenhuis terecht komen.
Je hebt nog geen reet uitgevoerd skatjuhquote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
jongens ik ben echt blij met mijn baan [ afbeelding ]
Thuiswerken had ik ook niet gelukkiger van geworden nu denk ik
Fulltime in 4 dagen. . Das perfectquote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week mag je aan de slag?
nee maar blij met dat ik 4 jan wel mag beginnenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt nog geen reet uitgevoerd skatjuh
Ik moet daar 5 dagen over doenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fulltime in 4 dagen. . Das perfect
Da's fijn jaquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar blij met dat ik 4 jan wel mag beginnen
hmm denk het niet :pquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je wel nog meeposten hier tijdens je werk?
KSC deaud.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk het niet :p
Zeker in het begin niet nee.
niet de optie wat meer te werken in 4 dagen?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je wel nog meeposten hier tijdens je werk?
Wel interessant als je Magneto een naald geeft.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Science saved Gandalf![]()
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-gbr/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |