abonnement Unibet Coolblue
pi_196783898
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 december 2020 @ 13:53:08 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196783910
Goeie OP en TT :)
pi_196783966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Oja het pareltje Summerville. Zit feitelijk niet eens bij een team in de jeugdopleiding van Leeds _O-
Had hier gewoon onbetwiste basisspeler geweest want Linssen speelt op z'n plekkie.

Daarbij was dat nou zo'n typische piepjonge hype speler waar je voor de verandering wel wat aan had kunnen verdienen en waar je focus (volgens visionair Arnesen) op moet gaan komen te liggen _O-
blablablabla
  donderdag 17 december 2020 @ 14:23:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_196784574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Had hier gewoon onbetwiste basisspeler geweest want Linssen speelt op z'n plekkie.

Daarbij was dat nou zo'n typische piepjonge hype speler waar je voor de verandering wel wat aan had kunnen verdienen en waar je focus (volgens visionair Arnesen) op moet gaan komen te liggen _O-
Ik denk dat Feyenoord ook best wel focus op hem had en ver wilde gaan om hem te houden. Maar moet wel beetje van 2 kanten komen. Denk dat die jongen (of zijn zaakwaarnemer) met onredelijke eisen kwam, dan houdt het op. Hij leek me nou bovendien ook weer geen supertalent. Moet het maar zien te redden daar in Engeland, heb mijn twijfels.
  donderdag 17 december 2020 @ 14:24:35 #5
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196784612
dat mensen hier nog energie in stoppen
Makkelijk tweede.
pi_196784683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat mensen hier nog energie in stoppen
Zoek je toch lekker een andere club.
blablablabla
pi_196784784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:23 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord ook best wel focus op hem had en ver wilde gaan om hem te houden. Maar moet wel beetje van 2 kanten komen. Denk dat die jongen (of zijn zaakwaarnemer) met onredelijke eisen kwam, dan houdt het op. Hij leek me nou bovendien ook weer geen supertalent. Moet het maar zien te redden daar in Engeland, heb mijn twijfels.
Hij miste kennelijk het perspectief om bij te tekenen omdat hem een plek in U21 was toegezegd. Terwijl hij in de voorbereiding gewoon prima heeft gespeeld.

Of het uiteindelijk een toptalent was weet je niet, hij was in elk geval wel pas 18 en had zeker bij ADO wel een aardige periode, maar belangrijker een type creatieve speler wat we heel erg misten toen Sini nog geblesseerd was. Dat hij nu bij Leeds de bank van de 019 mag warm houden is niet zo rullevant voor ons.
blablablabla
pi_196784795
Werd nooit echt warm van Summerville hi-ha-ho
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_196784801
Summerville.. Kom op, dat was toch zo klaar als een klontje? Er was een akkoord, zaakwaarnemer en speler gaan ineens moeilijk doen, en dus is Feyenoord eindelijk een keer zo hard om te zeggen; dan pakken we nu nog wat geld voor je. Doen we dat niet, loopt ie gratis de deur uit en fuck dat. Dan maar geen talent op de linkerflank. Hij kreeg kansen in de voorbereiding, deed het op zich best redelijk, en duwt je vervolgens een mes in de rug.

Echt, ik kan het niet anders dan 100% eens zijn met die insteek.
pi_196784830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:33 schreef Elan het volgende:
Dat hij nu bij Leeds de bank van de 019 mag warm houden is niet zo rullevant voor ons.
Dat mannetje zit 90% van de tijd niet eens bij de selectie van de O23, dus er is niet eens sprake van een bank warm houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2020 14:36:09 ]
  donderdag 17 december 2020 @ 14:36:20 #11
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196784838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Summerville.. Kom op, dat was toch zo klaar als een klontje? Er was een akkoord, zaakwaarnemer en speler gaan ineens moeilijk doen, en dus is Feyenoord eindelijk een keer zo hard om te zeggen; dan pakken we nu nog wat geld voor je. Doen we dat niet, loopt ie gratis de deur uit en fuck dat. Dan maar geen talent op de linkerflank. Hij kreeg kansen in de voorbereiding, deed het op zich best redelijk, en duwt je vervolgens een mes in de rug.

Echt, ik kan het niet anders dan 100% eens zijn met die insteek.
Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).
Makkelijk tweede.
pi_196784871
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).
Gestoord weet ik niet, in elk geval dom en makkelijk beïnvloedbaar. Beetje een Depay maar dan met 10% van het talent van Depay.
pi_196784891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Summerville.. Kom op, dat was toch zo klaar als een klontje? Er was een akkoord, zaakwaarnemer en speler gaan ineens moeilijk doen, en dus is Feyenoord eindelijk een keer zo hard om te zeggen; dan pakken we nu nog wat geld voor je. Doen we dat niet, loopt ie gratis de deur uit en fuck dat. Dan maar geen talent op de linkerflank. Hij kreeg kansen in de voorbereiding, deed het op zich best redelijk, en duwt je vervolgens een mes in de rug.

Echt, ik kan het niet anders dan 100% eens zijn met die insteek.
Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.
blablablabla
pi_196784930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).
Ik had een beetje Cabral 2.0 vibes van Summerville en naderhand blijkt dat maar weer.
pi_196784940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.
Tja. Dat gold ook voor Azarkan, die verlengde zijn contract onlangs wel, en heeft minuten mogen maken. Dat had ook Summerville kunnen zijn.
  donderdag 17 december 2020 @ 14:41:34 #16
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196784953
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.
Maar Dick was toch de ideale trainer

Dit is net als dat AZ ons voorbij is en alles beter doet dan wij maar dat AZ een zielig provincieclubje is die wij niet moeten imiteren

Je hebt zo veel conflicterende argumenten dat je volgens mij onderhand zelf al geen idee meer hebt wat precies je punt is.
Makkelijk tweede.
pi_196785022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mannetje zit 90% van de tijd niet eens bij de selectie van de O23, dus er is niet eens sprake van een bank warm houden.
Dus? Ventje is pas 18 komt net kijken daar.
Als hij volgend seizoen wel minuten gaat maken ergens is hij nog pas 19, waar hebben we het in hemelsnaam over.

Daarbij, en daar gaat het om, is hij echt niet minder dat Linssen, dus dan kun je hoog van de toren blazen dat hij tekort komt maar had hij hier dus wel degelijk minuten kunnen gaan maken. Of het vervolgens een talent bleek of een El Hankouri, Cabral 2.0 zie je dan wel weer. Hij heeft in elk geval een fijne versnelling en een lekker schot, iets wat we op zich best hadden kunnen gebruiken de afgelopen maanden.
blablablabla
pi_196785115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus? Ventje is pas 18 komt net kijken daar.
Als hij volgend seizoen wel minuten gaat maken ergens is hij nog pas 19, waar hebben we het in hemelsnaam over.

Daarbij, en daar gaat het om, is hij echt niet minder dat Linssen, dus dan kun je hoog van de toren blazen dat hij tekort komt maar had hij hier dus wel degelijk minuten kunnen gaan maken. Of het vervolgens een talent bleek of een El Hankouri, Cabral 2.0 zie je dan wel weer. Hij heeft in elk geval een fijne versnelling en een lekker schot, iets wat we op zich best hadden kunnen gebruiken de afgelopen maanden.
Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.

Ventje is inderdaad pas 18, dus waar hij het gore lef vandaan haalt teleurgesteld te zijn omdat hij geen garantie kreeg op speelminuten in het eerste; echt geen flauw idee. Gelukkig krijgt hij ze nu niet eens in de O23 van Leeds United, dus hij zal zich wel achter de oren krabben waarom hij zo dom is geweest.
pi_196785140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar Dick was toch de ideale trainer

Dit is net als dat AZ ons voorbij is en alles beter doet dan wij maar dat AZ een zielig provincieclubje is die wij niet moeten imiteren

Je hebt zo veel conflicterende argumenten dat je volgens mij onderhand zelf al geen idee meer hebt wat precies je punt is.
Of jij snapt er gewoon weer eens heel weinig van. Dat klinkt eigenlijk aannemelijker. Dat iemand de ideale trainer is wil nog niet zeggen dat je hem de bevoegdheden moet geven om zelf maar zijn selectie samen te stellen, ten koste van je eigen jeugdspelers (en principes).
Gurneygod.
blablablabla
pi_196785196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.

Ventje is inderdaad pas 18, dus waar hij het gore lef vandaan haalt teleurgesteld te zijn omdat hij geen garantie kreeg op speelminuten in het eerste; echt geen flauw idee. Gelukkig krijgt hij ze nu niet eens in de O23 van Leeds United, dus hij zal zich wel achter de oren krabben waarom hij zo dom is geweest.
Hij zit daar niet eens op de bank. En de onder 21 speelt in een ‘competitie’ met 3 andere clubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196785233
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij zit daar niet eens op de bank. En de onder 21 speelt in een ‘competitie’ met 3 andere clubs.
Ja precies, keek net nog even op transfermarkt.nl, 120 minuten in totaal (ofzoiets) over 2 wedstrijden, de rest 'niet bij selectie'.
  donderdag 17 december 2020 @ 14:55:24 #22
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196785244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Of jij snapt er gewoon weer eens heel weinig van. Dat klinkt eigenlijk aannemelijker. Dat iemand de ideale trainer is wil nog niet zeggen dat je hem de bevoegdheden moet geven om zelf maar zijn selectie samen te stellen, ten koste van je eigen jeugdspelers (en principes).
Gurneygod.
Het is meer dat je helemaal aan het huilen bent dat Slot komt, terwijl dat juist een trainer is die eerder een Summerville of Azarkan de kans zou geven dan Linssen, waar je nu zo voor pleit.

Het vliegt bij jou echt alle kanten op maar de conclusie is dat alles kut is. Dus ja, ik snap er heel weinig van alle onzin die je hier neer pleurt, maar ik denk dat bijna alle actieve users in dit topic dat probleem hebben (behalve @onlogisch maar dat zegt niet veel).
Makkelijk tweede.
pi_196785309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.

Je draait het verhaal zoals gewoonlijk weer eens compleet om :D . Hij wilde niet bijtekenen omdat hij bij U21 gestald zou worden. Als je zo'n ontwikkeling door hebt gemaakt, minuten in de eredivisie en de hele voorbereiding gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je bedankt om een heel seizoen in dat G-team te moeten acteren.
blablablabla
pi_196785397
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Je draait het verhaal zoals gewoonlijk weer eens compleet om :D . Hij wilde niet bijtekenen omdat hij bij U21 gestald zou worden. Als je zo'n ontwikkeling door hebt gemaakt, minuten in de eredivisie en de hele voorbereiding gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je bedankt om een heel seizoen in dat G-team te moeten acteren.
Ik draai helemaal niets om. Pfff.

Ik geef het weer op. :W
pi_196785409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het is meer dat je helemaal aan het huilen bent dat Slot komt, terwijl dat juist een trainer is die eerder een Summerville of Azarkan de kans zou geven dan Linssen, waar je nu zo voor pleit.

Het vliegt bij jou echt alle kanten op maar de conclusie is dat alles kut is. Dus ja, ik snap er heel weinig van alle onzin die je hier neer pleurt, maar ik denk dat bijna alle actieve users in dit topic dat probleem hebben (behalve @:onlogisch maar dat zegt niet veel).
Summerville was in principe verder in zijn ontwikkeling dan een Azarkan, en kan ook nog eens op meerdere posities uit de voeten. Nogal appels met peren vergelijken wat je doet.

[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 17-12-2020 16:48:23 ]
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')