abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2021 @ 13:23:28 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197187922
quote:
3s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:16 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Speciaal voor jou houden we die dingen tot na de zomer, kijken of je dan nog zo enthousiast bent over die onzinnige dingen.
Ik heb geen problemen met het dragen van een mondkapje
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197187955
quote:
84s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met het dragen van een mondkapje
Ik ook niet, hang het ding onder mijn neus en niemand die er wat van zegt.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:25:24 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_197187959
quote:
3s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:16 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Speciaal voor jou houden we die dingen tot na de zomer, kijken of je dan nog zo enthousiast bent over die onzinnige dingen.
Waarom gelijk die overdrijving alleen omdat je niet meegaat in geschreeuw?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 3 januari 2021 @ 13:26:41 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197187980
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:25 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Ik ook niet, hang het ding onder mijn neus en niemand die er wat van zegt.
Sneu figuur ben je.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197187998
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom gelijk die overdrijving alleen omdat je niet meegaat in geschreeuw?
Invoeren van die onzin gaat sneller dan weer afschaffen.
pi_197188029
quote:
84s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Sneu figuur ben je.
Ow jee daar ga ik wakker van liggen.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:33:13 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197188067
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:30 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Ow jee daar ga ik wakker van liggen.
pi_197188104
quote:
Ah leuk nog een jankzak.
pi_197188124
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:12 schreef Accordtje het volgende:

[..]

En dan een vergelijking met verkeersregels vreemd vinden....
Ja heel vreemd, die verkeersregels worden vastgesteld in overleg met allerlei instanties, worden uitgebreid getest, kijken wat het effect is etc etc.

Mondkapjes gaan we dragen onder het mom van ja we weten het ook niet meer, doe maar voor de zekerheid, wie weet helpt het...
  zondag 3 januari 2021 @ 15:17:25 #260
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197189643
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt ook. Maar vergeet ook niet dat het voor een groot deel gevoed wordt door het dronken clownsbeleid van het kabinet. Iedereen denkt er het zijne van als er wederom symboolmaatregelen worden afgekondigd en weer eens wordt gezwalkt met voorraden hulpmiddelen, wetgevingen met allerlei repessionele achterdeurtjes of vaccinatieplannen. Dan krijg je discussies en weigeraars.
Daar heb je helemaal gelijk in. De informatie vanuit en het gezwalk in het beleid zijn minstens zo irritant en zeker debet aan alle gedoe!
pi_197192013
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:36 schreef macca728 het volgende:
Ja heel vreemd, die verkeersregels worden vastgesteld in overleg met allerlei instanties, worden uitgebreid getest, kijken wat het effect is etc etc.

Mondkapjes gaan we dragen onder het mom van ja we weten het ook niet meer, doe maar voor de zekerheid, wie weet helpt het...
Ja, het gaat deze mensen ook echt om het nut van de maatregelen inderdaad. Dat blijkt wel uit het filmpje van die schreeuwlelijk waar de agenten aan de deur staan met z'n: "Jij hebt geen autoriteit over mij, dat heeft alleen God" en "Ik heb een uitzondering op het dragen van een mondkapje, maar ik hoef jou niet te vertellen waarom". Gelukkig geeft hij zelf in z'n filmpje al aan dat hij niet de slimste is (dat was ons nog niet opgevallen namelijk).

Maar inderdaad, het is deze mensen echt te doen om het feit dat het effect niet is aangetoond...
Het is verschrikkelijk, onze vrijheid is ons afgenomen. We moeten 10-15 minuten met zo'n mondkapje lopen tijdens het boodschappen doen. En maar een handjevol mensen heeft door wat ons wordt aangedaan!! Mensen wordt toch eens wakker!!!

Het is dat ik er niet op zit te wachten, maar ik zou dat soort mensen eigenlijk een lockdown gunnen zoals in Spanje begin dit jaar. Misschien dat ze dan in gaan zien dat af en toe een mondkapje opzetten het einde van de wereld nog niet is.
pi_197192776
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:41 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ja, het gaat deze mensen ook echt om het nut van de maatregelen inderdaad. Dat blijkt wel uit het filmpje van die schreeuwlelijk waar de agenten aan de deur staan met z'n: "Jij hebt geen autoriteit over mij, dat heeft alleen God" en "Ik heb een uitzondering op het dragen van een mondkapje, maar ik hoef jou niet te vertellen waarom". Gelukkig geeft hij zelf in z'n filmpje al aan dat hij niet de slimste is (dat was ons nog niet opgevallen namelijk).

Maar inderdaad, het is deze mensen echt te doen om het feit dat het effect niet is aangetoond...
Het is verschrikkelijk, onze vrijheid is ons afgenomen. We moeten 10-15 minuten met zo'n mondkapje lopen tijdens het boodschappen doen. En maar een handjevol mensen heeft door wat ons wordt aangedaan!! Mensen wordt toch eens wakker!!!

Het is dat ik er niet op zit te wachten, maar ik zou dat soort mensen eigenlijk een lockdown gunnen zoals in Spanje begin dit jaar. Misschien dat ze dan in gaan zien dat af en toe een mondkapje opzetten het einde van de wereld nog niet is.
Het gaat mij en een hele hoop mensen wel om het nut van de maatregelen ja.

En hoeveel doden en zieken zijn er in Spanje dan gevallen ? Stuk minder zeker ?
Waar ze hun mondkapje overigens ook niet droegen maar dat terzijde.
pi_197199610
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:23 schreef macca728 het volgende:
Het gaat mij en een hele hoop mensen wel om het nut van de maatregelen ja.

En hoeveel doden en zieken zijn er in Spanje dan gevallen ? Stuk minder zeker ?
Waar ze hun mondkapje overigens ook niet droegen maar dat terzijde.
Prima. Dan doen we even de aanname dat het jou en die anderen echt te doen is om het nut van de maatregelen. Dan stel ik voor dat we afspreken dat jij en al die andere goochemerds gedurende de mondkapjesplicht wegblijven uit supermarkten en andere openbare locaties. Dan weten we namelijk zeker dat jullie op die plekken geen corona verspreiden. En eerlijk is eerlijk, dat helpt inderdaad beter dan een mondkapje dragen. Fijn dat jullie die bijdrage gezien het daadwerkelijk nut dan wel willen leveren ^O^

Ik neem overigens aan dat je ook slim genoeg bent om te begrijpen dat het vergelijk met de lockdown in Spanje bedoelt is om het gejank over de "vrijheidsbeperkende" maatregel van het mondkapje in perspectief te plaatsen met daadwerkelijk vrijheidsbeperkende maatregelen zoals bijvoorbeeld in Spanje van toepassing waren. Misschien sowieso wel een goed idee voor bepaalde mensen, om dingen wat vaker in perspectief te plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')