die is veel te productief bezigquote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef Tlaloc het volgende:
@:HermieHermann jij gaat dit record wel verbreken toch
https://nl.wiktionary.org/wiki/bezorgen/vervoegingquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:28 schreef Solotovski het volgende:
Binnen een uur wordt mijn pakketje bezorgt
HEEL ERG SPANNEND
liggen ze weer een beetje op schema? Heb er voor kerst best lang op moeten wachten. Logisch ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:28 schreef Solotovski het volgende:
Binnen een uur wordt mijn pakketje bezorgt
HEEL ERG SPANNEND
Dit was natuurlijk een test om te kijken of mensen wel scherp zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/bezorgen/vervoeging
Ja, volgens mij wel. Ik hoop binnen een uur zekerheid te hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:33 schreef Haags het volgende:
[..]
liggen ze weer een beetje op schema? Heb er voor kerst best lang op moeten wachten. Logisch ook wel natuurlijk.
Zoveel vrouwen die zich niet laten prikken door jouquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een megolen zijn er toch op deze forum
als je je niet laat prikken moet je je eventuele IC plek maar afstaan
gelukkig heb je een mod geen flapdrol genoemd, anders was deze post binnen 30 seconden wegquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een megolen zijn er toch op deze forum
als je je niet laat prikken moet je je eventuele IC plek maar afstaan
Oh even vergeten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die knopjes zijn er alleen voor de sier hoor
Net zoals een clitorisquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
echt een ratquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |