Januari de stekker uit fok, dan lachen wij het laatst en het hardstquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:33 schreef HermieHermann het volgende:
paar jaar geleden zaten we met zijn allen te lachen gieren en brullen om roze kindergrafjes en nu krijg ik al een note als ik zeg dat iemand een uitkering heeft
helaas
Smakelijk hierom gelachen. Waar zal Haags nou z'n postcounts kunnen halen vanaf 1 januari ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Januari de stekker uit fok, dan lachen wij het laatst en het hardst
Ja hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Catkiller het volgende:
Rustig hier als @:Solotovski niks zegt
Geef jij even het goede voorbeeld?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef Catkiller het volgende:
volgende stap nooit meer inloggen.
Voer jij maar verwijderverzoek inquote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef jij even het goede voorbeeld?
Nou dat hoeft niet hoor, ze is best wijd.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voer jij maar verwijderverzoek in
Mooi om te zien dat je nog steeds een kneus bent.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voer jij maar verwijderverzoek in
Was jij niet die mod die zowel voor als achter de schermen werd uitgekotst?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je nog steeds een kneus bent.
Als je iets doet, moet je het goed doen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Was jij niet die mod die zowel voor als achter de schermen werd uitgekotst?
jij bent heel wijdquote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef jij even het goede voorbeeld?
En dan weer terug komen en dan weer uitgekotst worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die zowel voor als achter de schermen werd uitgekotst?
Die met een 180 graden draai in persoonlijkheid toen je naam blauw werd? JAAAAAAAA dat was jij, hahaatjes.
ik krijg nog 200 euro van jequote:Op donderdag 31 december 2020 12:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Tijd voor 'n mexicano met curry.
Volgens mij kreeg ik nog 200 euro van jou. Heb helaas de DM waarin je dat bevestigd niet meer.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik krijg nog 200 euro van je
aber doet nu ook opeens alsof ze allemaal dingen niet heeft gezegd dus dat zal wel modeigen zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 12:08 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik nog 200 euro van jou. Heb helaas de DM waarin je dat bevestigd niet meer.
Psychoses zijn een bitch.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
aber doet nu ook opeens alsof ze allemaal dingen niet heeft gezegd dus dat zal wel modeigen zijn
De donaties voor Braddie's voedselpakket waren dan beter besteedquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Januari de stekker uit fok, dan lachen wij het laatst en het hardst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |