There's a grain of truth in every joke.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
...ik hoop dat ze hun pootjes breken.
Geintje natuurlijk, ik hou erg van vogeltjes.
En ik dacht dat ik de enige was die @VarkensHart zijn moeder wat zaad had gedoneerd.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:07 schreef Handleiding het volgende:
kilo's zaad, daar weet de moeder van @:varkenshart alles van.
quote:Op donderdag 17 december 2020 13:37 schreef junkiesietze het volgende:
Die laten ze liggen voor @:vogeltjesdans
Ha ha moet je straks in de lente kijken. Dat is echt lachen. Ik heb dat een keer gezien bij iemand die precies dezelfde klacht had. In de lente kwamen de gekste planten naar boven schieten die ik nog nooit had gezien.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
...ik hoop dat ze hun pootjes breken.
Geintje natuurlijk, ik hou erg van vogeltjes.
Feit is echter dat de vogels in mijn tuin deze winter wat selectiever zijn geworden, je zou het arrogant kunnen noemen. Elk najaar sta ik met kilo's zaad klaar om de vogels de winter door te helpen, zo ook dit jaar. Maar wat doen die beesten: ze eten alleen de lekkere zaadjes er tussen uit en laten de harde kleine zaadjes liggen. Walgelijk!
Ze eten dus wel de zonnebloemzaadjes en die tarweachtige dingetjes, maar de 'vieze' zaadjes laten ze liggen
Ik laat me niet voor schut zetten door een stel vogels zeg
Dat gun ik mijn buurman niet, maar wellicht doe ik dat eens bij een anderquote:Op donderdag 17 december 2020 15:43 schreef Scheepskok het volgende:
Als je je buurman wil pesten kieper je zo'n zak in zijn tuin. Dat wordt een partij schoffelen na een paar maanden. En het is niet uit te roeien zo erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |