SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik plan zelf de salarissen in.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris van December mag wel iets eerder komen van mij
die van mij komt doorgaans voor de kerst. waar er normaal rond de 29e uitbetaald wordt.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh ja, jij had een dag vol meetings toch?quote:
Ik denk het, hij stond er al.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die blije fant verwerkt tot een kroket?
Nog nietquote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen? Zit de stront weer tegen het plafond?
It's funny cuz gerrie.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen? Zit de stront weer tegen het plafond?
Je vreest het frezen?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nietmaar ik ga er zo wel mee aan de slag ja
zit het al te lang uit te stellen.
Logisch, klinkt als een poepklus.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb er echt geen zin in haha.
Hmm, dan toch liever vergaderenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nietmaar ik ga er zo wel mee aan de slag ja
zit het al te lang uit te stellen.
Dat dat past.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die blije fant verwerkt tot een kroket?
Nooit gezegd dat het maar één kroket was he.quote:
Arme blije fant.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het maar één kroket was he.
Wij krijgen altijd de 21ste maar deze maand de 18equote:Op donderdag 17 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier altijd de een na laatste werkdag van de maand. Maar mag nu even eerder.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij komt doorgaans voor de kerst. waar er normaal rond de 29e uitbetaald wordt.
quote:Op donderdag 17 december 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier altijd de een na laatste werkdag van de maand. Maar mag nu even eerder.
Goede maand ook met de eindejaarsbonus + vakantiedagen die ik uitbetaald ga krijgen.
Nice.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier altijd de een na laatste werkdag van de maand. Maar mag nu even eerder.
Goede maand ook met de eindejaarsbonus + vakantiedagen die ik uitbetaald ga krijgen.
Ja van het pretpark in aanbouwquote:Op donderdag 17 december 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah. En dit is de ingang van Bitterballiestan?
Walibalquote:Op donderdag 17 december 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah. En dit is de ingang van Bitterballiestan?
O, het is een pretpark.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja van het pretpark in aanbouw
Heb het den ik al een jaar niet meer aangehad maar het is zeker vet. Ook super veel dingetjes zitten er in en geluidjes en zoquote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gegoogled maar zier er uit als een tof spel.
Begonnen met het belangrijkstequote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Heb alleen nog maar toilet, atm en nog iets geplaatst
Gerrielandquote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Heb alleen nog maar toilet, atm en nog iets geplaatst
Sterktequote:Op donderdag 17 december 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo weer terug naar de meetings![]()
[ afbeelding ]
Was alles nu rond met je nieuwe functie?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nou Dixieland, Gerrieland!quote:
Volgens mij had ik 3 laatst gratis gescoord.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2 blijft toch de beste
Target demographicsquote:Op donderdag 17 december 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. Ik ben officieel al begonnen, maar er is wel een overgangsperiode waarin ik ook nog deels mijn oude werk doe.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was alles nu rond met je nieuwe functie?
Nog meer?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Target demographics![]()
Lees: Er moet meer gneukt worden.
Niet te druk?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ik ben officieel al begonnen, maar er is wel een overgangsperiode waarin ik ook nog deels mijn oude werk doe.
Speciaal voor K-Pop enzo?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is dat nieuwe forum nu weer?
Ben als eerste naar de hollandse winkel gereden (heeft ook een oranje windmolen voor de winkel staanquote:Op donderdag 17 december 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat is het eerste wat je gaat doen?
Het schijnt razend populair te zijn, misschien een poging tot jong publiek trekken?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar was grote behoefte aan? Mis ik een nieuwe hype ofzo?
Hollands gworie in Zwitserlandquote:Op donderdag 17 december 2020 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben als eerste naar de hollandse winkel gereden (heeft ook een oranje windmolen voor de winkel staan![]()
) om daar allerlei lekkers voor de kerstvakantie te kopen.. gevulde koeken, bastogne koeken, kersenvlaaivulling, goudkuipje, cheetos
quote:Op donderdag 17 december 2020 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben als eerste naar de hollandse winkel gereden (heeft ook een oranje windmolen voor de winkel staan![]()
) om daar allerlei lekkers voor de kerstvakantie te kopen.. gevulde koeken, bastogne koeken, kersenvlaaivulling, goudkuipje, cheetos
Is wel leuk hoor, je wordt gewoon in het Nederlands begroet en geholpenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hollands gworie in Zwitserland
Okquote:Op donderdag 17 december 2020 12:59 schreef hjansen82 het volgende:
Tja. Het financiële systeem. Het is ook erg hypocriet. Als wij als consumenten lening aangaan dan zegt de overheid foei. Maar als de overheid het doet. Dan vinden we het prima en helaas hebben we er dan veel meer last van. Zoals de vele belastingen op onze nek. In feite is een lening van de overheid een vordering op wat wij kunnen leveren en verdienen. Een manager bij een semi overheidsbedrijf zei wel eens. Jij als werknemer bent het kapitaal van het bedrijf. Zegt genoeg denk ik.
quote:Op donderdag 17 december 2020 12:59 schreef hjansen82 het volgende:
Tja. Het financiële systeem. Het is ook erg hypocriet. Als wij als consumenten lening aangaan dan zegt de overheid foei. Maar als de overheid het doet. Dan vinden we het prima en helaas hebben we er dan veel meer last van. Zoals de vele belastingen op onze nek. In feite is het een lening van de overheid en een vordering op wat wij kunnen leveren en verdienen. Een manager bij een semi overheidsbedrijf zei wel eens. Jij als werknemer bent het kapitaal van het bedrijf. Zegt genoeg denk ik.
Kennen ze je of zien ze dat je Nederlandse bent of zeg je zelf eerst hoiiiiii goedemorgen?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor, je wordt gewoon in het Nederlands begroet en geholpen
quote:Op donderdag 17 december 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Beren zijn in staat hun eigen voetsporen uit te wissen om zichzelf te beschermen tegen jagers. Volgens wildlife experts behoren ze tot de meest intelligenten landdieren in Noord-Amerika. Vergeleken met andere landdieren van hun grootte hebben ze de grootste en meest complexe hersenen.
Blijkbaar wilde men een animeforum en dit is wat ze kregen.quote:
Nee ze zeggen tegen iedereen goedemorgenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kennen ze je of zien ze dat je Nederlandse bent of zeg je zelf eerst hoiiiiii goedemorgen?
Leuk, kun je meteen even een praatje in het Nederlands maken.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze zeggen tegen iedereen goedemorgen
Dat is toch totaal wat andersquote:Op donderdag 17 december 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar wilde men een animeforum en dit is wat ze kregen.
Zo interessant, vertel me meer.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
De peer stamt uit de voet van Tiensjan, waar peren al drieduizend jaar geleden werden veredeld. Er zijn resten van peren gevonden in resten van voorhistorische paalwoningen in Zwitserse meren.
Homerus beschrijft in hoofdstuk 7 van de Odyssee de boomgaard van Alcinoüs: "Er groeien bomen in, hoog en prachtig: peren, granaatappel en appelbomen die prachtig fruit dragen en zoete vijgen en prachtige olijven. Al dat fruit rot niet in de zomer, noch valt het af in de winter, maar het blijft het hele jaar."
Theophrastus beschreef drie perenrassen en het enten en snoeien. Marcus Porcius Cato Censorius maior beschreef vijf rassen. Plinius de Oudere vermeldde in zijn Naturalis historia 38 perenrassen en beschreef een bereiding om peren te stoven in honing.
FB / Aanvraag anime forumquote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar was grote behoefte aan? Mis ik een nieuwe hype ofzo?
Ik zou zeggen, begin een actie, wie weet raggen we er over een tijdje dan 20 topics per uur doorheen, zeker met jouw bitterballen als ultieme lokmiddelquote:Op donderdag 17 december 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat ik mij gistere nou afvroeg of die mensen die nu in de media komen omdat ze zo eenzaam zijn weten van het bestaan van fok?
Ze zullen "popculture" wel breder bedoelen dan alleen muziek, maar ik krijg niet de neiging om er te gaan posten nee.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch totaal wat andersAnime had ik nog begrepen. Dit hoort toch gewoon in MUZ..
Kaasfondue zou in de 18e eeuw uit noodzaak zijn ontstaan. Het woord fondue is afkomstig van het Franse woord “fondre”, wat smelten betekent. In de zomermaanden gemaakte kazen waren destijds in de winter verouderd en onverteerbaar geworden. Door deze te verwarmen en te verdunnen met melk ontstond een soort kaassoep. Deze zou dan worden gegeten met wat men toen voorhanden had, zoals aardappelen. Met het stijgen van de welvaart en betere bewaartechnieken raakte deze kaassoep in de vergetelheid. De juistheid van bovengenoemde wordt wel in twijfel getrokken omdat in die tijd kaas vooral een luxeproduct was.quote:
De meesten daarvan zitten toch al minstens 5 jaar op FOK!quote:Op donderdag 17 december 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat ik mij gistere nou afvroeg of die mensen die nu in de media komen omdat ze zo eenzaam zijn weten van het bestaan van fok?
quote:Op donderdag 17 december 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaasfondue zou in de 18e eeuw uit noodzaak zijn ontstaan. Het woord fondue is afkomstig van het Franse woord “fondre”, wat smelten betekent. In de zomermaanden gemaakte kazen waren destijds in de winter verouderd en onverteerbaar geworden. Door deze te verwarmen en te verdunnen met melk ontstond een soort kaassoep. Deze zou dan worden gegeten met wat men toen voorhanden had, zoals aardappelen. Met het stijgen van de welvaart en betere bewaartechnieken raakte deze kaassoep in de vergetelheid. De juistheid van bovengenoemde wordt wel in twijfel getrokken omdat in die tijd kaas vooral een luxeproduct was.
De kaasfondue werd omstreeks 1930 door de Schweizerische Käseunion als Zwitsers nationaal gerecht gepromoot. In de jaren zestig werd het gerecht ook in Noord-Amerika populair. Vanwege de enorme diversiteit en kwaliteit van de kazen werd het een luxemaaltijd. Vanaf die tijd wordt kaasfonduen gedaan door stukjes stokbrood in de gesmolten kaas te dopen. De fondue wordt dan bereid met witte wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |