Tavernier is volgens mij wel echt goed. Verder toont dit wel aan dat voor de gemiddelde speler WL het niet waard is imo. Je moet zoveel geluk hebben dat je net 1 van de 3 spelers packed die goed zijn, en packs geven je ook 9 van de 10 keer niets.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef Kiid het volgende:
Ik vraag me soms echt af waarom ik de weekenden nog speel. Tot op heden nog geen 1 bruikbare speler gehad. De beste (met afstand) was een Kimmich
[ afbeelding ]
Twee ultimate packs ook weer shit. Dit team ingeleverd voor een Griezmann. Die ben ik nog nooit tegen gekomen online.
Al is het verdomme een keer een Rashford ofzo in de rewards. Echt waar...
Ik speel altijd tot gold 1 of gold 2, afhankelijk van de tijd. Daar kan ik nog stress vrij komen, maar vanaf dan wordt het echt weer werken om te winnen dus die tijd bespaar ik mezelf. Dan zou je zeggen dat je met 2x 4 keuzes regelmatig een goede speler zou moeten hebben...quote:Op donderdag 31 december 2020 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tavernier is volgens mij wel echt goed. Verder toont dit wel aan dat voor de gemiddelde speler WL het niet waard is imo. Je moet zoveel geluk hebben dat je net 1 van de 3 spelers packed die goed zijn, en packs geven je ook 9 van de 10 keer niets.
Nee, als er 1 fifa-gerelateerde beslissing is waar ik blij mee ben is het wel dat ik sinds vorig jaar TOTS geen WL meer heb aangeraakt.
Jij hebt nog geluk gehad ik ben de 84 nog niet ontstegenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef Kiid het volgende:
Ik vraag me soms echt af waarom ik de weekenden nog speel. Tot op heden nog geen 1 bruikbare speler gehad. De beste (met afstand) was een Kimmich
[ afbeelding ]
Twee ultimate packs ook weer shit. Dit team ingeleverd voor een Griezmann. Die ben ik nog nooit tegen gekomen online.
Al is het verdomme een keer een Rashford ofzo in de rewards. Echt waar...
Ik had deze week heel veel geluk. Cancelo en Lenglet. Maar dan nog. Ze passen niet in m'n team, en zijn untradable. En ze zijn niet goed genoeg om m'n team helemaal voor om te gooien. Misschien komen ze van pas bij de nieuwe doelstellingen voor de icon swaps.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt nog geluk gehad ik ben de 84 nog niet ontstegen
Steek er maar de draak mee. Is enorm treurigquote:Op donderdag 31 december 2020 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt nog geluk gehad ik ben de 84 nog niet ontstegen
Gelukkig zijn de die spelers die ik noemde op meerdere posities te gebruiken als invallerquote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef papert het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer goede linksbuitens dan rechtsbuitens in het spel. In ieder geval in vrijwel elke grote competitie.
Ach ja, herkenbaar probleem. Speel nu ook lekker untradeable en heb 2mil op de bank, zie wel wat er morgen uit de packs komt rollen.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Steek er maar de draak mee. Is enorm treurig
2x ultimate packs vandaag was ook de hoogste een 84 rated. Ik ben echt geen doemdenker en speel FUT al sinds '10, maar de pullrates van kaarten is ook echt krankzinnig. Heb ook nog maar 1x een icon gehad in 5 jaar tijdquote:Op donderdag 31 december 2020 14:52 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ach ja, herkenbaar probleem. Speel nu ook lekker untradeable en heb 2mil op de bank, zie wel wat er morgen uit de packs komt rollen.
Ik hoop niet dat het zo'n grind wordt als de vorige icon swaps...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk nieuwe leagues, de Bundesliga en Championship (en de UCL is terug) Packs zijn niet geweldig maar er is weer wat meer te doen. Heb een aantal packs voor vanavond opgespaard. Nieuw seizoen + nieuwe icon swaps vanavond.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het zo'n grind wordt als de vorige icon swaps...
Trouwens, die hugo Sanchez die ik kreeg was ik nooit echt tevreden over. Hij wordt makkelijk van de bal gezet, voelt wat clunky met dribbelen en lopen, zijn rechterbeen lijkt niet te bestaan.
MAAR!!
Als je z'n linkerbeen gebruikt is het altijd een goed schot, hij staat altijd op de juiste plek voor een intikker en altijd aanspeelbaar.
Kwam er pas na 35 wedstrijden achter wat ie nou eigenlijk had gepresteerd, ik dacht iets van 1 op 2 qua goals en een paar assists.
Daar zat ik flink naast :
35 wedstrijden, 45 goals en 15 assists
Onverwacht scoort ie toch een boel. Niet zoveel als record breaker David Silva (die loopt 1 op 1 met goals ook 1 op 1 met assists)
Die icon swaps waren ander járen veeeel moeilijker dan nu. Toen moest je in rivals winnen, liet iedereen uit hogere divisies zich degraderen zodat het lukte en moest je dus telkens tegen teams die veel beter waren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het zo'n grind wordt als de vorige icon swaps...
Trouwens, die hugo Sanchez die ik kreeg was ik nooit echt tevreden over. Hij wordt makkelijk van de bal gezet, voelt wat clunky met dribbelen en lopen, zijn rechterbeen lijkt niet te bestaan.
MAAR!!
Als je z'n linkerbeen gebruikt is het altijd een goed schot, hij staat altijd op de juiste plek voor een intikker en altijd aanspeelbaar.
Kwam er pas na 35 wedstrijden achter wat ie nou eigenlijk had gepresteerd, ik dacht iets van 1 op 2 qua goals en een paar assists.
Daar zat ik flink naast :
35 wedstrijden, 45 goals en 15 assists
Onverwacht scoort ie toch een boel. Niet zoveel als record breaker David Silva (die loopt 1 op 1 met goals ook 1 op 1 met assists)
Ik heb fifa 20 grotendeels overgeslagen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:15 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hoezo?
Deze icon swaps waren 100x beter te doen dan die van vorig jaar. Hoe zie jij het liever dan?
Ik had de online objectives klaar in een middag en de squad battles zijn met die glitch heel makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb fifa 20 grotendeels overgeslagen.
Ik vond het vrij langdradig, maar vooral omdat het grootste deel van de friendlies die ik speelde de golden goal niet werd gedaan....
De rest was met squad battles. Dat was saai en langdradig....
Welke glitch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:54 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik had de online objectives klaar in een middag en de squad battles zijn met die glitch heel makkelijk te doen.
Gisteren 15 potten gespeeld door er voor rust 5 in te trappen en de glitch te gebruiken. Daarna lekker de vaat gedaan en wat wasjes gedraaid heel prima.
Succes, EA heeft er een game cap van 60 games op gezet. 14 wins uit 60 is niet veel, maar you better be sure dat die gamemode nu een stuk sweatier gaat wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:36 schreef papert het volgende:
Oei, lijk maar weinig goede Engelse en Braziliaanse spelers in mijn club te hebben. Hopen dat er weer golden goal gespeeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |