Wakker aan het worden.quote:
Schandaligquote:Op donderdag 17 december 2020 08:20 schreef Syrena het volgende:
Hopelijk geneest het zonder problemen![]()
Hier het dagelijks verontwaardigd mauwen omdat baasje naar de wc is. Met de deur dícht
Maar waar waren die lucifers nou voor?quote:Op donderdag 17 december 2020 08:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schandalig
Dat is thuis de enige katloze plek.
Die van mijn lief zijn vooral graag bij hem.
Dus zit ik in een lege woonkamer... en de rest zit gezellig in de werkkamer
Afgezien van het mij uit bed halen dus...
en melk bietsen na mn ontbijt.
Nu mn kip in elkaar zetten... en wachten tot het 9 uur is in de hoop wat bij picnic te kunnen bestellen.
Mijn katten.. zitten overal waar ik zit doorgaans... maar de lijn was wel toen ze op de wc ook nog op schoot wilden...
Dus no go
Om de oogleden open te houdenquote:Op donderdag 17 december 2020 08:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar waar waren die lucifers nou voor?
Haha daarom heeft ze jou dus.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen!
Goed nieuws voor P&G
Een van de katten (of beiden) is even bezig geweest met de kerstboom. Dacht dat ze alleen maar een streng lampjes eruit hadden gehaald, maar zie nu her en der ook ballen.
Hier is het al weer een gekkenhuis. De dame van gisteren heeft weer allemaal ideeen opgedaan en dropte ze meteen hier.
Ga na een call zo maar even orde in de chaos hier brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik een scherm weg klik.. *in your face*..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Gloeiende!
Mujn werk heeft ineens de desktop achtergrond aangepast.. en nie naar iets vriendelijks.. nee naar iets schreeuwend rood!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik een scherm weg klik.. *in your face*..![]()
Lekker.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:07 schreef gcjoel het volgende:
Hier kwam werkgever van vriendje net langs met een kerstpakket.
Borrelpakket van Lindenhof![]()
Vet lekker
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Gloeiende!
Mujn werk heeft ineens de desktop achtergrond aangepast.. en nie naar iets vriendelijks.. nee naar iets schreeuwend rood!!Dat ziet er inderdaad gezellig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik een scherm weg klik.. *in your face*..
Voortaan permanent outlook fullscreen aan laten?
Dan klik je niet per ongeluk naar je desktop.
(Al vind ik op de kleur na.. hem wel mooi. Dat in your face is vast niet per ongeluk)
Dat is wel heel jammer!quote:Op donderdag 17 december 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker.
Mijn vriend heeft ook een pakket gekregen. En bij mijn werk lijkt alles in de soep te lopen. Want door de huidige chaos maakt niemand er tijd voor.Dus helemaal niets van een afsluiter voor Kerstmis oid.
Ja, waarom zou je ook oud en nieuw op de avond van de 31e vierenquote:Op donderdag 17 december 2020 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer!
Ik had mijn pakket ook al binnen, dus eten hebben we voorlopig zat
We gaan zaterdag lekker oud en nieuw vieren. Oliebollen halen en het borrelpakket opeten (want is allemaal vers dus geen 2 weken te bewaren)
En dan hoef ik met oudjaar niet in de rij voor oliebollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |