Iedereen is inmiddels al 7 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:17 schreef Mikeytt het volgende:
De hele Nederlandse bevolking
Reden: De hongersnood te danken aan de historische horrorwinter van '21
Nog niet, maar dat kan zomaar afgelopen zijnquote:
deze kon je van ver aan zien komenquote:
Wat een rare reactiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
deze kon je van ver aan zien komenbetekend natuurlijk niet dat ze ook dood gaat in 2021, het blijft bibian mentel
![]()
Waarom? Als je al 20 jaar kanker hebt is het niet heel raar dat je dat 21ste jaar ook nog wel uithoudt. Daarnaast is het wel of niet volhouden enigszins core business in dit topicquote:
staat geen doodsoorzaak bij, was ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:37 schreef zatoichi het volgende:
Ik kom er net achter dat comical Ali is overleden:
Mohammed Saïd al-Sahaf (Hilla, 30 juli 1940 – 5 maart 2021) bijgenaamd: Comical Ali naar analogie met "Chemical Ali", was Iraaks minister van Informatie in het regime van Saddam Hoessein. Hij werd bekend als spindoctor tijdens de Tweede Golfoorlog (2003).
[ afbeelding ]
This is all a lie! I'm perfectly fine and healthy!
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef Remke51 het volgende:
Meghan Markle - jullie weten allemaal waarom
Gestikt in zijn eigen leugens?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:11 schreef Ferdii het volgende:
s
[..]
staat geen doodsoorzaak bij, was ik wel benieuwd naar
Bron? Ik kan er niets over vinden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:37 schreef zatoichi het volgende:
Ik kom er net achter dat comical Ali is overleden:
Mohammed Saïd al-Sahaf (Hilla, 30 juli 1940 – 5 maart 2021) bijgenaamd: Comical Ali naar analogie met "Chemical Ali", was Iraaks minister van Informatie in het regime van Saddam Hoessein. Hij werd bekend als spindoctor tijdens de Tweede Golfoorlog (2003).
[ afbeelding ]
This is all a lie! I'm perfectly fine and healthy!
Misschien heb je gelijk; lijkt erop dat de berichten weer zijn verdwenen; in een snelle google search zie ik nog wel bij de engelse wiki link staan "died: 5th of march 2021" maar verder niets meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:10 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Bron? Ik kan er niets over vinden.
Die laat op zijn eigen begrafenis een hologram van zichzelf zien waarin hij zegt dat hij springlevend is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk; lijkt erop dat de berichten weer zijn verdwenen; in een snelle google search zie ik nog wel bij de engelse wiki link staan "died: 5th of march 2021" maar verder niets meer.
Past wel bij die kerel :-D
Iedereen puntjesquote:Op maandag 29 maart 2021 21:12 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/sport/bibian-mentel-overleden~aa9ad85a/
We schrijven er weer 1 bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |