Ik denk dat bepaald gedrag er toch wel in slijt. Geen handen schudden, als het wel weer mag, meer afstand onderling dan pré corona, hoesten in de elleboog, vaker handen wassen.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
Alles wordt weer gewoon normaal.
Jij denkt echt dat de gemiddelde Nederlandse burger zich nog maatregelen laat opleggen wanneer het niet nodig is?
We zijn geen China.
Triest, want wij willen perspectief naar de toekomst. Maar die is er niet volgens deze regering.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, de vraag stellen hoe de toekomst na corona eruit ziet hoort blijkbaar in BNW thuis. Triest
Ik denk het echt niet, hoor. Dat is na vorige pandemieën toch ook niet gebeurd? Mensen zitten straks gewoon weer bij elkaar op schoot als het ff kan.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaald gedrag er toch wel in slijt. Geen handen schudden, als het wel weer mag, meer afstand onderling dan pré corona, hoesten in de elleboog, vaker handen wassen.
Niet iedereen blijft dit doen, maar een groot aantal wel, denk ik.
wanneer is na corona dan denk jequote:Op donderdag 17 december 2020 01:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaald gedrag er toch wel in slijt. Geen handen schudden, als het wel weer mag, meer afstand onderling dan pré corona, hoesten in de elleboog, vaker handen wassen.
Niet iedereen blijft dit doen, maar een groot aantal wel, denk ik.
Nooit, het is een virus dat nooit weggaat, net als influenza, HIV.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer is na corona dan denk je
Dat het virus niet verdwijnt wil niet zeggen dat de pandemie niet voorbij gaat.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nooit, het is een virus dat nooit weggaat, net als influenza, HIV.
Aankomende zomer zal het al drastisch minder worden de zomer van 2022 zal het virus definitief endemisch worden. De winter 2021/2022 zullen er nog wel maatregelen zijn maar niet zo ingrijpend als nu. Maar dat hangt af van de vaccinatiegraad en de natuurlijke immuniteit.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wacht effe, effe mijn glazen bol pakken.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las dat we met dat vaccine nog gewoon 1,5 afstand moeten houden en mondkapje moeten dragen????quote:Op donderdag 17 december 2020 01:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Aankomende zomer zal het al drastisch minder worden de zomer van 2022 zal het virus definitief endemisch worden. De winter 2021/2022 zullen er nog wel maatregelen zijn maar niet zo ingrijpend als nu. Maar dat hangt af van de vaccinatiegraad en de natuurlijke immuniteit.
dank je ben benieuwd hoorquote:Op donderdag 17 december 2020 01:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Wacht effe, effe mijn glazen bol pakken.
Ik denk ook dat veel mensen zullen blijven thuiswerken. 2 of 3 dagen per week. Wat dan als gunstig effect heeft dat er minder kans is op heropleving van besmettingen.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
Nooit, het is een virus dat nooit weggaat, net als influenza, HIV.
Als jij dat wil blijven doen is dat natuurlijk prima. Maar ik denk dat de rest van de maatschappij je in 2022 dan een beetje raar aankijkt.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las dat we met dat vaccine nog gewoon 1,5 afstand moeten houden en mondkapje moeten dragen????
quote:Op donderdag 17 december 2020 01:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij dat wil blijven doen is dat natuurlijk prima. Maar ik denk dat de rest van de maatschappij je in 2022 dan een beetje raar aankijkt.
Dat adviseert de WHO maar dat is alleen in het begin. Zodra de ziekenhuizen leeg blijven houdt niemand zich daar meer aan. Ook met het vaccin blijft het virus zich nog verspreiden maar als niemand er meer echt ziek van wordt houd echt niemand zich meer aan de regels. (op een paar redteam lover na misschien)quote:Op donderdag 17 december 2020 01:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las dat we met dat vaccine nog gewoon 1,5 afstand moeten houden en mondkapje moeten dragen????
Zou kunnen. Maar denk dat je toch effe afstand neemt als iemand flink verkouden is.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij dat wil blijven doen is dat natuurlijk prima. Maar ik denk dat de rest van de maatschappij je in 2022 dan een beetje raar aankijkt.
Misschien in het begin. Maar ook dat verdwijnt denk ik snel naar de achtergrond naarmate de pandemie verder in het verleden komt te liggen.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar denk dat je toch effe afstand neemt als iemand flink verkouden is.
Hij zegt dat we tot eind 2021 aan de maatregelen vast zitten. Dat zal wel los lopen maar zo gek is die gedachte niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dr. Fauci says masks, social distancing will still be needed after a Covid-19 vaccine—here’s why
https://www.cnbc.com/2020(...)ovid-19-vaccine.html
ik denk dat we in 2021 gewoon weer gaan verlengenquote:Op donderdag 17 december 2020 01:46 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hij zegt dat we tot eind 2021 aan de maatregelen vast zitten. Dat zal wel los lopen maar zo gek is die gedachte niet.
Dat mag je denken. Maar dit is niet bepaald de eerste pandemie die de mensheid meemaakt en de vorigen waren over het algemeen ook na een jaar of twee wel uitgeraasd.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat we in 2021 gewoon weer gaan verlengen
Zodra het weer kan.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk het echt niet, hoor. Dat is na vorige pandemieën toch ook niet gebeurd? Mensen zitten straks gewoon weer bij elkaar op schoot als het ff kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |