Hier ook ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:11 schreef SQ het volgende:
Ik heb nu 2 avonden niet gesnackt in de avond en ik heb beide nachten met honger in bed gelegen. (Nee daar word ik niet wakker van, ik word wakker van de baby en dan rammelt mijn maag).
Geeft wel aan hoe kansloos veel ik de laatste maanden gesnaaid heb in de avondenhet is echt hard afkicken nu.
Ah top ook niet zo duur!quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:30 schreef SQ het volgende:
K heb deze:
https://www.bol.com/nl/p/(...)ld/9200000125656962/
Works like a charm
Heb je ook gelijk in idd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb er een van de Aldi ofzo, werkt prima. Gaat toch vooral om je eigen metingen met elkaar vergelijken, dus afwijkingen tov een andere weegschaal is niet zo heel spannend.
Trolldingen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 08:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb mijn weegschaal verplaatst naar mijn kleedkamer en nu ben ik een pond zwaarder![]()
Kutzakquote:Op donderdag 7 januari 2021 08:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb mijn weegschaal verplaatst naar mijn kleedkamer en nu ben ik een pond zwaarder![]()
Zul je zien dat 'ie er nog een pond bovenop gooit. Weegschalen en hun gedramaqueen.quote:
Ik ben gisterochtend getest, dus binnenblijven totdat je een negatieve uitslag hebt. En die is er nu 24u later nog nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:32 schreef Hupje het volgende:
@:Declan-Harp Moet je in quarantaine dat je moet binnenblijven?
Yes!!quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Negatief![]()
Dus vanmiddag taartttttt
Geniet er vanquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Negatief![]()
Dus vanmiddag taartttttt
Altijdquote:
Haha lekker ;pquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:11 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Altijd
Heb nog 3 extra maiswafels met eiersalade genomen, want koud en hongerrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |