Ik ga wél altijd de aanbiedingen na!quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan dit deel van de voorbereiding zal het niet liggen.
Ja, same. Ik heb niet zo heel veel keuze in vegaspul, dus als het in de aanbieding is, stamp ik de vriezer vol.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:39 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ga wél altijd de aanbiedingen na!Vriezer zo maar even vullen.
Vivera koop ik ook alleen in de euroaanbieding, soms bij de 2v3 of de 3v5.
Ik vind Vivera vooral kwalitatief het lekkerstquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same. Ik heb niet zo heel veel keuze in vegaspul, dus als het in de aanbieding is, stamp ik de vriezer vol.
Vandaag denk ik eens de Quorn-burger proberen, naast wortelen en aardappels.
Ja, ik maak altijd dankbaar gebruik van de aanbiedingen, goedkoop zijn ze niet en dankzij allergieën is mijn keuze wat beperkt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:47 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik vind Vivera vooral kwalitatief het lekkerst![]()
Als het op is neem ik nog wel eens wat van de Lidl mee, die zijn niet zo duur. Maar Garden Gourmet en Quorn enzo is voor mij niet betaalbaar.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Over wraps gesproken, hebben jullie de instagram/tiktok-hype ook al geprobeerd??
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Over wraps gesproken, hebben jullie de instagram/tiktok-hype ook al geprobeerd??
O: Havermout, bosbessen, lijnzaad, amandelmelkquote:Vandaag:
O: havermout, lijnzaad, appel, amandelmelk, kaneel
T: roggebrood met houmous, kerstomaatjes
L: eens kijken wat ik met de overgebleven halve pizza kan doen met paprika, tomaat en vegankaas.
T: handje nootjes (want gezond en lekker), banaan
B/S: lunchwandelen, half uurtje Les Mils 'strength'
D: Zwartebonenburgers op een hamburgerbroodje met wat extra groente erbij
T: sojayoghurt met gepofte granen en paar walnoten
Doe je het als tussendoortje of lunch een keerquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:18 schreef minilot het volgende:
Geniet van je frikandel @:LPFAN! Hoog tijd dat ik er dat ook weer eens eentje van regel, maar voel met ons één-maaltijd-per-dag-beleid toch wat druk om dat voedzamer te laten zijn danfrikandellen
![]()
Lijscht!
T: Banaan
B: Ruim een uur hardgelopen
T: Zwarte koffie
D: Mujadara, kruidige rijst met groene linzen en een enorrrrrme hoeveelheid gefrituurde uien, naar recept uit Ottolenghis 'Jerusalem'We hadden er frisse Griekse yoghurt met komkommer, munt en knoflook bij. Toe nog een beetje bosvruchtenyoghurt en een handje gedroogde abrikozen.
T: Mogelijk vanavond nog wat versgeperst bloedsinaasappelsap met wodka
Ja klopt.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En dan wel gewoon even 15km gaan wandelen!
Qrock is een tosti toch?
Ik moest van de nefroloog ook beloven dat ik ging afvallenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:18 schreef LPFAN het volgende:
Ik kom net op facebook een programma tegen voor nierpatienten ( wat ik ben) om af te vallen met behulp van fysio en een dietiste. Ik heb meer informatie opgevraagd. Klinkt heel interessant voor mij. Ze moeten een handtekening hebben van je nefroloog en dan wordt het ook volledig vergoed.
Haha wie weet. Is het volgende programma: https://www.beterschappen.nl/quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest van de nefroloog ook beloven dat ik ging afvallenZou dat voor mij dan ook gelden?
![]()
Persoonlijke begeleiding is altijd wel top, eigenlijk. Ik zou het best prettig vinden als ik een personal trainer kon betalen bijv. (nou ja, dan moet het nog steeds klikken natuurlijk en in de sportscholen waar ik lid van ben geweest nooit iemand gezien waar ik wel personal training van zou willen hebben).
Ik voldoe duidelijk niet aan hun doelgroep, maar die link is wel super tof en stuur ik ook even door naar iemand die wel nierpatiënt is (en volgende week hopelijk een nieuwe nier krijgtquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef LPFAN het volgende:
Haha wie weet. Is het volgende programma: https://www.beterschappen.nl/
Ja is ook zo! Een van de dingen wat me ook aantrok in dit programma is dat er fysio bij is omdat ik moeite heb met bewegen. En het is volledig online.
Ja! Ben heel blij dat ik hier op gestuit ben. En oh wat spannend! Zelf 1 gekregen in 2016. Ik hoop dat alles goed gaat!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voldoe duidelijk niet aan hun doelgroep, maar die link is wel super tof en stuur ik ook even door naar iemand die wel nierpatiënt is (en volgende week hopelijk een nieuwe nier krijgt).
Ja, ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:11 schreef LPFAN het volgende:
Ja! Ben heel blij dat ik hier op gestuit ben. En oh wat spannend! Zelf 1 gekregen in 2016. Ik hoop dat alles goed gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |