Allerlei! Per week gaat er gewoonlijk wel in: amandelen, pistache, pecan, cashew en pinda's. Soms ook macadamias en hazelnoten. Ongezouten, wel geroosterd/gebrandquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie aardig wat mensen hier posten dat ze nootjes eten. Ik moet zelf aankomen en eet ook veel noten, omdat er zoveel calorien inzitten. Dus mijn vraag: Waarom eten jullie noten?En wat voor?
Lidl heeft wel heel groot assortiment ja. Niet de beste kwaliteit natuurlijk,maar veel keuze en goedkoop.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef vencodark het volgende:
En waar/welke halen jullie die hazelnootjes vandaan? Tot voor kort had je ze nog goedkoop bij de Aldi maar die heeft ze blijkbaar niet meer in het assortiment.![]()
Lidl schijnt voordelig te zijn maar nog niet geweest.
Andere tips?
Maak je de eiersalade zelf? Ik ben nog op zoek naar een ultiem (redelijk) gezond recept ...quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:44 schreef Declan-Harp het volgende:
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels met eiersalade
T: 2 kiwi's en wat snoepjes
D: Volkorenrijst met groenten, wokstukjes, gedroogde uitjes en ketjap
B: Wandelen en hometrainer
Nee, die koop ik helemaal zelf uit de winkelquote:Op woensdag 13 januari 2021 08:50 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Maak je de eiersalade zelf? Ik ben nog op zoek naar een ultiem (redelijk) gezond recept ...
Zoveel moeite nog!quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee, die koop ik helemaal zelf uit de winkel
Baas boven baas!quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel moeite nog!
* IJsdraakje laat eiersalade door vriend kopen in de winkel
Vandaag:quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:24 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Sporten niet gelukt gisteren. Vandaag makkelijk eten, dus sporten gaat gebeuren tussen werk en eten.
O: havermout, lijnzaad, bessen, amandelmelk
T: fruit
L: brood met avocado en tomaat, cracker met 100%pindakaas, cracker nutella[
T: fruit, misschien rijstwafels
S: Half uur les mills
D: volkoren pizzabodem met flink groente en vega shoarmareepjes
Ik maak hem wel zelf altijd. Eieren koken, die in stukjes, dan een dressing maken van griekse yoghurt,beetje mosterd en een klein beetje mayo. Flink wat peper en verse bieslook ( ik gebuik zelf geen zout)quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:50 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Maak je de eiersalade zelf? Ik ben nog op zoek naar een ultiem (redelijk) gezond recept ...
Haha je weet dat ik van zelf maken hou ;pquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:55 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik doe het je niet naBen niet van het zelf maken, de zelf gekochte varianten smaken me meer dan prima
Ja snap ik, dan moet je wat creatiever zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha je weet dat ik van zelf maken hou ;p
Ook vanwege het zoutgehalte trouwens.
Gelukkig is het leuk om te doenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja snap ik, dan moet je wat creatiever zijn
quote:
Incl 4 pakjes Gyrosquote:
Aan dit deel van de voorbereiding zal het niet liggen.quote:
Lekker!quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Incl 4 pakjes GyrosGaan we morgen gelijk maar eten. Godenvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |