Wrightquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongons, links of rechts?
[ afbeelding ]
102 om 95, och..quote:Op woensdag 16 december 2020 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit is denk ik de beste partij tot nu toe
Toch treurig dat je dan vaak opeens een verliezer hebt die 75% van andere R1 potten had gewonnenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit is denk ik de beste partij tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wanneer komt Griezmann met het bericht dat hij vanaf nu door het leven gaat als Antoinette?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongons, links of rechts?
[ afbeelding ]
Ze is een beetje te degelijk in niveau. Sherrock heeft mooiere uitschieters naar boven, echt een podiumspeelster (vergelijkbaar met een vdBergh/Humphries maar dan minder goed). Het is voor Ashton wel genoeg om op een uitstekend niveau mee te draaienquote:Op woensdag 16 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashton vind ik wel een mooie speelster. Doet al jaren mee met PDC-circuit. Wint haar potjes wel eens. Toch wat anders dan Hedman die je verder nooit ziet of Sherrock met hele hype eromheen
Ja het zou gek zijn als alle potten hetzelfde niveau hebbenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch treurig dat je dan vaak opeens een verliezer hebt die 75% van andere R1 potten had gewonnen
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Mee eens.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch treurig dat je dan vaak opeens een verliezer hebt die 75% van andere R1 potten had gewonnen
Zekerquote:Op woensdag 16 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is echt meer dan prima voor deze ronde
Sonaldo*quote:
De Zwaan tegen Cross. Kist tegen MVGquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gejinxtquote:Op woensdag 16 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is echt meer dan prima voor deze ronde
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het zou gek zijn als alle potten hetzelfde niveau hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |