Maar wij zijn nu het kutpubliek.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Zou het wel oprecht leuk vinden als een vrouw van een willekeurige darter weet te winnen zonder dat kutpubliek
Gelukkig welquote:Op woensdag 16 december 2020 21:14 schreef F.Sinatra het volgende:
THERE IS ONLY OOOOOONE LISA ASHTON
Ik mag hopen dat ze daar niet te veel van onder de indruk zijnquote:
Ik niet. Dat zou mijn 3-1 voorspelling tegenwerken.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Zou het wel oprecht leuk vinden als een vrouw van een willekeurige darter weet te winnen zonder dat kutpubliek
Ik zal vast ook wel Hunt hebben voorspeldquote:Op woensdag 16 december 2020 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Dat zou mijn 3-1 voorspelling tegenwerken.
Nu Utrecht en Sociedad nog een goaltje.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
(Jacco is heel erg kaal trouwens, ondanks dat zijn profielfoto anders doet vermoeden)
Barney kende z'n tegenstander niet eens en ging op z'n bekquote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]ze kent 3/4 van de spelers op het WK niet eens
Krijg je als je een Krook bent.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
(Jacco is heel erg kaal trouwens, ondanks dat zijn profielfoto anders doet vermoeden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |