abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197870698
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:25 schreef TLC het volgende:

[..]

Die 250 Euro maal 3 man kon Charlotte aan het end natuurlijk lijden, ze had immers de aflevering daarvoor 5000 Euro uit de pot gesnoept.
Het maakt toch niet uit wie er uitstapt om die 750 euro te verdienen? het is niet dat iemand daar moeite voor moest doen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197870801
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:25 schreef TLC het volgende:

[..]

Die 250 Euro maal 3 man kon Charlotte aan het end natuurlijk lijden, ze had immers de aflevering daarvoor 5000 Euro uit de pot gesnoept.
Dat vind ik altijd zo'n zwak excuus, dit had dan nog 250 EUR extra moeten kosten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197871474
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

als dat zo is gedaan dan hadden ze net zo goed direct kunnen zeggen dat zij de mol is.
Soms zijn de hints ook achteraf niet zo moeilijk, neem Susan Visser waar vissende mensen in beeld werden gebracht :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197871783
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

een mol kan prima veel geld binnenhalen als ze weet dat het er ook weer af gaat.
Bij vorige seizoenen werd er heel veel meer uit de pot gehaald als er iets van gekocht kon worden, ik vond die 5000 euro nog weinig. Ik weet nog een seizoen dat de gehele pot opging bij opbieden en iemand meer dan 3000 euro bood voor 1 joker.
Dus daarom kon de mol prima weinig bieden voor die voorinformatie (die ze zowiezo al heeft) om zo niet de mol te lijken.
Wel wat geld, daarom vind ik Marije en Charlotte bv ook nog wel kunnen.
Die brachten wel redelijk wat geld op. Misschien dus om vertrouwen te winnen omdat ze wisten oh er kan veel geld uit de pot gaan.
Maar de mol gaat nooit zo belachelijk veel geld de pot in brengen als wat Rocky en Renee gedaan hebben.
Als 1 van die 2 wel de mol blijkt te zijn dan zouden ze echt keihard gefaald hebben qua geld de pot in brengen.
De pot had nog een paar duizend euro lager kunnen zijn.

Dus nee ik kan mij absoluut niet voorstellen dat de mol 2400 of 2500 euro ingebracht hebben (nog niet eens meetellend wat ze bijgedragen hebben aan groepsdingen).
Ook niet meerekenen hoe ze zich verder opstellen want ze zijn wat mij betreft in niets mol achtig.
pi_197871825
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo'n zwak excuus, dit had dan nog 250 EUR extra moeten kosten
Same.

Net als dat mensen zeggen dat Rocky en Renee nog de mol kunnen zijn ondanks dat ze voor die 5000 euro minstens (respectievelijk) 2400 en 2500 binnengebracht hebben.
Dat slaat echt nergens op.

Dat je voor die bieding als mol een keer een 250 euro bv extra de pot in brengt snap ik nog wel, dat zou ook wel logisch zijn. Maar zeker nu wil je alles vermijden om pot te vullen.
  zondag 7 februari 2021 @ 16:46:15 #106
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197874755
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wel wat geld, daarom vind ik Marije en Charlotte bv ook nog wel kunnen.
Die brachten wel redelijk wat geld op. Misschien dus om vertrouwen te winnen omdat ze wisten oh er kan veel geld uit de pot gaan.
Maar de mol gaat nooit zo belachelijk veel geld de pot in brengen als wat Rocky en Renee gedaan hebben.
Als 1 van die 2 wel de mol blijkt te zijn dan zouden ze echt keihard gefaald hebben qua geld de pot in brengen.
De pot had nog een paar duizend euro lager kunnen zijn.

Dus nee ik kan mij absoluut niet voorstellen dat de mol 2400 of 2500 euro ingebracht hebben (nog niet eens meetellend wat ze bijgedragen hebben aan groepsdingen).
Ook niet meerekenen hoe ze zich verder opstellen want ze zijn wat mij betreft in niets mol achtig.
Dus dan zeg je eigenlijk dat alleen Splinter de mol kan zijn, want na de laatste test zijn Charlotte en Marije eigenlijk uitgesloten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197874783
Onbeschaamde re-post van me :P

Qua figuur en bouw kan deze schaduw alleen maar Charlotte zijn, en bovendien zie je duidelijk in de schaduw een korte rok. En Lakshmi is al uitgevallen.....

--

Ik zit alleen nog te dubben over wie er gaat winnen en verliezen in de finale :P
pi_197875264
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 16:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Dus dan zeg je eigenlijk dat alleen Splinter de mol kan zijn, want na de laatste test zijn Charlotte en Marije eigenlijk uitgesloten.
Uitsluiten op basis van zoiets gaat mij te ver.
Splinter zit ik wel het meeste op.
  zondag 7 februari 2021 @ 17:42:30 #109
3542 Gia
User under construction
pi_197875626
Ik blijf bij Charlotte. De aflevering heette 'wegstoppen'.
Marije stelt voor om hun vragenlijsten te delen, maar Charlotte had die niet bij de hand, want ze had die weg gemoffeld. Weg gestopt?

Met het touw doorbranden, hield ze het vlammetje net vóór het touw, niet eronder. Splinter moest er aan te pas komen. Ook met het ontsnappen was het Splinter die de vide vond en het sleuteltje zag aan het plafond.

Vond ook de 'verspreking' bij halte 4 erg opvallend: 'dus bij 6 moet er iemand uitstappen'....Nee, dat moest niet!

Renée zit vol op Marije, dus dat zou weleens de volgende afvaller kunnen zijn.

Denk dat Marije wint en Rocky verliezend finalist is.
pi_197876499
Leuke theorie die ik tegen kwam in een YouTube video ging over Splinter.

Op een gegeven moment vinden ze geld. 1 van de dames pakte ergens 750 euro in 2 briefjes en aan de andere kant pakte Splinter exact dezelfde briefjes, 2 stuks, en roept dat hij 250 euro heeft.

Sowieso al opvallend dat 2 briefjes op 250 euro uitkomen. En het zou daar samen toch op 1500 euro moeten uitkomen.
Aan de andere kant wordt een briefje van 250 en van 500 gevonden, heeft Splinter het briefje van 500 ''weggestopt''?
Gaat daarna tijdrekken door iedereen overal te laten zoeken naar geld in de cellen.
pi_197883301
Nou als dit al geen inkoppertje voor open doel is... :D ^O^

--

+ in afl. 1 noemt ze de mol 'vriend' en roept 'bonus' als ze het geld in de kamer vind
+ na de lasergame opdracht de quote : ''met deze opdracht hebben we 450 Euro verdiend in plaats van 1500 Euro, uhm ja dat is toch mooi ?''
+ die schaduw
+ de fietsopdracht, op het bord aan het eind zag je dat iedere kandidaat wel de mol wilde zijn, behalve Charlotte
'in eerste instantie wilde Charlotte de mol niet zijn' .. daarom suggereer je dus dat ze het nu wel is
+ bij die steengroeve opdracht wil ze aan het eind nog twijfel zaaien door zelf het water in te gaan
+ 'tot drie tellen' .. de drie verfstrepen die een voor een op haar gezicht verschijnen
+ ze haalt 5000 Euro uit de pot en 'vergeet' uit te klokken in de trein
Doordat ze wist dat ze ergens een groot bedrag zou kunnen wegsnoepen gaf haar natuurlijk wat vrijheid om af en toe een klein bedrag te winnen om niet al te verdacht over te komen, bv bij de 21 opdracht.
Charlotte was 'toevallig' ook de eerste die ineens met 21 kwam.
+ ze stapt bij WIDM bushalte 10 uit (een meer symbolische daad)
+ het nummer wat Charlotte draagt bij de schakel elkaar uit opdracht, 521119, 21 zit er gewoon in :D
+ en nog steeds weet ze bij het invullen van de test niet echt wie de mol is, zet in op meerdere kandidaten wat bij iedere andere kandidaat in 9 van de 10 gevallen tot een rood scherm zou leiden in deze fase

En oh ja, het door andere genoemde 'ik = ja' verhaal en natuurlijk bij de introductie van Charlotte toen ze eigenlijk al bevestigde dat ze de mol is.

I rest my case.

[ Bericht 9% gewijzigd door TLC op 08-02-2021 15:21:35 ]
pi_197886361
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 06:47 schreef TLC het volgende:

+ en nog steeds weet ze bij het invullen van de test niet echt wie de mol is, zet in op meerdere kandidaten wat bij iedere andere kandidaat in 9 van de 10 gevallen tot een rood scherm zou leiden in deze fase

Eigenlijk vind ik dit de enige sterke van je lijstje xD.
De rest vind ik allemaal een beetje van ach ja boeiend wat moet dat zeggen?
Zoals bv zeggen dat 450 euro verdienen toch mooi is, dat zeggen altijd zo veel personen bij elk bedrag.

Misschien dat ze door is omdat ze nu al 2x een ''vrijstelling'' gekregen heeft en dat ze afgelopen aflevering degene geweest was met een rood scherm. Maar in deze fase van het spel nog steeds zo erg spreiden is een death sentance. TENZIJ iedereen heel erg verkeerd zit en zij toevallig 1 van die personen waar ze deels op aan het spreiden is wel goed heeft.

Alleen 2 afleveringen is ze nu al gratis door, dus dan zit je al stuk eerder in het spel. Dus dan hoeft het nog niet zo veel te zeggen. Maar dan zou ze nu wel snel afvallen.
pi_197887936
Het probleem bij andere kandidaten is dat ik weinig tot geen red flags bij ze herken als mol.
  maandag 8 februari 2021 @ 14:32:10 #114
330914 Sherlock_Holmes
pi_197889141
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 13:15 schreef TLC het volgende:
Het probleem bij andere kandidaten is dat ik weinig tot geen red flags bij ze herken als mol.
Wanneer Charlotte de mol is dan zou de montage zich niet zo duidelijk op haar richten (zie ook de verdenkingen in de app). En moet je hopen dat Splinter of Rocky alsnog afvalt komende aflevering.

Tenslotte denk ik dat je de fietsopdracht nog een keer terug dient te kijken, want wat je zegt klopt niet helemaal.
pi_197889565
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 14:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Wanneer Charlotte de mol is dan zou de montage zich niet zo duidelijk op haar richten (zie ook de verdenkingen in de app). En moet je hopen dat Splinter of Rocky alsnog afvalt komende aflevering.

Tenslotte denk ik dat je de fietsopdracht nog een keer terug dient te kijken, want wat je zegt klopt niet helemaal.
Ik weet vrijwel zeker dat Splinter niet gaat afvallen de volgende aflevering, Marije zit op Charlotte (figuurlijk jammer genoeg), dus de afvaller is of Renee of Rocky.
pi_197890094
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 14:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ik zal nog ns kiek'n naar de fietsopdracht :)
  maandag 8 februari 2021 @ 15:57:08 #117
330914 Sherlock_Holmes
pi_197890840
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat Splinter niet gaat afvallen de volgende aflevering, Marije zit op Charlotte (figuurlijk jammer genoeg), dus de afvaller is of Renee of Rocky.
:') Al was het letterlijk geweest dan niet op de manier die jij denkt (het is me toch een potje ongemakkelijk tussen die twee).

Zelf dacht ik afgelopen week en nu nog steeds een beetje dat Rocky zou afvallen, maar heb nu toch het vermoeden dat het Renée of Charlotte gaat zijn (best kans bv. dat Charlotte de afgelopen 2 afleveringen eigenlijk al had moeten afvallen).

Een gratis tip van mij is dan ook om je punten op Splinter of Marije te zetten.
pi_197891312
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Same.

Net als dat mensen zeggen dat Rocky en Renee nog de mol kunnen zijn ondanks dat ze voor die 5000 euro minstens (respectievelijk) 2400 en 2500 binnengebracht hebben.
Dat slaat echt nergens op.

Dat je voor die bieding als mol een keer een 250 euro bv extra de pot in brengt snap ik nog wel, dat zou ook wel logisch zijn. Maar zeker nu wil je alles vermijden om pot te vullen.
Dan kan het ook gewoon een kutmol zijn natuurlijk, of we hebben dingen niet gezien. Zoals bij Jan.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_197892073
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Dan kan het ook gewoon een kutmol zijn natuurlijk, of we hebben dingen niet gezien. Zoals bij Jan.
Jan was echter niet onzichtbaar. Jan was gewoon actief, goed bezig in de groep, mengde zich in veel.
Je dacht ook dat die alles goed deed, maar bracht niet het geld binnen.
Rocky die ook erg fanatiek is doet dat wel. Renee die totaal niet in beeld is, zich nergens mee bezig lijkt te houden ook.

Ik begin wel steeds meer bang te worden dat we gewoon een afgrijselijk mol hebben, namelijk Renee.
Hoewel ik nog geen enkele molactie gezien heb van haar. Er nog niet 1 echte hint naar haar is.
Maar ze blijft er maar in, en ook door de verdenkingen van afgelopen test en executie blijft zij als 1 van de weinige opties over.
Hoewel ik het in alles absoluut niet kan geloven dat zij het zou zijn, maar in mijn achteraf ben ik er bang voor.
pi_197892106
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 13:15 schreef TLC het volgende:
Wat ik dus wel een leuke vind is het geld wat Splinter pakt in de gevangenis.
Dat lijkt niet helemaal in de haak te zijn^^
pi_197893453
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Een gratis tip van mij is dan ook om je punten op Splinter of Marije te zetten.
Nee dank je, ik wil proberen om voor de tweede keer de prono te winnen *O*
  maandag 8 februari 2021 @ 19:26:35 #122
330914 Sherlock_Holmes
pi_197894983
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef TLC het volgende:

[..]

Nee dank je, ik wil proberen om voor de tweede keer de prono te winnen *O*
Bedoelde in de app natuurlijk.

Al zul je met Charlotte als mol in de prono ook niet hoge ogen gaan gooien waarschijnlijk (zelf geloof ik de prono wel dit jaar, probeer gewoon in de app ergens nog een poule te winnen). Overigen ga ik in de prono wel er voor om dit seizoen 0 afvallers goed te voorspellen, dus wat ik kies zal het sowieso niet worden.
pi_197908476
In aflevering 1 is een nachtvlinder (mot) in beeld. Als je dit vertaald naar Tsjechisch krijg je "mol". De betreffende nachtvlinder is een splinterstreep. Ergo, Splinter is de mol. Zeker ook omdat hij een "nachtvlinder" is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_197962907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
In aflevering 1 is een nachtvlinder (mot) in beeld. Als je dit vertaald naar Tsjechisch krijg je "mol". De betreffende nachtvlinder is een splinterstreep. Ergo, Splinter is de mol. Zeker ook omdat hij een "nachtvlinder" is.
Dat zou wel een grote grap zijn en een geniale mol.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:10:24 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_197963556
Splinter kon in de bus niet eens dat halve, totaal onbelangrijke leugentje over die joker meer dan een halve seconde volhouden. Als er iemand totaal ongeschikt is als mol...
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')