abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:12:38 #76
3542 Gia
User under construction
pi_197812688
Ik begon dit seizoen met Charlotte, omdat ze in de kring met het voorstellen feitelijk zei dat ze de Mol was. Weet niet meer de precieze vraagstelling. Dit was de maandag voordat het seizoen begon.

Daarna komt ze quasi chaotisch en dommig over, terwijl ze dat niet is.
Heb wel effe ook op Florentijn gezeten, heeft me punten gekost.

Maar na aflevering 5 ga ik vol op Charlotte, de dood of de gladiolen.

Vanwege het tekenen. Waar het om ging 'wie' tekende ze zó klein, dat dat echt niet te zien was.
Dan dat 'já' op de vraag of ze wist wie de mol is.
En het niet uittikken van de klok waarop het geld wegtikte. Ze leidde de andere 2 af.

Het móet Charlotte zijn.
pi_197833422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:12 schreef Gia het volgende:
Ik begon dit seizoen met Charlotte, omdat ze in de kring met het voorstellen feitelijk zei dat ze de Mol was. Weet niet meer de precieze vraagstelling. Dit was de maandag voordat het seizoen begon.

Daarna komt ze quasi chaotisch en dommig over, terwijl ze dat niet is.
Heb wel effe ook op Florentijn gezeten, heeft me punten gekost.

Maar na aflevering 5 ga ik vol op Charlotte, de dood of de gladiolen.

Vanwege het tekenen. Waar het om ging 'wie' tekende ze zó klein, dat dat echt niet te zien was.
Dan dat 'já' op de vraag of ze wist wie de mol is.
En het niet uittikken van de klok waarop het geld wegtikte. Ze leidde de andere 2 af.

Het móet Charlotte zijn.
De tip hier dat het woord ja in het tjechisch ik betekend betekent voir mij dat ik renee en charlotte kies
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:15:50 #78
3542 Gia
User under construction
pi_197833503
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef sjorsie1982 het volgende:

De tip hier dat het woord ja in het tjechisch ik betekend betekent voir mij dat ik renee en charlotte kies
Ik zie Renée en Splinter nog wel als afvallers voor de finale.
Denk dat er morgen niemand naar huis gaat. Moeten nog 5 afleveringen komen!
pi_197834323
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zie Renée en Splinter nog wel als afvallers voor de finale.
Denk dat er morgen niemand naar huis gaat. Moeten nog 5 afleveringen komen!
Ik betwijfel eerlijk gezegd of er morgen niemand naar huis gaat, als je de opdrachten zo ziet aan het eind van de vorige aflevering (bij de vooruitblik) lijken het toch niet bepaald opdrachten waarbij iedereen vrijgesteld gaat worden.

Dan zou je bij het ingaan van aflevering 7 nog 4 kandidaten kunnen hebben, en pas dan zou niemand kunnen afvallen of n opdracht moet aflevering 8 ook nog overlappen (zoals in Italie met die veerboot naar het eiland).
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:12:40 #80
3542 Gia
User under construction
pi_197834685
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:55 schreef TLC het volgende:

Ik betwijfel eerlijk gezegd of er morgen niemand naar huis gaat, als je de opdrachten zo ziet aan het eind van de vorige aflevering (bij de vooruitblik) lijken het toch niet bepaald opdrachten waarbij iedereen vrijgesteld gaat worden.

Dan zou je bij het ingaan van aflevering 7 nog 4 kandidaten kunnen hebben, en pas dan zou niemand kunnen afvallen of n opdracht moet aflevering 8 ook nog overlappen (zoals in Italie met die veerboot naar het eiland).
Dat laatste zou kunnen, maar ook dan gaat er een aflevering niemand naar huis. De vooruitblikken leken inderdaad niet op een dergelijk scenario. Maar ja, bij wie is de mol is niets wat het lijkt.
pi_197845631
Ik zit vanaf het begin op Splinter, Charlotte en Renee zijn mijn reserves.
Mijn taktiek elk jaar weer is simpelweg de voorstelfilmpjes.

Ik zit enorm vaak goed met de laatste 3, helaas soms in de verkeerde volgorde.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:16:38 #82
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197851449
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:52 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zit vanaf het begin op Splinter, Charlotte en Renee zijn mijn reserves.
Mijn taktiek elk jaar weer is simpelweg de voorstelfilmpjes.

Ik zit enorm vaak goed met de laatste 3, helaas soms in de verkeerde volgorde.
Kan je op een briefje meegeven dat dit (deze combinatie) niet de 3 finalisten zijn.

Wanneer we deze aflevering een afvaller krijgen, lijkt me wel aangezien anders 3 kandidaten zo heel makkelijk 2 afleveringen verder komen, dan zou het wel mogelijk moeten zijn om de finalisten te kunnen weten.

Denk dat ik al weet wie gaat afvallen en wanneer dat gebeurd dan weet ik ook gelijk de identiteit van de mol. Maar goed, tot nu toe heb ik nog nooit dit seizoen de juiste afvaller voorspelt (en dit zal dus dan ook zeer waarschijnlijk nu ook niet het geval zijn).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:24:31 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197851601
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Kan je op een briefje meegeven dat dit (deze combinatie) niet de 3 finalisten zijn.
Kijken of ik je daar aan kan houden. ;)
quote:
Denk dat ik al weet wie gaat afvallen en wanneer dat gebeurd dan weet ik ook gelijk de identiteit van de mol.
Vertel, vertel...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:41:22 #84
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197854393
quote:
81s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Kijken of ik je daar aan kan houden. ;)

Mag je doen. Maak me daar totaal niet ongerust over.

quote:
81s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Vertel, vertel...
Heb sterk het vermoeden dat Rocky gaat afvallen (vanavond of anders volgende week). Elke andere afvaller zou betekenen dat er een tunnel ergens instort, want elk van de overige kandidaten heeft zo zijn/haar molaanhang (in de app/forum/podcast).

Wie in dat geval de mol is? Wellicht niet de persoon die je dan verwacht. Mocht dit gebeuren dan ga ik daar vol voor, dus uiteraard ga ik dat niet verklappen (en zie je dat wel volgende week, in elk geval in de prono*).

* in de app doe ik nu iets anders en dat kan heel verkeerd uit gaan pakken, maar gewoon een laatste risico voor de finale
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197854564
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat laatste zou kunnen, maar ook dan gaat er een aflevering niemand naar huis. De vooruitblikken leken inderdaad niet op een dergelijk scenario. Maar ja, bij wie is de mol is niets wat het lijkt.
zo was er ook een keer een seizoen met 4 mensen in de finale ipv 3
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:33:28 #86
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197855430
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

zo was er ook een keer een seizoen met 4 mensen in de finale ipv 3
Vorig jaar zelfs nog :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:38:57 #87
494163 Catlover73
Volg je hart, want dat klopt
pi_197857749
Er gaat een hint rond over het zonlicht op de achtergrond als de kandidaten bij Rik zitten om hun voorstel te horen.

Bij Marije lijkt het zo te zijn dat er tussen de vragen van Rik over haar welzijn en het bod dat Marije doet er flink wat tijd tussen heeft gezeten. Het licht dat bij iedereen constant aanwezig was, ook tijdens hun bod, ontbreekt bij Marije op het moment dat ze haar bod doet, terwijl het er wel was toen Rik vroeg hoe het ging met haar.

Maar goed, niets is wat het lijkt, misschien was er gewoon een wolkje voor de zon
(Probeer hardnekkig uit de Marije-tunnnel te blijven 😀)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:19:06 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197858693
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Mag je doen. Maak me daar totaal niet ongerust over.
[..]

Heb sterk het vermoeden dat Rocky gaat afvallen (vanavond of anders volgende week). Elke andere afvaller zou betekenen dat er een tunnel ergens instort, want elk van de overige kandidaten heeft zo zijn/haar molaanhang (in de app/forum/podcast).
We gaan het straks zien.

quote:
Wie in dat geval de mol is? Wellicht niet de persoon die je dan verwacht. Mocht dit gebeuren dan ga ik daar vol voor, dus uiteraard ga ik dat niet verklappen (en zie je dat wel volgende week, in elk geval in de prono*).

Je weet het dus niet zo zeker als je beweerde, anders had je wel een naam genoemd. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  PR en moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 20:25:12 #89
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197858850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Kan je op een briefje meegeven dat dit (deze combinatie) niet de 3 finalisten zijn.
Als Renée de mol is zijn dat waarschijnlijk wél de 3 finalisten, aangezien Splinter en Charlotte de enige zijn die testen (voor een groot deel) op Renée hebben ingevuld.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:37:41 #90
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197859167
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:25 schreef Moira het volgende:

[..]

Als Renée de mol is zijn dat waarschijnlijk wél de 3 finalisten, aangezien Splinter en Charlotte de enige zijn die testen (voor een groot deel) op Renée hebben ingevuld.
Zou betekenen dat de makers van een traditie afstappen. En daar geloof ik niet zo in.

Oh ja, je bent Rocky vergeten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 21:39:54 #91
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197860988
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Zou betekenen dat de makers van een traditie afstappen. En daar geloof ik niet zo in.

Oh ja, je bent Rocky vergeten.
Welke traditie? Was idd Rocky vergeten :o Die lijkt voller op Renée te zitten dan de andere 2 dus die krijgt een plekje in mijn pronofinalisten straks :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:42:05 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197861060
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Heb sterk het vermoeden dat Rocky gaat afvallen (vanavond of anders volgende week).

Die klopte alvast deze week niet. Je usernaam is nog niet erg overtuigend. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197866745
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb : 10 afleveringen, 10 WIDM bushaltes, Charlotte (de mol) stapt bij bushalte 10 uit.

Daarom ook de titel 'wegstoppen' .. de bus die telkens stopt op de weg en die zo in aflevering 10 Charlotte als mol aanduidt :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197867173
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 07:12 schreef TLC het volgende:
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb : 10 afleveringen, 10 WIDM bushaltes, Charlotte (de mol) stapt bij bushalte 10 uit.

Daarom ook de titel 'wegstoppen' .. de bus die telkens stopt op de weg en die zo in aflevering 10 Charlotte als mol aanduidt :)
Ik zit heel erg te twijfelen tussen Charlotte en Marije, die laatste haalde deze aflevering het meeste geld uit de pot en deed in die gevangenis geen hol. Ze pikte er bij de busopdracht precies de goede haltes uit om maximaal te scoren. Charlotte leverde daar ook gewoon geld op door over de finish te komen.

Daarnaast viel me op dat er tekeningen en schilderijen voorbij kwamen op het eind van vrouwen met rood haar :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197869000
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 07:12 schreef TLC het volgende:
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb : 10 afleveringen, 10 WIDM bushaltes, Charlotte (de mol) stapt bij bushalte 10 uit.

Daarom ook de titel 'wegstoppen' .. de bus die telkens stopt op de weg en die zo in aflevering 10 Charlotte als mol aanduidt :)
als dat zo is gedaan dan hadden ze net zo goed direct kunnen zeggen dat zij de mol is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197869212
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

als dat zo is gedaan dan hadden ze net zo goed direct kunnen zeggen dat zij de mol is.
Marije is de mol. Zo gemaakt acteren en gemaakt zielig doen. Pinnen niet uit de gevangenis deuren krijgen is er daar één van. Dat niemand dat ziet snap ik niet. Nog nooit zo'n slechte mol gezien.
pi_197869266
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:59 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Marije is de mol. Zo gemaakt acteren en gemaakt zielig doen. Pinnen niet uit de gevangenis deuren krijgen is er daar één van. Dat niemand dat ziet snap ik niet. Nog nooit zo'n slechte mol gezien.
ik denk zelf renee omdat ze zo op de achtergrond is, weinig in beeld is (molacties worden niet uitgezonden), heel moeilijk deed bij die knoop uit elkaar halen bij die vlotopdracht en elke keer weinig geld brengt, behalve als ze weet dat het er ook weer eruit gaat.
Bij de bushalte opdracht wist ze ook dat iemand alle vragen een keer te zien kreeg en daarom loog ze daar ook niet. Als ze voor 500 euro uit de pot zou kiezen zou de persoon daarna, die alle vragen kon inzien weten dat ze ervoor koos om 500 euro uit te pot te halen. Voor Renee maakt het ook niks uit dat andere jokers hebben, want zij gaat toch altijd door.


Charlotte is mijn 2de vanwege de tip hier dat ja in het tjechisch ik betekend en bij de vraag of ze wist wie de mol is, zei ze volmondig ja.

Splinter is te lief en te eerlijk
Marije is te fanatiek

[ Bericht 3% gewijzigd door sjorsie1982 op 07-02-2021 11:14:04 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197869681
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik denk zelf renee omdat ze zo op de achtergrond is, weinig in beeld is (molacties worden niet uitgezonden), heel moeilijk deed bij die knoop uit elkaar halen bij die vlotopdracht en elke keer weinig geld brengt, behalve als ze weet dat het er ook weer eruit gaat.
Bij de bushalte opdracht wist ze ook dat iemand alle vragen een keer te zien kreeg en daarom loog ze daar ook niet.
Renee is TE erg op de achtergrond. Je ziet haar niets doen. En als ze iets doet is het gewoon goed.
Ze heeft geen enkele mol actie, dat ze klungelt met touw levert qua proberen te mollen echt niets op.
Kan heel slecht mollen zijn, maar goed.
Ze wil niet op goede plekken staan, is nergens actief mee bezig.
Natuurlijk zie je niet alles van een mol, maar het is nooit in deze mate.

Renee en weinig geld? Juist veel geld. Renee en Rocky verdienen het meeste geld.
Waarbij Renee ook nog eens niet voor 5000 euro uit de pot kiest en Rocky wel.
Dat kan natuurlijk als er 3 kandidaten al voor 5000 kozen, maar goed.

quote:
Charlotte is mijn 2de vanwege de tip hier dat ja in het tjechisch ik betekend en bij de vraag of ze wist wie de mol is, zei ze volmondig ja.
Zou kunnen. Maar vertalen is beetje gek want ja is gewoon een passend antwoord.
Alleen het gekke is dat ze gewoon nog altijd heel erg aan het spreiden is.
Dat klopt gewoon niet. Of iedereen zit zo fout dat zij met mazzel nog paar vraagjes spreidend op de goede mol zit.

quote:
Splinter is te lief en te eerlijk
Marije is te fanatiek
En toch brengen beiden echt weinig geld binnen, veel minder dan bv Rocky en Renee.
Staan ze op belangrijke plekken en zijn ze wel zichtbaar aanwezig en ook voor mogelijke sabotage dingetjes.
pi_197870160
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:30 schreef bianconeri het volgende:
Renee en weinig geld? Juist veel geld. Renee en Rocky verdienen het meeste geld.
Waarbij Renee ook nog eens niet voor 5000 euro uit de pot kiest en Rocky wel.
Dat kan natuurlijk als er 3 kandidaten al voor 5000 kozen, maar goed.
een mol kan prima veel geld binnenhalen als ze weet dat het er ook weer af gaat.
Bij vorige seizoenen werd er heel veel meer uit de pot gehaald als er iets van gekocht kon worden, ik vond die 5000 euro nog weinig. Ik weet nog een seizoen dat de gehele pot opging bij opbieden en iemand meer dan 3000 euro bood voor 1 joker.
Dus daarom kon de mol prima weinig bieden voor die voorinformatie (die ze zowiezo al heeft) om zo niet de mol te lijken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197870565
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 08:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zit heel erg te twijfelen tussen Charlotte en Marije, die laatste haalde deze aflevering het meeste geld uit de pot en deed in die gevangenis geen hol. Ze pikte er bij de busopdracht precies de goede haltes uit om maximaal te scoren. Charlotte leverde daar ook gewoon geld op door over de finish te komen.

Daarnaast viel me op dat er tekeningen en schilderijen voorbij kwamen op het eind van vrouwen met rood haar :')
Die 250 Euro maal 3 man kon Charlotte aan het end natuurlijk lijden, ze had immers de aflevering daarvoor 5000 Euro uit de pot gesnoept.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')