abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196778055
Dat vloggen is wel onzettend populair bij allerlei kansloze kutpaupers geloof ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_196779722
Treitervlogger.

Hij is er op aangesproken en weer wat beter bekend bij de politie. Veel meer kan je ook niet doen vrees ik. Tenzij je aangifte doet maar ik vrees dat je daar weinig mee opschiet.
  donderdag 17 december 2020 @ 13:29:56 #53
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196783423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:56 schreef qajariaq het volgende:
Treitervlogger.

Hij is er op aangesproken en weer wat beter bekend bij de politie. Veel meer kan je ook niet doen vrees ik. Tenzij je aangifte doet maar ik vrees dat je daar weinig mee opschiet.
Ik vermoed dat zijn vrouw uiteindelijk een keertje aangifte gaat doen. Wat een vervelend, pijnlijk niet-grappig en hyperagressief figuur dit, zeg. Die is thuis niet echt ineens heel lief of zo. Mensen die "ik ben sterker dan jou" na de kleuterklas als argument gebruiken, daar zit niks beters in.

Em sportschool Harimau mag zich ook even achter de oren krabben of ze dit soort idioten willen trainen om supermarkt-pubertjes te kunnen bedreigen.
  donderdag 17 december 2020 @ 13:31:57 #54
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196783480
Dit is dus wat de politiek in heeft gevoerd.

De mensen die tegen het politieke beleid zijn, gaan staan discussieren (of dus erger) met de vakkenvullers en kassameisjes die gewoon proberen hun werk te doen.
Goed bezig hoor.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196789110
quote:
13s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef daNpy het volgende:
Dit is dus wat de politiek in heeft gevoerd.

De mensen die tegen het politieke beleid zijn, gaan staan discussieren (of dus erger) met de vakkenvullers en kassameisjes die gewoon proberen hun werk te doen.
Goed bezig hoor.
:Y én laf......

totdat ze de ''verkeerde'' tegenkomen.. dus een vakkenvuller die ook door het lint gaat ...
kan je opwachten...
pi_196789682
quote:
Maar dan zeg je toch sorry?
pi_196793455
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-reacties~ab9d1b92/

quote:
Beruchte amateurvlogger (41) mag Aldi niet meer in na relvideo: ‘Geen spijt, ik lach om de reacties’
Deze hersenloze oetlul heeft dus geen spijt van zijn debiele actie, maar lacht om de reacties. Ik hoop dat het lachen hem zeer snel zal vergaan.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')