Hoezo nepnieuws?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
Wel grappig dat de TS een heftige OP schrijft terwijl het dus eigenlijk dus gewoon nep nieuws is. Altijd even wachten met het trekken van een conclusie.
Die medewerker is misschien 16 jaar. Er staat immers minderjarig. Gewoon zielig gedrag.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Steven_Stil het volgende:
Die medewerker is ook niet de slimste, je druk maken om dat nutteloze ding.
Welk filmpje dan van hem? Er staan er zoveel opquote:Op woensdag 16 december 2020 18:36 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hij is met zijn naam gemakkelijk te vinden. Je komt het vanzelf tegen als je naar beneden scrolt.
Belachelijk dat zijn chef daar zo'n broekie neerzet dan, een slimme zou iedereen laten doorlopen.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij staat daar om een beetje te letten of iedereen zijn mondkapje draagt toch?
Dat doet in niet uit zichtzelf natuurlijk... ik denk niet het zijn hobby is![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom plaatste jij niet het hele bericht? want dan kan men lezen dat het filmpje in scene gezet is, met toestemming van de winkelmedewerker.
Boven het artikel nu.quote:GRONINGEN - UPDATE 18.23 UUR
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Welk filmpje dan van hem? Er staan er zoveel opEn nergens zie ik in de titel iets van kinderen over de parkeerplaats sleuren.
Een klein kind dat een auto over de parkeerplaats aan het sturen is, dus niet sleuren.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef rutger05 het volgende:
Er staat ook een filmpje op waar hij een klein kind over een drukke parkeerplaats laat sturen.
Ja maar als je daar een Beveiliger neer zet worden ze nóg agressiever vanquote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Belachelijk dat zijn chef daar zo'n broekie neerzet dan, een slimme zou iedereen laten doorlopen.
Dat was er totaal niet uit op te maken op dat moment, maar dan heeft deze vent bewust nepnieuws over zichzelf gecreëerd.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
Wel grappig dat de TS een heftige OP schrijft terwijl het dus eigenlijk dus gewoon nep nieuws is. Altijd even wachten met het trekken van een conclusie.
Die wordt er voor betaald die minderjarige medewerker met zijn minimum jeugdloontje nietquote:Op woensdag 16 december 2020 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar als je daar een Beveiliger neer zet worden ze nóg agressiever van
zie mijn eerder bericht...
https://www.dvhn.nl/groni(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Het lijkt erop dat deze idioot dit alles in scene heeft gezet. Zie de update in de OP.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef Nielsch het volgende:
Hier was ik al bang voor. Naast randdebielen als Thierry Baudet en Robert Jensen kunnen we hiervoor trouwens ook onze faalminister van Veiligheid Ferd Grapperhaus bedanken, die het een goed idee vond dat jong winkelpersoneel de mondkapjesplicht ging handhaven (want anders dikke boete voor de winkel).
En dat is het wel prima?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die wordt er voor betaald die minderjarige medewerker met zijn minimum jeugdloontje niet
Sorry.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[..]
Boven het artikel nu.
Omdat dit er eerst niet in stond natuurlijk, dat had je zelf ook kunnen begrijpen als je de OP had vergeleken met het artikel wat nu geplaatst is.
Bij die beveiliger staat het in zijn taakomschrijving.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dat is het wel prima?
Natuurlijk zou zo'n jongen daar niet moeten belasten, maar ja.. ineens heb je overal beveiligers nodig ..
Ja, dat snap ik.. misschien hadden ze niet zoveel agressie verwacht..quote:Op woensdag 16 december 2020 18:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bij die beveiliger staat het in zijn taakomschrijving.
Tsja wanneer ik buschauffeur was zou het me een rotzorg zijn of mensen dat ding ophebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.. misschien hadden ze niet zoveel agressie verwacht..
Ook bij de buschauffeurs om maar iets te noemen... dat is ook niet écht hun werk.. maar
ja ze moeten wél vragen aan de passagiers om die dingen op te doen
https://www.ad.nl/binnenl(...)se%20buschauffeur%20(67)%20gebeten%20en%20geschopt%20om%20verzoek%20mondkapje%20te,geschokt%20gereageerd%20op%20de%20mishandeling.
Amsterdamse buschauffeur (67) gebeten en geschopt om verzoek mondkapje te dragen
De buschauffeur die dinsdagmiddag werd mishandeld in Amsterdam, is aangevallen omdat hij een reiziger verzocht een mondkapje te dragen. Binnen het GVB is geschokt gereageerd op de mishandeling.
Een nog onbekende man stapte gisteren de bus in zonder mondkapje en werd daarop aangesproken door de chauffeur. De chauffeur besloot uiteindelijk de passagier te weigeren, waarop de woordenwisseling uit de hand loopt. De buschauffeur is daarop meerdere keren door de passagier gebeten, geschopt en geslagen, ook toen hij op de grond lag. De verdachte is er na de mishandeling lopend vandoor gegaan.
Op een Snapchat-filmpje dat terecht is gekomen bij GeenStijl, dat is gemaakt door een andere inzittende van de bus, is te zien dat een man de chauffeur op de vloer van het gangpad smijt. Vervolgens gaat de man op de chauffeur staan. Het incident vond plaats rond 14.30 uur op lijn 21, die rijdt tussen CS en Geuzenveld in Nieuw-West. De buschauffeur is vervolgens met een ambulance overgebracht naar een ziekenhuis voor behandeling van zijn letsel. De politie is op zoek naar getuigen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Tsja wanneer ik buschauffeur was zou het me een rotzorg zijn of mensen dat ding ophebben.
Misschien staat het bij de buschauffeurs inmiddels wél in hun taakomschrijving.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bij die beveiliger staat het in zijn taakomschrijving.
Ah.. zie je wel... zo zag het er ook wel uit ...quote:Op woensdag 16 december 2020 20:43 schreef BeriBeri het volgende:
Volgens de Aldi was de medewerker helemaal niet op de hoogte van de grap. ,,Onze medewerker kent deze man niet en was vooraf niet op de hoogte dat deze man op dat moment een vlog aan het maken was. We betreuren het dat onze medewerker de dupe is geworden van deze video. Onze medewerkers zijn geen handhavers. Uiteraard staan we momenteel in nauw contact met de betreffende collega”, laat een woordvoerder desgevraagd weten.
Aangifte doen tegen zo'n debiel en dan de volgende dag weer lekker relaxed naar je werk gaan ja ?quote:Op donderdag 17 december 2020 01:18 schreef Gia het volgende:
Achterlijke gladiool.
Het enige wat hij hiermee wil bereiken is dat anderen zijn voorbeeld volgen.
Jammer dat de medewerker geen aangifte heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |