abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2020 @ 18:41:15 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196770103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
Wel grappig dat de TS een heftige OP schrijft terwijl het dus eigenlijk dus gewoon nep nieuws is. Altijd even wachten met het trekken van een conclusie.
Hoezo nepnieuws? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196770114
quote:
3s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Steven_Stil het volgende:
Die medewerker is ook niet de slimste, je druk maken om dat nutteloze ding.
Die medewerker is misschien 16 jaar. Er staat immers minderjarig. Gewoon zielig gedrag.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:42:03 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196770124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:36 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hij is met zijn naam gemakkelijk te vinden. Je komt het vanzelf tegen als je naar beneden scrolt.
Welk filmpje dan van hem? Er staan er zoveel op :') En nergens zie ik in de titel iets van kinderen over de parkeerplaats sleuren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196770139
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij staat daar om een beetje te letten of iedereen zijn mondkapje draagt toch?
Dat doet in niet uit zichtzelf natuurlijk... ik denk niet het zijn hobby is :')

Belachelijk dat zijn chef daar zo'n broekie neerzet dan, een slimme zou iedereen laten doorlopen.
pi_196770146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:40 schreef torentje het volgende:

[..]

Waarom plaatste jij niet het hele bericht? want dan kan men lezen dat het filmpje in scene gezet is, met toestemming van de winkelmedewerker.
quote:
GRONINGEN - UPDATE 18.23 UUR
Boven het artikel nu.

Omdat dit er eerst niet in stond natuurlijk, dat had je zelf ook kunnen begrijpen als je de OP had vergeleken met het artikel wat nu geplaatst is.
pi_196770236
quote:
84s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Welk filmpje dan van hem? Er staan er zoveel op :') En nergens zie ik in de titel iets van kinderen over de parkeerplaats sleuren.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef rutger05 het volgende:

Er staat ook een filmpje op waar hij een klein kind over een drukke parkeerplaats laat sturen.
Een klein kind dat een auto over de parkeerplaats aan het sturen is, dus niet sleuren.
pi_196770248
quote:
3s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Belachelijk dat zijn chef daar zo'n broekie neerzet dan, een slimme zou iedereen laten doorlopen.
Ja maar als je daar een Beveiliger neer zet worden ze nóg agressiever van

zie mijn eerder bericht...

https://www.telegraaf.nl/(...)r-roken-en-mondkapje
pi_196770274
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
Wel grappig dat de TS een heftige OP schrijft terwijl het dus eigenlijk dus gewoon nep nieuws is. Altijd even wachten met het trekken van een conclusie.
Dat was er totaal niet uit op te maken op dat moment, maar dan heeft deze vent bewust nepnieuws over zichzelf gecreëerd.
pi_196770313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja maar als je daar een Beveiliger neer zet worden ze nóg agressiever van

zie mijn eerder bericht...

https://www.dvhn.nl/groni(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Die wordt er voor betaald die minderjarige medewerker met zijn minimum jeugdloontje niet
pi_196770334
Hier was ik al bang voor. Naast randdebielen als Thierry Baudet en Robert Jensen kunnen we hiervoor trouwens ook onze faalminister van Veiligheid Ferd Grapperhaus bedanken, die het een goed idee vond dat jong winkelpersoneel de mondkapjesplicht ging handhaven (want anders dikke boete voor de winkel).
PWBF
pi_196770373
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef Nielsch het volgende:
Hier was ik al bang voor. Naast randdebielen als Thierry Baudet en Robert Jensen kunnen we hiervoor trouwens ook onze faalminister van Veiligheid Ferd Grapperhaus bedanken, die het een goed idee vond dat jong winkelpersoneel de mondkapjesplicht ging handhaven (want anders dikke boete voor de winkel).
Het lijkt erop dat deze idioot dit alles in scene heeft gezet. Zie de update in de OP.
pi_196770383
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:51 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Die wordt er voor betaald die minderjarige medewerker met zijn minimum jeugdloontje niet
En dat is het wel prima?

Natuurlijk zou zo'n jongen daar niet moeten belasten, maar ja.. ineens heb je overal beveiligers nodig ..
pi_196770389
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef rutger05 het volgende:

[..]

[..]

Boven het artikel nu.

Omdat dit er eerst niet in stond natuurlijk, dat had je zelf ook kunnen begrijpen als je de OP had vergeleken met het artikel wat nu geplaatst is.
Sorry.
pi_196770419
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

En dat is het wel prima?

Natuurlijk zou zo'n jongen daar niet moeten belasten, maar ja.. ineens heb je overal beveiligers nodig ..
Bij die beveiliger staat het in zijn taakomschrijving.
pi_196770479
Okay die man is een mafkees eerste klas en mondkapjes zijn nu gewoon verplicht.

Maar als je kritiek hebt op het feit dat we 10 maanden zonder liepen wat opzich prima ging en we anderhalve maand na het dringende advies en twee weken na de plicht ineens een vergaande lockdown krijgen, dan is het effect wel twijfelachtig.

Tel daar nog bij op dat er verschillende studies zijn die aantonen dat doorstroomlocaties en elkaar passeren in de supermarkt nauwelijks besmettingen veroorzaakt. En dat het rivm altijd tegen mondkapjes adviseerde, maar de politiek door vragen uit de bevolking toch overstag ging.

Maarja, ik doe gewoon een mondkapje op want ik ben geen tokkie. Is het nodig, dat niet. Maar de supermarktmedewerkers hebben dat beleid ook niet bedacht.
pi_196770582
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:57 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.. misschien hadden ze niet zoveel agressie verwacht..

Ook bij de buschauffeurs om maar iets te noemen... dat is ook niet écht hun werk.. maar
ja ze moeten wél vragen aan de passagiers om die dingen op te doen

https://www.ad.nl/binnenl(...)se%20buschauffeur%20(67)%20gebeten%20en%20geschopt%20om%20verzoek%20mondkapje%20te,geschokt%20gereageerd%20op%20de%20mishandeling.

Amsterdamse buschauffeur (67) gebeten en geschopt om verzoek mondkapje te dragen
De buschauffeur die dinsdagmiddag werd mishandeld in Amsterdam, is aangevallen omdat hij een reiziger verzocht een mondkapje te dragen. Binnen het GVB is geschokt gereageerd op de mishandeling.

Een nog onbekende man stapte gisteren de bus in zonder mondkapje en werd daarop aangesproken door de chauffeur. De chauffeur besloot uiteindelijk de passagier te weigeren, waarop de woordenwisseling uit de hand loopt. De buschauffeur is daarop meerdere keren door de passagier gebeten, geschopt en geslagen, ook toen hij op de grond lag. De verdachte is er na de mishandeling lopend vandoor gegaan.

Op een Snapchat-filmpje dat terecht is gekomen bij GeenStijl, dat is gemaakt door een andere inzittende van de bus, is te zien dat een man de chauffeur op de vloer van het gangpad smijt. Vervolgens gaat de man op de chauffeur staan. Het incident vond plaats rond 14.30 uur op lijn 21, die rijdt tussen CS en Geuzenveld in Nieuw-West. De buschauffeur is vervolgens met een ambulance overgebracht naar een ziekenhuis voor behandeling van zijn letsel. De politie is op zoek naar getuigen.
pi_196770663
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.. misschien hadden ze niet zoveel agressie verwacht..

Ook bij de buschauffeurs om maar iets te noemen... dat is ook niet écht hun werk.. maar
ja ze moeten wél vragen aan de passagiers om die dingen op te doen

https://www.ad.nl/binnenl(...)se%20buschauffeur%20(67)%20gebeten%20en%20geschopt%20om%20verzoek%20mondkapje%20te,geschokt%20gereageerd%20op%20de%20mishandeling.

Amsterdamse buschauffeur (67) gebeten en geschopt om verzoek mondkapje te dragen
De buschauffeur die dinsdagmiddag werd mishandeld in Amsterdam, is aangevallen omdat hij een reiziger verzocht een mondkapje te dragen. Binnen het GVB is geschokt gereageerd op de mishandeling.

Een nog onbekende man stapte gisteren de bus in zonder mondkapje en werd daarop aangesproken door de chauffeur. De chauffeur besloot uiteindelijk de passagier te weigeren, waarop de woordenwisseling uit de hand loopt. De buschauffeur is daarop meerdere keren door de passagier gebeten, geschopt en geslagen, ook toen hij op de grond lag. De verdachte is er na de mishandeling lopend vandoor gegaan.

Op een Snapchat-filmpje dat terecht is gekomen bij GeenStijl, dat is gemaakt door een andere inzittende van de bus, is te zien dat een man de chauffeur op de vloer van het gangpad smijt. Vervolgens gaat de man op de chauffeur staan. Het incident vond plaats rond 14.30 uur op lijn 21, die rijdt tussen CS en Geuzenveld in Nieuw-West. De buschauffeur is vervolgens met een ambulance overgebracht naar een ziekenhuis voor behandeling van zijn letsel. De politie is op zoek naar getuigen.
Tsja wanneer ik buschauffeur was zou het me een rotzorg zijn of mensen dat ding ophebben.
pi_196770727
quote:
7s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:08 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Tsja wanneer ik buschauffeur was zou het me een rotzorg zijn of mensen dat ding ophebben.
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:57 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Misschien staat het bij de buschauffeurs inmiddels wél in hun taakomschrijving.

maar dat weet ik niet...
pi_196770826
Sinds 1 juni is het in het openbaar vervoer verplicht om een mondkapje te dragen in verband met het coronavirus. Maar waarom hoeven de buschauffeurs zelf géén mondkapje te dragen?

Het dragen van een mondkapje is verplicht als je reis met het openbaar vervoer. Dit komt doordat je tijdens het reizen niet voldoende afstand van elkaar kunt houden. Toch komt het regelmatig voor dat de buschauffeur zelf geen kapje draagt. Waarom hoeft hij of zij dit niet?

Verkeersveiligheid
Ten eerste kunnen buschauffeurs die een bril dragen last hebben van hun mondkapje. Doordat je in je mondkapje ademt, komt er vocht en warmte in. Wanneer je mondkapje niet goed aansluit, kan deze warme lucht boven ontsnappen, waardoor je bril kan gaan beslaan. Zo kun je even niks meer zien en dat kan de verkeersveiligheid in gevaar brengen. Maar dat is niet de enige reden.

https://www.rijksoverheid(...)-en-openbaar-vervoer

Mondkapjes in verkeer en (openbaar) vervoer
Een mondkapje is verplicht in de bus, trein, tram en metro voor iedereen van 13 jaar en ouder. Ook in stations, op perrons en bij haltes moet u een mondkapje dragen.

Mondkapje verplicht in het openbaar vervoer
Een mondkapje is verplicht in de bus, trein, tram en metro. En op de veerboten naar de Waddeneilanden. Dit geldt voor reizigers van 13 jaar en ouder en OV-personeel. Gebruik daarvoor een geschikt mondkapje voor publiek gebruik. Ook in de stations, op perrons en bij haltes moet u een mondkapje dragen. Als u geen mondkapje draagt waar dat verplicht is, kunt u een boete krijgen.

Bekijk de regels voor reizen met het openbaar vervoer.

Uitzondering om medische reden
Mogelijk kunt u om een medische reden geen mondkapje dragen. Bijvoorbeeld omdat u een longziekte heeft. Bij een controle legt u aan conducteurs, chauffeurs of boa's uit waarom u geen mondkapje draagt.

Genoeg mondkapjes meenemen
Neem genoeg mondkapjes mee als u van huis gaat. U heeft bij elke reis een schoon mondkapje nodig. Reist u 1 keer in de ochtend en 1 keer in de middag? Dan heeft u er 2 nodig.

Mondkapje in de auto: dringend advies
Draag een mondkapje als u in een auto rijdt met mensen die geen huisgenoot van u zijn. In een auto kan 1,5 meter afstand houden niet altijd. Dit is een dringend advies. Als u zonder andere mensen in de auto zit, of alleen met huisgenoten, geldt dit advies niet.

Kinderen tot en met 12 jaar hoeven geen mondkapje te dragen. Ook niet als zij niet tot hetzelfde huishouden horen.

Bekijk de regels voor vervoer met de auto.

Mondkapje in de taxi: dringend advies
Als u de enige passagier bent in de taxi bent u niet verplicht een mondkapje te dragen. Reist u met meer passagiers in de taxi? Dan is een mondkapje verplicht voor passagiers vanaf 13 jaar.

Bekijk de regels voor vervoer met de taxi.

Mondkapje op de motor en scooter: dringend advies
Rijdt u met iemand anders mee op de motor of scooter? Dan draagt u allebei een mondkapje. Zodra u afstapt, moet u 1,5 meter afstand houden.

Mondkapje verplicht in touringcars
In touringcars draagt u verplicht een mondkapje. Kinderen tot en met 12 jaar hoeven geen mondkapje op.

Bekijk de regels voor vervoer met een touringcar.

Algemene informatie over mondkapjes
Wanneer moet ik een mondkapje dragen?
Welke mondkapjes mag ik gebruiken?
Hoe draag ik een mondkapje?
pi_196773030
Volgens de Aldi was de medewerker helemaal niet op de hoogte van de grap. ,,Onze medewerker kent deze man niet en was vooraf niet op de hoogte dat deze man op dat moment een vlog aan het maken was. We betreuren het dat onze medewerker de dupe is geworden van deze video. Onze medewerkers zijn geen handhavers. Uiteraard staan we momenteel in nauw contact met de betreffende collega”, laat een woordvoerder desgevraagd weten.
pi_196775962
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 20:43 schreef BeriBeri het volgende:
Volgens de Aldi was de medewerker helemaal niet op de hoogte van de grap. ,,Onze medewerker kent deze man niet en was vooraf niet op de hoogte dat deze man op dat moment een vlog aan het maken was. We betreuren het dat onze medewerker de dupe is geworden van deze video. Onze medewerkers zijn geen handhavers. Uiteraard staan we momenteel in nauw contact met de betreffende collega”, laat een woordvoerder desgevraagd weten.
Ah.. zie je wel... zo zag het er ook wel uit ...
pi_196776121
https://www.gelderlander.(...)eze-video~a2dbaa26d/

Aldi na mondkapjesrel met woeste amateurvlogger: 'Onze medewerker is de dupe van deze video’
BEKENDE VAN POLITIEEen minderjarige medewerker van de Aldi in Groningen is op een agressieve, dreigende toon aangesproken door een volwassen man die weigerde een mondkapje te dragen. Beelden van de actie staan op internet en worden massaal bekeken. De politie meldde in eerste instantie dat de bedreiging in scène was gezet en dat de medewerker op de hoogte was van de actie, maar dat ontkent de Aldi. ,,We betreuren het dat onze medewerker de dupe is geworden van deze video.”

De politie in Groningen deed vandaag onderzoek naar het negentien seconden durende filmpje dat op verschillende (sociale) media is geplaatst. Hierop is te zien dat een man, een amateurvlogger uit Oldenzaal, zonder verplicht mondkapje een Aldi-supermarkt binnenloopt.

Op de hoogte
De beelden roepen veel afschuw op, maar volgens de politie is de situatie anders dan de video doet geloven. ,,Er is met de medewerker gesproken en daaruit blijkt dat hij op de hoogte was van de actie van de man”, liet de politie aanvankelijk in een verklaring weten. ,,De medewerker werd door de situatie overrompeld, maar voelde zich niet bedreigd.”

De jongen doet geen aangifte van bedreiging. De politie gaat de volwassen man dan ook niet beboeten. De man, een bekende van de politie en een fervent tegenstander van het coronabeleid, heeft wel agenten op bezoek gehad. ,,Het gedrag is onacceptabel en beneden peil. Hij is hierop aangesproken.”

Balletjespistool
Verder is er vandaag op Dumpert nog een filmpje opgedoken waarin dezelfde man na een huwelijksaanzoek een mogelijk vuurwapen tevoorschijn haalt. De man is daarvoor destijds aangehouden, verhoord en er is proces-verbaal opgemaakt. Het bleek te gaan om een balletjespistool dat in beslag is genomen.

Uit diverse filmpjes op zijn YouTubekanaal valt op te maken dat de man een fervent tegenstander is van het coronabeleid. ,,Ik ben nou eenmaal iemand die zijn eigen leven leidt. Ik laat mij niet muilkorven door de overheid”, schreeuwt hij in een vandaag geplaatst filmpje.
  donderdag 17 december 2020 @ 01:18:15 #48
3542 Gia
User under construction
pi_196777710
Achterlijke gladiool.
Het enige wat hij hiermee wil bereiken is dat anderen zijn voorbeeld volgen.
Jammer dat de medewerker geen aangifte heeft gedaan.
  donderdag 17 december 2020 @ 01:55:02 #49
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_196777838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 01:18 schreef Gia het volgende:
Achterlijke gladiool.
Het enige wat hij hiermee wil bereiken is dat anderen zijn voorbeeld volgen.
Jammer dat de medewerker geen aangifte heeft gedaan.
Aangifte doen tegen zo'n debiel en dan de volgende dag weer lekker relaxed naar je werk gaan ja ? :')
  donderdag 17 december 2020 @ 02:27:21 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196777962
Waarom heeft hij elke keer z'n zonnebril op ?
Probeert hij Heino ( _O_ ) na te doen ?
Hij lijkt meer op zanger Petro ( _O_ )
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')