SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Je hebt toch zeker wel ooit een interview met v Barneveld gezien?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik voelde me heel goed eigenlijk
Dat zegt echt iedere darter ook
Eigenlijk bedoelen ze allemaal maggewoonniegebeurenniequote:Op woensdag 16 december 2020 16:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik voelde me heel goed eigenlijk
Dat zegt echt iedere darter ook
Waarom precies 501 (buiten oneven omdat je anders alleen maar 20 hoeft te knallen) weet ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op woensdag 16 december 2020 16:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
RTL7Darts kijkersvragen
Waarom beginnen ze op 501? Waarom gaan ze vaak voor dubbel 16? Wanneer moet Van Gerwen?
dubbel 16; 32/16/8/4/2.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom precies 501 (buiten oneven omdat je anders alleen maar 20 hoeft te knallen) weet ik eerlijk gezegd ook niet
Dat dus, voor de variatiequote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
(buiten oneven omdat je anders alleen maar 20 hoeft te knallen)
Ooit heb ik met een vriend staan darten en garandeerde ik dat ik zou winnen, zelfs als al zijn punten dubbel teldenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom precies 501 (buiten oneven omdat je anders alleen maar 20 hoeft te knallen) weet ik eerlijk gezegd ook niet
Ben ik nou ook wel benieuwd naar eigenlijk. Waarschijnlijk "Deden we altijd al, niemand weet waarom"quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeflde reden waarom voetbal doorgaans op 90 minuten staat.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik nou ook wel benieuwd naar eigenlijk. Waarschijnlijk "Deden we altijd al, niemand weet waarom"
Ja ditquote:
Omdat bij 301 een 9-darter niet zo indrukwekkend isquote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook eens tegen een vriend staan spelen terwijl hij dubbel-in moest gooien. Bakte ik er nog steeds geen pepernoot vanquote:Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ooit heb ik met een vriend staan darten en garandeerde ik dat ik zou winnen, zelfs als al zijn punten dubbel telden
Leukste potje darts ooit
Einde van deze anekdote
Ik denk ook zoiets, en 501 lijkt me de ideale lengte van een leg, 701 kan tergend lang duren en 301 is eigenlijk te snelquote:Op woensdag 16 december 2020 16:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat bij 301 een 9-darter niet zo indrukwekkend is
Dobbie heeft een kutjaar gehad dus ik ga uit van het slechtste.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Met Dobey weet je het nooit, het kan vriezen, het kan Dobeyen.
Dobey is een podiumgod.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dobbie heeft een kutjaar gehad dus ik ga uit van het slechtste.
We hebben allemaal een kutjaar.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dobbie heeft een kutjaar gehad dus ik ga uit van het slechtste.
Weet jij zo zonder te kijken welke de nummer 21 is?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Dobey 22ste van de wereld is, is een schande
Vorig jaar was ie uitstekend.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, dat is een huiself.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:08 schreef Zorro het volgende:
Dobey, dat is toch die van die dierenwinkel?
Ach ene B. van de Pas stond ook een paar jaar geleden rond die plek.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja bedanktquote:Op woensdag 16 december 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Smith heeft een kut boven zijn mond.
Die deed gewoon mee aan de Masters van 2018 volgens mij, net als Alan Norris. Het is snel gegaan daarna.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach ene B. van de Pas stond ook een paar jaar geleden rond die plek.
Ik vermoed Lewis of Suljovicquote:Op woensdag 16 december 2020 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij zo zonder te kijken welke de nummer 21 is?
Domme Wattimena?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij zo zonder te kijken welke de nummer 21 is?
Neequote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doet die Fallon nog mee dit jaar?
Jimmy?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neequote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Negerinnen zijn toch het domein van poeporz?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Al lijkt Deta mij ook wel wat voor jou
Dan is er concurrentiequote:Op woensdag 16 december 2020 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Negerinnen zijn toch het domein van poeporz?
Wat is er met haar gebeurd dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee
Ze hebben nu een lelijk oud wijf
Pics?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Ik kijk nu al uit naar topics vol blacked memes hierquote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd dan?
[..]
Pics?
Niet gekwalificeerd bij het vrouwentoernooi op legsaldo. Wel pech want haar lotingen waren beduidend zwaarder dan degene die zich wel heeft gekwalificeerd, Sherrocks gemiddeldes lagen ook hoger.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd dan?
[..]
Pics?
Announce een wildcard voor BLM.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet gekwalificeerd bij het vrouwentoernooi op legsaldo. Wel pech want haar lotingen waren beduidend zwaarder dan degene die zich wel heeft gekwalificeerd, Sherrocks gemiddeldes lagen ook hoger.
Dat is correctquote:Op woensdag 16 december 2020 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ziet er niet erg recent uit.
Oh triest.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet gekwalificeerd bij het vrouwentoernooi op legsaldo. Wel pech want haar lotingen waren beduidend zwaarder dan degene die zich wel heeft gekwalificeerd, Sherrocks gemiddeldes lagen ook hoger.
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ziet er niet erg recent uit.
Heb je een recentere foto?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is correct
Toch is ze weinig veranderd
Natuurlijk niet.quote:
Vrouw en gekleurdquote:Op woensdag 16 december 2020 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had sowieso wel verwacht dat ze Sherrock bij overschot aan kwalificatieplekken nog naar binnen zouden schuiven "omdat ze zoveel pech had"quote:Op woensdag 16 december 2020 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is helemaal niks.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vrouw en gekleurd
Sky wordt 10x zo gek als ze wint dan Sherrock vorig jaar
quote:
Woont hier om de hoek, naast Rits de Boer en Bernie van Joppen.quote:
Toch 2 posts erover, nu kent iedereen het woord ALDI.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aldi heeft niet echt uitgepakt met hun reclame.
Hij is kennelijk fan van Trump, dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pedo goedprater
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij is kennelijk fan van Trump, dan kan dit er ook nog wel bij
Niet vanavond al?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk krijgen we morgenavond Maijer, gratis bingovakjes
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:24 schreef De_Kraam het volgende:
Kruidvat heeft dit jaar GEEN baby maar een ouwe kerel die de kerstman moet voorstellen.
Koert zei gisteren wel ''tot morgen'' tegen Arjanquote:
Dat zou ik bijzonder leuk vindenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koert zei gisteren wel ''tot morgen'' tegen Arjan
Ik dacht al, waarom heeft ie het over bandenquote:
En de roomboter dan? Aan de achterkant?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou nog meegeven dat ik het liefst spijs uitsmeer over broodje want dan heb je meerdere happen suiker ipv een hele grote hap suiker
#viesdik
Roomboterquote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de roomboter dan? Aan de achterkant?
Dat is niet Hadewych Minis.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Kruidvat pauperwinkel
Hadewych Minis
Broodje?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou nog meegeven dat ik het liefst spijs uitsmeer over broodje want dan heb je meerdere happen suiker ipv een hele grote hap suiker
#viesdik
Hij heeft nog wel ergere brillen gehadquote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een gruwelijk lelijk motief heeft de bril van Jeff ook.
Dan toch liever de Royden Lam-bril.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel ergere brillen gehad
Daar hoort wel roomboter op ja.quote:
Sneetje, whatever. Je snijdt een plakje van stol en dan smeer je spijs van dat plakje over dat hele plakjequote:
Ik hoop dat deze wedstrijd snel klaar is, dan krijgen we misschien weer zo'n kostelijke Bean afleveringquote:
Maken best kans tegen het ranzig slechte VVVquote:Op woensdag 16 december 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
Almere moet nu ook voetballen. Yannicks tweets. @:Caland
Mengen met de spijs.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de roomboter dan? Aan de achterkant?
Ik dacht dat hij het over biefstukken hadquote:Op woensdag 16 december 2020 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moet ie de winterbanden nog onder de auto doen?
Of FlodderGenot.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze wedstrijd snel klaar is, dan krijgen we misschien weer zo'n kostelijke Bean aflevering
Met zijn onsympathieke kop.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Dobey heeft een grrrrroot probleem.
Van nou af an leg iedereen hier in z'n eige nest begrepen!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is vandaag na de avondsessie
Dan ga ik al iets anders kijken.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is de BEKER. jawelquote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gurney v O'Connor zit ook in de seeding hierquote:Op woensdag 16 december 2020 16:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Dobey kan er geen klote meer van. Welke vloergod gaat hiervan profiteren in dit gedeelte?
Was prima bezig op de laatste Home Tour.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hij die een kutjaar heeft gehad, wordt 99 op de 100 keer gestraft op het WK.
Home Tour, nee daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was prima bezig op de laatste Home Tour.
Wow, dat is niet best.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gurney v O'Connor zit ook in de seeding hier
Ik kan niet warm worden van de Zjak-goednieuwsshow over Jeff Smith dus dan hoop ik dat het misgaat srryquote:Op woensdag 16 december 2020 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je take over Smiss komt er niet helemaal lekker uit.
Op zich wel ja, want daar kondigde de acceptabele vorm van Ross Smith zich ook aan. Net als de topvorm van Heta bevestigd werd.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Home Tour, nee daar hebben we wat aan.
dubbeltjes tellen die er net buiten zitten genotquote:Op woensdag 16 december 2020 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op zich wel ja, want daar kondigde de acceptabele vorm van Ross Smith zich ook aan. Net als de topvorm van Heta bevestigd werd.
In een normale wereld lag Sjeff er gister al uit, en vandaag helemaal. Gemiddelden in de taggeteg. Kansloos gerommel.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan niet warm worden van de Zjak-goednieuwsshow over Jeff Smith dus dan hoop ik dat het misgaat srry
Geen dot Plus mayo bij mijn tosti in elk geval.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nep sauzen kopen van huismerkenKan het pauperder?
Hier zit alle kennis natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:37 schreef Tagliano het volgende:
Ze lezen hier echt mee he
Wat gezellig
Stalenballenaward? #dtvquote:Op woensdag 16 december 2020 16:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Martijn als je mee leest zeg dan zo eens ''grotemannenfinish''
Altijd Remia sowieso. Heb een tijdje Hellmans gekocht, maar dat ben je op den duur ook wel zat.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen dot Plus mayo bij mijn tosti in elk geval.
Curry wel van Hela tochquote:Op woensdag 16 december 2020 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd Remia sowieso. Heb een tijdje Hellmans gekocht, maar dat ben je op den duur ook wel zat.
Zaanse.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd Remia sowieso. Heb een tijdje Hellmans gekocht, maar dat ben je op den duur ook wel zat.
Als Teun dan toch meeleest.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:37 schreef Tagliano het volgende:
Ze lezen hier echt mee he
Wat gezellig
Hellmann's is prima. d&L is nog iets prima-derquote:Op woensdag 16 december 2020 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die doet vogelpikquote:
Dat geel past echt niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ze hebben aardig wat aangepast aan dat scorebord. Van Sky naar RTL7 in het zwart naar RTL7 in het geel, van 2020/21 naar 2021 World Championship
Einde autistische mededeling
Nou is het goed toch? Of krijgen we morgen weer wat andersquote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ze hebben aardig wat aangepast aan dat scorebord. Van Sky naar RTL7 in het zwart naar RTL7 in het geel, van 2020/21 naar 2021 World Championship
Einde autistische mededeling
Geen Zaanse mayonaise, Hela curry, Kuhne mosterd, Calvésaus bbq koud hebben staan.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nep sauzen kopen van huismerkenKan het pauperder?
Hij heeft ooit bij de BDO enorm staan choken staat mij bijquote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Jeff Smith heeft nog nooit een leuke pot verzorgd
Misschien weer een groene punt voor degene die de beurt start naast de Japanse vlag, als Suzuki gooit.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou is het goed toch? Of krijgen we morgen weer wat anders
Oh kak, nu schijt ik in mijn eigen bed.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Zaanse mayonaise, Hela curry, Kuhne mosterd, Calvésaus bbq koud hebben staan.
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Martijn als je mee leest zeg dan zo eens ''grotemannenfinish''
Misschien dat dat wordt gezien als reclame ofzoquote:Op woensdag 16 december 2020 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze FOK! dan niet even noemen.
Is zeker niet cool genoeg.
WE STAAN OOK OP HET INTERNATIONALE 4CHAN!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
Fok is ook het enige nederlandse forum waar men zo actief is met darts. Kan me er wel wat bij voorstellen dat men meeleest.
Dat is de kloon van Martijn zodat het niet opvalt dat hij hier mee leestquote:
Heeft FOK! toch nodig in deze barre tijden.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat dat wordt gezien als reclame ofzo
Zeah zekahquote:Op woensdag 16 december 2020 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft FOK! toch nodig in deze barre tijden.
We gaan zelfs Idioten op de weg al niet meer halenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat wordt een korte aflevering van Bean.
Op Twitter komt hetzelfde geneuzel voorbij.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Lezen ze echt mee jongens? Hoe weten we dit?
Nou we dachten van welquote:Op woensdag 16 december 2020 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Lezen ze echt mee jongens? Hoe weten we dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |