SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wat vind jij de meest irritante kerstperiode reclame tot nu toe?quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:10 schreef wimderon het volgende:
BREKEND: Niels heeft het bullen gewonnen.
Die van die buschauffeur.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij de meest irritante kerstperiode reclame tot nu toe?
De Plus tochquote:
Zet je TV vast aan!!!!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
De TV mag aan voor het vlaggetje.
Die gaat over een uur alweer naar bed.quote:
Die is stuk. Zet hem wel bij de weg, de Turken halen hem vanzelf op voor het donker wordt.quote:
Ik zal zo eens kijken.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind de worp van Niels ontzettend lelijk dus ik kan niet voor hem juichen.
Ik gooi ook met links.quote:
Ik ook. Maar een stuk mooier dan Niels. Ik wil zelfs zeggen dat ik een prachtige worp heb.quote:
Schouderworp.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:15 schreef Szura het volgende:
Lelijker dan de worp van Meulenkampf of Kamper Benito Stijn?
De nieuwe Benito?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind de worp van Niels ontzettend lelijk dus ik kan niet voor hem juichen.
Zeer vervelend dat hij ooit verder is gekomen dan het uitreiken van de trofee aan de speler van de weekquote:Op woensdag 16 december 2020 15:15 schreef Tagliano het volgende:
Die humor van Zijleraids is echt mensonterend
Zet Jerry er ook maar bij.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is stuk. Zet hem wel bij de weg, de Turken halen hem vanzelf op voor het donker wordt.
Ween Mardel zegt gewoon Sausa. Alsof je een klodder mayonerse over je kop gooit.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:16 schreef heywoodu het volgende:
De Sossa, De Soesa, De Soessa, het kan allemaal op de bingo.
Is het wat? Ik was net lekker Fresku ah luisteren.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik luister naar het album van Typhoon.
Vage omschrijving bij iemand met meerdere albums.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
5G 5G 5G GOOI JE HANDEN IN DE LUCHTquote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet het nog niet zo. Gisteren al geprobeerd maar toen was ik even geestelijk van de kaart.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het wat? Ik was net lekker Fresku ah luisteren.
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nummer met Paskal Jakobsen kun je overslaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand ooit een McPie geprobeerd?
Even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef Mani89 het volgende:
11DUIZENDMILJARD NIEUWSTE BESMETTINGEN
Waarom heb ik hier nog geen pushmelding vanquote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef Mani89 het volgende:
11DUIZENDMILJARD NIEUWSTE BESMETTINGEN
Amerikanen kunnen niet darten niet.quote:
Dat is toch die cokegebruiker uit Vlissingen?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het nummer met Paskal Jakobsen kun je overslaan.
Je bent op tijd ga liggen in het grasquote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch die cokegebruiker uit Vlissingen?
Rijmelarij van lik me vessie. Hoort in hetzelfde rijtje als Ali B en Lange Frans.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent op tijd ga liggen in het gras
Niet plezierig nee niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word wat onrustig van de barrel-shaft-combinatie van O'Connor
Behalve als ze (natuurlijk) tegen Barney spelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet darten niet.
Gary Mawson wordt nu boos.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet darten niet.
Absoluutquote:Op woensdag 16 december 2020 15:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Nor zit nog altijd in ons hart
John Kuczynski had ook een walgelijke worrep.quote:
Uitgeschakeld in de qualies héquote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef Szura het volgende:
Hoe is het eigenlijk met inteelt Geert Nentjes?
Geert is een podiumbeest en geen vloergod, dus die zien we voorlopig niet terug.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef Szura het volgende:
Hoe is het eigenlijk met inteelt Geert Nentjes?
Tourkaarthouders die als international qualifier het WK binnenglibberen wantrouw ik als de pest. Alleen Sedlacek uitgezonderd.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Afvoeren dit vlaggetje, kan er niets van
Ik ben serieus aan het overwegen om nu richting winkel te gaan om mijn avondeten te scoren.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tourkaarthouders die als international qualifier het WK binnenglibberen wantrouw ik als de pest. Alleen Sedlacek uitgezonderd.
Ik heb Heta in de kwartfinale staan.quote:
Wij noteren een welverdiende en cynische, zagen we dit aankomen?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
We noteren 74 gemiddeld voor Zonneveld.
Zijn nu geplaatst voor de Nations Leaguequote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Coco het volgende:
Wat betekent dit voor Nederland op de PDC-coëfficiëntranglijst ?
JA.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Coco het volgende:
Conference Liek en anders niksquote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Coco het volgende:
Alsoftie een kut heb opgevreten.quote:
Niels Zeelandquote:Op woensdag 16 december 2020 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Doe maar een logo'tje (achterop shirt Sunfield)
Ik ook, maar Dennie kan evengoed acceptabel weerwerk bieden en tevreden huiswaarts keren.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb Heta in de kwartfinale staan.
Net als vorig jaar tegen Aspinall, ja. Maar lastig door het jaar heen monitoren hoe goed hij prezies is.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ook, maar Dennie kan evengoed acceptabel weerwerk bieden en tevreden huiswaarts keren.
Maar je werkt toch thuisquote:Op woensdag 16 december 2020 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Cool, een verklaring cruciaal/vitaal beroep in de mail, wat ik dan kan laten zien bij de kinderopvang en/of school. Nu nog even voor kinderen zorgen.
Ja, ik ga ervan uit dat iedereen het gekregen heeft, inclusief de IT-afdeling dusquote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je werkt toch thuis
Maar die heeft een eng hoofd.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
De worp van O'Connor is veel prettiger.
Altijd al geweten dat FOK crew een essentieel beroep isquote:Op woensdag 16 december 2020 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Cool, een verklaring cruciaal/vitaal beroep in de mail, wat ik dan kan laten zien bij de kinderopvang en/of school. Nu nog even voor kinderen zorgen.
Triples for show...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zonneveld gooit wel de dubbels goed
Een echte MATCHPLAYER volgens Zjak
Maar DRT kan prima zonder moderators.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat FOK crew een essentieel beroep is
Dagjesvolk heeft een ban zie ik nu.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zonneveld heeft een worp met veel schouder, duwen en trekken
@:Poepz0r vindt dit niet leuk
acceptabel, maar wel aan het begin van het jaar.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als vorig jaar tegen Aspinall, ja. Maar lastig door het jaar heen monitoren hoe goed hij prezies is.
Dat klopt eigenlijk welquote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar DRT kan prima zonder moderators.
Wtfquote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dagjesvolk heeft een ban zie ik nu.
Wat is daarquote:Op woensdag 16 december 2020 15:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wtfnet tijdens het WK
Heb jij die 1000 euro bonus al aan wat leuks uitgegeven? Wel jammer dat de donatieteller net iets over de 15k zit en er dus alleen ruimte was voor A's, FA's en ER's. Helaas!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat FOK crew een essentieel beroep is
Ik ken nog een user die ooit tijdens het WK darts een ban had.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wtfnet tijdens het WK
1000 maar?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb jij die 1000 euro bonus al aan wat leuks uitgegeven? Wel jammer dat de donatieteller net iets over de 15k zit en er dus alleen ruimte was voor A's, FA's en ER's. Helaas!
Dat was een gezellig WK hequote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken nog een user die ooit tijdens het WK darts een ban had.
Ik noem geen namen.
Poepz0r is een mooie act die ook nog eens mooie (al dan niet verzonnen) anekdotes aflevert.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Een irritante act waarvan ik niet uitsluit dat hij op zichzelf fapt in de spiegel.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Poepz0r is een mooie act die ook nog eens mooie (al dan niet verzonnen) anekdotes aflevert.
Oh, er zitten nog wel mooie dingen tussen de 99% posts die neerkomen op 'haha seksgrapjesgenot hahaha'?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Poepz0r is een mooie act die ook nog eens mooie (al dan niet verzonnen) anekdotes aflevert.
Zijn YouTube filmpjes zijn ook erg bijzonder.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een user herinneren die @Tagliano uitschold tijdens het BDO WK en vervolgens een topic opende in FB met een banverzoekquote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Achterlangs. Een vriend van me deed dit wel eens, vandaar de toevoeging.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een irritante act waarvan ik niet uitsluit dat hij op zichzelf fapt in de spiegel.
Nu haal je twee dingen door elkaarquote:Op woensdag 16 december 2020 15:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een user herinneren die @:Tagliano uitschold tijdens het BDO WK en vervolgens een topic opende in FB met een banverzoek
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu haal je twee dingen door elkaar
Wat maakt achterlangs fappen beter dan gewoon fappenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achterlangs. Een vriend van me deed dit wel eens, vandaar de toevoeging.
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Poepz0r is daarnaast ook nog gewaardeerd streamer op Twitch met 11k volgers
https://www.twitch.tv/poepz0r
About Poepz0rquote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Poepz0r is daarnaast ook nog gewaardeerd streamer op Twitch met 11k volgers
https://www.twitch.tv/poepz0r
FB / Account opheffenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Of het is twee keer gebeurd dat kan ook
Ja die ging de hele tijd lopen schelden en doen zodat hij een ban kreegquote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
FB / Account opheffen
Hier doelde ik op
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
FB / Account opheffen
Hier doelde ik op
Erg teleurstellendquote:Op woensdag 16 december 2020 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijna 3 jaar later en PSVCL is er nog steeds
Ik voel me beflikkerd
echt zat reden om hem permanent eraf te flikkeren en toch gebeurt het maar nietquote:Op woensdag 16 december 2020 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voel me beflikkerd
Ach kan nog wel af en toe om zijn act lachen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
echt zat reden om hem permanent eraf te flikkeren en toch gebeurt het maar niet
Met dank aan de @Tagliano 's van deze wereldquote:Op woensdag 16 december 2020 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
echt zat reden om hem permanent eraf te flikkeren en toch gebeurt het maar niet
En dan openen met 57quote:Op woensdag 16 december 2020 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen zitten de gemiddeldes niet eens gek ver uit elkaar
EEN LEG
Met dank aan de @Tagliano 's van deze wereld heb jij nog postrechtenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dank aan de @:Tagliano 's van deze wereld
Ik eigenlijk niet, daar is zijn act net te triest voorquote:Op woensdag 16 december 2020 15:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach kan nog wel af en toe om zijn act lachen.
Nala en Simbagenotquote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef Coco het volgende:
Not yet, but 2 dogs (Siberian Huskys named Django and Layka) and 3 cats (Baloe, Nala, Simba). Wife called Jacqueline
7 uit 29 met 90 gemiddeld.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:48 schreef Szura het volgende:
Echt treurig hoeveel kansen de seriemoordenaar krijgt
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dank aan de @:Tagliano 's van deze wereld heb jij nog postrechten
Maar dan wel KlaasGod bannen die ook leuke acts had.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach kan nog wel af en toe om zijn act lachen.
Waar zal Klaas zijn? Of Badderharing?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voel me beflikkerd
Ja dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan wel KlaasGod bannen die ook leuke acts had.
In een dwangbuisquote:Op woensdag 16 december 2020 15:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar zal Klaas zijn? Of Badderharing?
T zal aan me reet roestenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar zal Klaas zijn? Of Badderharing?
Ik haat mezelf. Ik walg van mezelf. Ik ben een loser. Mijn leven is voorbij.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef Tagliano het volgende:
Je ziet juist regelmatig dat spelers een hekel aan zichzelf krijgen op het WK
Altijd tegen mijquote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik haat mezelf. Ik walg van mezelf. Ik ben een loser. Mijn leven is voorbij.
Ik vind het altijd mooi bij die commentatoren als één iemand een grap maakt wat totaal wordt genegeerd.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:51 schreef Tagliano het volgende:
Zijtveld en dinges hebben ook niet echt een klik met elkaar
Het is nou ook niet dat klaas een hele generieke poststijl heeft hequote:Op woensdag 16 december 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is vaak teruggekomen met kloonaccounts.Maar gaat altijd nat.
Menzies (maar die heeft nooit op het WK gestaan en is spoorloos verdwenen)quote:Op woensdag 16 december 2020 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd tegen mij
Maar ook een Thornton of een Gurney ofzo
Die ongemakkelijkheid ja, heerlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi bij die commentatoren als één iemand een grap maakt wat totaal wordt genegeerd.
De kleine dingen in het leven, gewoon schitterend.
Ach ik zag laatst ook iemand wiens leven voorbij was omdat Maradona overleden was.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
DVD-kwaliteit erger ik mij teveel aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog de Band of Brothers DVD set.
Ik dacht dit even te checken op zijn wikiquote:Op woensdag 16 december 2020 15:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Menzies (maar die heeft nooit op het WK gestaan en is spoorloos verdwenen)
Zijn dokter zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zag laatst ook iemand wiens leven voorbij was omdat Maradona overleden was.
Wil ik na deze wedstrijd ook zeggen, maar aan de andere kant heeft hij die podium ervaringen (en uberhaupt ervaring) juist nodig om te groeien.quote:
PDPA Qquote:Op woensdag 16 december 2020 15:56 schreef Coco het volgende:
Hoe heeft die Niels zich geplaatst voor het WK?
quote:
Smerig dikquote:Op woensdag 16 december 2020 15:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb vandaag een feeststol bij de bakker gehaald
Daar heb ik dus extreem veel zin in
Smeer jij de spijs uit over je hele broodje of laat je het zitten? #dtvquote:Op woensdag 16 december 2020 15:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik laat het zittenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smeer jij de spijs uit over je hele broodje of laat je het zitten? #dtv
Oh doe ik wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik laat het zitten
Tot een paar jaar geleden kende ik de mogelijkheid niet eens om het uit te smeren, wat een gekkigheid is dat
Zeg gewoon kerststol joh.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik laat dat altijd zitten, mijn vader ging dat altijd uitsmeren.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smeer jij de spijs uit over je hele broodje of laat je het zitten? #dtv
Ik zei feeststol omdat de appie reclame mij aan dit feitje deed denkenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeg gewoon kerststol joh.
Zijn dat dezelfde mensen die eerst de slagroom uit een Bossche Bol zuigen en dan de rest opeten?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik laat het zitten
Tot een paar jaar geleden kende ik de mogelijkheid niet eens om het uit te smeren, wat een gekkigheid is dat
Dat bedoelde ik gisteren dusquote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh doe ik wel.
Weer een culinair conflict dit.
Dat lijkt mij vrij matigquote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die eerst de slagroom uit een Bossche Bol zuigen en dan de rest opeten?
Ik geniet liever het hele broodje ervan.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd zitten, mijn vader ging dat altijd uitsmeren.
Vond dat minder lekker.
Ik heb juist zin in kaasvlinders of zo. Iets hartigs iig.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:56 schreef Tagliano het volgende:
Of vroeger bij die Liga-koekjes eerst de vulling in het midden eten en dan pas de randjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die eerst de slagroom uit een Bossche Bol zuigen en dan de rest opeten?
Ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb juist zin in kaasvlinders of zo. Iets hartigs iig.
Laten we niet beginnen over Tompouce systemen want dan zijn we voorlopig niet klaar.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of vroeger bij die Liga-koekjes eerst de vulling in het midden eten en dan pas de randjes.
Of andersom (ik was andersom)
Wat voor psychopaten zijn dat?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga voor een tweede ronde chicken tonight.quote:
Oh niet aan beginnen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laten we niet beginnen over Tompouce systemen want dan zijn we voorlopig niet klaar.
Al geprobeerdquote:Op woensdag 16 december 2020 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen
Straks pak ik ook gewoon een appel
Ik heb liever een explosie van genot.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet liever het hele broodje ervan.
RTL7Darts kijkersvragenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de mensen die voor het eerst dartsen kijken omdat Kerona, wat is Q-school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |