Daarom. Vraag me wel af of bijvoorbeeld een kroeg jou om die reden wel gewoon mag weigeren?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Een medisch dossier is toch geheim. Waarom zou een werkgever dat van ons moeten weten.
Eens, daarnaast hebben kleine kinderen ook veel meer een sociale bubbel van enkele vriendjes in de buurt. Vanaf 14+ wordt dat een ander verhaal, zeker zodra feestjes zijn intrede doen. Had lekker de bovenbouw van de middelbare scholen gesloten en de basisschool + brug/tweede klas open gehouden, dan beperk je in ieder geval de mentale schade.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:03 schreef quirina het volgende:
Ik ben van mening dat het sluiten van basisscholen niet helpt.
Middelbare scholen mbo hbo snap ik want dat gaat om jongeren.
Kleine kinderen hebben amper een bijdrage aan besmettingen dus kinderopvang en basisscholen kunnen gewoon normaal open.
Het is gelul van Rutte dat ouders bij halen en brengen elkaar besmetten. Kinderen worden nog net niet de auto uitgeflikkert bij school.
Just saying...
Wedden dat het in elk geval geprobeerd gaat worden?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Daarom. Vraag me wel af of een kroeg je om die reden wel gewoon mag weigeren?
Jij hebt het recht om het niet te laten zien, maar heeft de eigenaar in het kader van gezondheid voor zijn klanten dan het recht om jou te weigeren?
Dat is nog niet eens het grootste probleem. Maar als werkgevers dit kunnen inzien bieden je ze misschien geen vast contract aan, omdat ze weten dat je bijvoorbeeld kanker hebt gehad.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Daarom. Vraag me wel af of een kroeg je om die reden wel gewoon mag weigeren?
Jij hebt het recht om het niet te laten zien, maar heeft de eigenaar in het kader van gezondheid voor zijn klanten dan het recht om jou te weigeren?
Dan wordt het een soort van verkapte vaccinatieplicht dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:06 schreef chratnox het volgende:
Haha, arme @:StateOfMind. Topic sluiten voor een nieuwe kekke TT, en dan kaapt @:Scrummie 'm
[..]
Wedden dat het in elk geval geprobeerd gaat worden?
Je duwt die kroegbaas snel een vodje met stempel onder zijn neus en loopt naar binnen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Daarom. Vraag me wel af of bijvoorbeeld een kroeg jou om die reden wel gewoon mag weigeren?
Jij hebt het recht om het niet te laten zien, maar heeft de eigenaar dan in het kader van gezondheid voor zijn klanten dan het recht om jou te weigeren?
Nee, want de dekking is 95%. Dan heb je 5% kans dat je het wel krijgt als het virus naar jou overspringt.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:07 schreef Johan_de_1e het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort van verkapte vaccinatieplicht dus.
En waarom zijn al die gevaccineerde mensen zo bang voor een niet-gevaccineerd iemand? Ze zijn gevaccineerd, dus kunnen het niet meer krijgen. Zou je zeggen.
Oh wowquote:Op woensdag 16 december 2020 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Kennen jullie de Xenos Foodstore al?
https://www.tubantia.nl/e(...)=https://live.ad.nl/
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit ik een half topic terug te lezen, zijn de tijden veranderdZo kan ik niet juist in panic mode raken.
4 minuten nog, je kunt het.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit ik een half topic terug te lezen, zijn de tijden veranderdZo kan ik niet juist in panic mode raken.
Grootste schandaal deze crisis.quote:
Dat heeft nul raakvlak met een certificaat van het RIVMquote:Op woensdag 16 december 2020 15:07 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het grootste probleem. Maar als werkgevers dit kunnen inzien bieden je ze misschien geen vast contract aan, omdat ze weten dat je bijvoorbeeld kanker hebt gehad.
Er is nog een kleine kans. Daarbij zijn er mensen die geen vaccin kunnen nemen omdat het lichaam daar gewoon niet goed op reageert. Die blijven dus altijd kwetsbaar.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:07 schreef Johan_de_1e het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort van verkapte vaccinatieplicht dus.
En waarom zijn al die gevaccineerde mensen zo bang voor een niet-gevaccineerd iemand? Ze zijn gevaccineerd, dus kunnen het niet meer krijgen. Zou je zeggen.
Kamervragenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grootste schandaal deze crisis.
quote:RIVM: 'vaccinatiebewijs' is pas eind maart te downloaden, niet eind januari
Dat wordt wel een leuke ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heeft nul raakvlak met een certificaat van het RIVM
Wel benieuwd naar de reacties vanuit experts en politiek op RIVM oplossing trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |