abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196765589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Makkelijk zal het niet zijn, maar denk ook dat men te moeilijk doet hierover.

Je zwengelt een PC aan, je start Teams/Zoom of wat dan ook op, je kijkt of iedereen er is en je begint met je les. Alsof je gewoon voor de klas staat.

Men doet net alsof men nog internet moet uitvinden als het over online onderwijs gaat. Het hoeft niet perfect te zijn, maar goed genoeg om even een korte periode door te komen.
Ok. als dit je niveau is ben ik wel klaar met reageren op je hoor
pi_196765594
:N ik wil dagelijkse cijfers.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:56:23 #278
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_196765606
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef quirina het volgende:
:N ik wil dagelijkse cijfers.
Krijg je ook, vanaf 15:15
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_196765610
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:55 schreef Kyran het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)en-niet-eind-januari

Gelukkig wisten wij in maart 2020 nog niet dat vaccins onze redding zouden zijn en dat het wel handig zou zijn om dit goed te registreren, want anders was het wel heel schandalig geweest dat zo'n database pas in maart 2021 klaar zou zijn.

Gelukkig maar ...
Wedden dat het geen maart wordt?

Zodra die DB er is moet ie getest worden, autoriteit persoonsgegevens moet er wat van vinden en ga zo maar door. Medische gegevens opslaan is wel een dingetje en moet goed gebeuren, niet net als de Coronamelder app eerst :o
pi_196765614
Zullen ook wel weer het lachertje van Europa gevonden worden aangezien zij niet van de storing gehoord hebben.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:57:11 #281
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196765627
quote:

Gelukkig wisten wij in maart 2020 nog niet dat vaccins onze redding zouden zijn en dat het wel handig zou zijn om dit goed te registreren, want anders was het wel heel schandalig geweest dat zo'n database pas in maart 2021 klaar zou zijn.

Gelukkig maar ...
Waarom moet er een vaccinatiebewijs zijn? Waarom zou dit überhaupt zo snel mogelijk er moeten zijn? Doe dit lekker over een jaar als de druk er een beetje af is.
Antifa
pi_196765635
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef ipa84 het volgende:
Hier ben ik ook bang voor maar dan op bier gebied. Jaren lang kon je zowat alleen maar aan de Heineken, Grolsch en Imbev merken komen. Ben juist blij dat er nu veel kleine lokale bierbrouwerijen zijn en ook weer oude bierstijlen tot leven komen. Dat eeuwige pils, blond, dubbel en tripel komt ook je keel uit op een gegeven moment.
Snap ik. Ik ben laatste jaren ook wat meer gaan onderzoeken op biergebied, maar zit nu weer in een gezondere levensfase met veel sporten en gezond(er) eten, dus niet zo veel alcohol meer. Vind het wel altijd leuk om te lezen over kleinere brouwerijtjes, bierfestivalletjes te bezoeken, proeverijtjes mee te doen.
Gelukkig is er best nog wat lekkers te vinden in de supermarkten en slijterijen, althans voor mij dan. Wat mij betreft wonen we dan nog best goed in NL (en ik tegen Belgische grens aan).

Ik hoop oprecht dat kleinere brouwerijtjes blijven bestaan. Frontaal, Kees, De Molen etc.
Maar echt veel bier drink ik dus zelf ook niet meer de laatste tijd. :?
Krijg wel meteen dorst nu.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef ipa84 het volgende:
Dat eeuwige pils, blond, dubbel en tripel komt ook je keel uit op een gegeven moment.
Da's zonde, bij mij moet het juist de keel in gaan.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:57:47 #283
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196765638
Handig overzicht voor diegenen die nog steeds twijfelen aan het nut van de schoolsluiting om de virusverspreiding terug te dringen:
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 16 december 2020 @ 14:58:23 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196765647
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef hjansen82 het volgende:

Dat is helemaal waar. Het is ook niet verstandig om te vliegen, daar ben ik het ook mee eens. Maar ik denk dat de meeste mensen een goede reden hebben om toch te reizen.
:o je hebt m'n quote aangepast?
Ik heb geen vliegangst :+
  woensdag 16 december 2020 @ 14:58:34 #285
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196765650
quote:

Gelukkig maar ...
Discussie is wel dieper dan dat, het is in NL niet gebruikelijk dat je moet aantonen gevaccineerd te zijn. dat is al een tijdje een maatschappelijke discussie. Zeker in de kinderopvang.
Het is nu waarschijnlijker dat we het moeten kunnen aantonen om naar het buitenland te kunnen, daar had je vroeger het "gele paspoort" voor. maar gaat nu wel een dingetje worden denk ik.

Lijkt me een logische stap op een mogelijke situatie
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:58:56 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196765658
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom moet er een vaccinatiebewijs zijn? Waarom zou dit überhaupt zo snel mogelijk er moeten zijn? Doe dit lekker over een jaar als de druk er een beetje af is.
quote:
De gegevens komen uit een database waarin wordt bijgehouden wie welk vaccin heeft gekregen. Die database is eind deze maand klaar.
Hieriut concludeer ik dat de hele database van registratie pas in maart klaar is.

Of NOS zit verkeerd te berichten of de database zelf is pas in maart klaar, dus te laat, 3 maanden na de eerste vaccinaties.
pi_196765672
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

Weet je nog, die discussie over vaccinatieplicht? Die willen ze op deze manier oplossen, zodat je zelf je vaccinatiebewijs kunt downloaden "als je wilt".

En dan tegen ondernemers zeggen: "Oh je wilt dat het verplicht is dat mensen gevaccineerd zijn? Snap ik, ze kunnen gewoon vaccinatiebewijs meenemen hoor"

Er moet helemaal geen reden zijn voor een vaccinatiebewijs. Er is al een database met vaccinaties die bijgehouden wordt, geen enkele reden om een A4 te moeten kunnen printen met: "Knuffel mij, ik ben gevaccineerd"

Tenzij er producten van Rivièra Maison komen waar je vaccinatiebewijs op geprint kan worden is er geen waarde.
pi_196765678
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:57 schreef Gretzl het volgende:
Handig overzicht voor diegenen die nog steeds twijfelen aan het nut van de schoolsluiting om de virusverspreiding terug te dringen:
[ twitter ]
Scholen dicht, festivals door.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 16 december 2020 @ 15:00:22 #289
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196765681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

[..]

Hieriut concludeer ik dat de hele database van registratie pas in maart klaar is.

Of NOS zit verkeerd te berichten of de database zelf is pas in maart klaar, dus te laat, 3 maanden na de eerste vaccinaties.
Lees het nog een keer en verwissel dan niet in je hoofd het woord 'maand' met het woord 'maart'?
Er staat toch specifiek dat deze eind deze maand klaar is?
Antifa
pi_196765686
quote:
[ twitter ]
Lees de reactie van @VoMy zojuist eens terug ;)
  woensdag 16 december 2020 @ 15:01:17 #291
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196765695
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

[..]

De database is er al lang, dat je er zelf in kan kijken is nieuw
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 15:01:46 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196765700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:00 schreef VoMy het volgende:

[..]

Lees het nog een keer en verwissel dan niet in je hoofd het woord 'maand' met het woord 'maart'?
Er staat toch specifiek dat deze eind deze maand klaar is?
* Kyran moet nu echt even een rondje gaan lopen.

Je hebt gelijk, excuus.
pi_196765705
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:59 schreef chratnox het volgende:

[..]

Weet je nog, die discussie over vaccinatieplicht? Die willen ze op deze manier oplossen, zodat je zelf je vaccinatiebewijs kunt downloaden "als je wilt".

En dan tegen ondernemers zeggen: "Oh je wilt dat het verplicht is dat mensen gevaccineerd zijn? Snap ik, ze kunnen gewoon vaccinatiebewijs meenemen hoor"

Er moet helemaal geen reden zijn voor een vaccinatiebewijs. Er is al een database met vaccinaties die bijgehouden wordt, geen enkele reden om een A4 te moeten kunnen printen met: "Knuffel mij, ik ben gevaccineerd"

Tenzij er producten van Rivièra Maison komen waar je vaccinatiebewijs op geprint kan worden is er geen waarde.
Een medisch dossier is toch geheim. Waarom zou een werkgever dat van ons moeten weten. Ik vind dit een gevaarlijke ontwikkeling.

[ Bericht 1% gewijzigd door hjansen82 op 16-12-2020 15:04:15 (fout) ]
Check it out
  woensdag 16 december 2020 @ 15:02:32 #294
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_196765716
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_196765722
Ik ben van mening dat het sluiten van basisscholen niet helpt.
Middelbare scholen mbo hbo snap ik want dat gaat om jongeren.
Kleine kinderen hebben amper een bijdrage aan besmettingen dus kinderopvang en basisscholen kunnen gewoon normaal open.
Het is gelul van Rutte dat ouders bij halen en brengen elkaar besmetten. Kinderen worden nog net niet de auto uitgeflikkert bij school.
Just saying...
pi_196765733
quote:
[ twitter ]
twitter
pi_196765743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Een medisch dossier is toch geheim. Waarom zou een werkgever dat van ons moeten weten.
Tja, waarom is het nodig dat er een vaccinatiebewijs gedownload wordt? Je had altijd het vaccinatieboekje al, waarom is dit anders?
pi_196765744
quote:
Wat 'n onzin.

Elke ondernemer kijkt toch vooral naar zichzelf? De een zijn dood, is de ander zijn brood.
  woensdag 16 december 2020 @ 15:04:55 #299
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196765757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Een medisch dossier is toch geheim. Waarom zou een werkgever dat van ons moeten weten.
Daarom. Vraag me wel af of een kroeg je om die reden wel gewoon mag weigeren?
Jij hebt het recht om het niet te laten zien, maar heeft de eigenaar in het kader van gezondheid voor zijn klanten dan het recht om jou te weigeren?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_196765760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

* Kyran moet nu echt even een rondje gaan lopen.

Je hebt gelijk, excuus.
Dat ga ik ook doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')