abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196762387
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:43 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Maar het lijkt me idealer dat mensen zich net bij de PCR testen ook via zo'n site zo'n test aan kunnen vragen.
Maar wat zou je er precies mee willen?
  woensdag 16 december 2020 @ 12:45:55 #152
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196762393
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Alsof jonge vrouwen die net hun studie Pedagogiek hebben afgerond weten hoe je een kind op moet voeden. Zij hebben de theoretische kennis maar niet de praktische ervarin. Opvoeden gaat de meeste ouders prima af en dat ze niet precies weten wat ze doen is geen bezwaar; met trial and error kom je een eind.

Er is vooral een probleem als je wilt kunnen werken zoals je voor de lockdown deed. Dat gaat niet. Als je thuiswerkt en geen opvang hebt, zul je je verwachtingen moeten bijstellen - en je baas ook.
Volgens mij is er een woeste moeder geprikkeld. Je weet dat studies pedagogiek bijzonder praktijkgericht zijn? Dat het de meeste ouders 'prima' afgaat is gewoonweg niet waar, daarom wordt er ook juist veel vertrouwd op andere instanties die het leeuwendeel van het werk doen. Vorig jaar nog een mooie docufilm over geweest. "Your mum and dad".

Maar goed, zoals ik tegen de andere user ook al zei: Begint tot een andere discussie te leiden die hier niet op zijn plaats is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 december 2020 @ 12:46:02 #153
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196762395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef deedeetee het volgende:
In Frankrijk is het druk op de weg. Nederlanders met de caravan of camper op vakantie. Aso's die vinden dat ze gewoon mogen doen waar zij zin in hebben. Hoezo rekening houden met anderen ?
Want ze besmetten iemand in/met hun vervoermiddel als zij naar hun landgoedje trekken ?

Tijd om even van het verheven nieuws af te stappen. Het is kennelijk vooral asociaal wanneer iemand iets doet of heeft, dat de criticus zich ook wel zou willen permitteren. Ik ken iemand met zo'n heel dikke camper en die is naast verantwoordelijk ook niemand tot last. Buiten wat boodschappen die zij dan niet hier hoeven te doen als ze wel thuislijven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196762400
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je gelijk een goed excuus om dat vervelende familie lid, waar je altijd al een hekel aan had, de tanden uit de smoel te slaan *) O-)
Die is al afgezegd, want ja, teveel mensen! *O*
Jammerrrr..... >:)
pi_196762407
quote:
80s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:45 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar wat zou je er precies mee willen?
Als blijkt dat een groot deel het coronavirus doorstaan heeft krijg je misschien wat positiviteit in de maatschappij terug. Het is ontzettend doom en gloom momenteel.
pi_196762414
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef hjansen82 het volgende:
Politieagent is toch ook een contactberoep.
Eerst schieten, dan praten. Kun je op afstand blijven.
pi_196762420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:44 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is een dooddoener als ie constant gebruikt wordt om een discussie dood te slaan, om aan te geven dat mensen niet moeten zeuren.
Het wordt gebruikt om mensen te doordringen van de ernst van de situatie. En daar horen persoonlijke opofferingen bij. Ik vind het volkomen misplaatst om te denken dat je je normale leven kunt blijven leiden terwijl mensen in de zorg zich kapot werken en veel ondernemers met bestaansonzekerheid te maken hebben. Het eerste wat je zou moeten doen is jezelf afvragen hoe je bij kunt dragen aan het oplossen van het probleem, niet hoe je weg kunt komen met je gedrag door de regels in je voordeel om te buigen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196762433
De gemeenten zullen ook wel de belastingen verhogen, vanwege mislopen parkeerbelasting.
Check it out
pi_196762435
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Als blijkt dat een groot deel het coronavirus doorstaan heeft krijg je misschien wat positiviteit in de maatschappij terug. Het is ontzettend doom en gloom momenteel.
Maar je gaat wel een deel van het huidige systeem extra belasten. Dat terwijl het al erg belast is.
Mat als doel het verspreiden van een boodschap. Nah, zou niet mijn idee zijn.
pi_196762436
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Als blijkt dat een groot deel het coronavirus doorstaat heeft krijg je misschien wat positiviteit in de maatschappij terug. Het is ontzettend doom en gloom momenteel.
Ze doen random anti-gen testen bij de bevolking met de pienterstudie en bij sanquin bloedbank. Op dit moment zijn ongeveer 2 miljoen mensen al besmet geweest, maar inmiddels zijn het natuurlijk al veel meer, eerder 3miljoen+ maar het duurt even voordat dat aangetoond kan worden via bloedtesten.
pi_196762438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:44 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is een dooddoener als ie constant gebruikt wordt om een discussie dood te slaan, om aan te geven dat mensen niet moeten zeuren.
Als mensen beseffen dat het een pandemie is hoef je het idd niet te zeggen. Alleen veel mensen nemen het nog steeds niet serieus. Tijdens een pandemie gelden er andere regels en prioriteiten. Dan nog steeds is er een grens en kan er over gediscussieerd worden. Voor velen is het nog steeds: Ikke, Ikke en Ikke.
  woensdag 16 december 2020 @ 12:48:45 #162
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_196762447
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:40 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Als je afgezonderd op een camping gaat staan wat is het probleem. De mensen moeten de batterij opladen na een heel jaar thuiswerken.
Ja die (leugenachtige) smoes is al bekend. Blijf gewoon thuis want van dat afgezonderd komt meestal weinig terecht.Mensen gaan ook aan de wandel en naar supermarkten enz...
Batterij opladen kan ook prima in Nederland. Maar dat willen ze niet want dan missen ze hun vakantie gevoel. Stelletje aso's.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_196762452
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het wordt gebruikt om mensen te doordringen van de ernst van de situatie. En daar horen persoonlijke opofferingen bij. Ik vind het volkomen misplaatst om te denken dat je je normale leven kunt blijven leiden terwijl mensen in de zorg zich kapot werken en veel ondernemers met bestaansonzekerheid te maken hebben. Het eerste wat je zou moeten doen is jezelf afvragen hoe je bij kunt dragen aan het oplossen van het probleem, niet hoe je weg kunt komen met je gedrag door de regels in je voordeel om te buigen.
Volkomen eens.
Hoewel het niet iedere dag even makkelijk is om positief te blijven.
Zou soms wel makkelijker zijn om even ergens tegenaan te kunnen schoppen.
Duss.... als iemand klappen wil? Ik heb zo'n dag.... }:|
  woensdag 16 december 2020 @ 12:49:49 #164
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196762459
quote:
18s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef Vallon het volgende:

[..]

Want ze besmetten iemand in/met hun vervoermiddel als zij naar hun landgoedje trekken ?

Tijd om even van het verheven nieuws af te stappen. Het is kennelijk vooral asociaal wanneer iemand iets doet of heeft, dat de criticus zich ook wel zou willen permitteren. Ik ken iemand met zo'n heel dikke camper en die is naast verantwoordelijk ook niemand tot last. Buiten wat boodschappen die zij dan niet hier hoeven te doen als ze wel thuislijven.
Is natuurlijk ook overdreven om daarover te vallen. Alsof met je gezin wandelen in één of ander gecultiveerd Nederlands bos ook maar iets beter of slechter is dan exact hetzelfde over de grens te doen. Dan begin je de essentie toch wel te verliezen. Anderzijds niet vreemd dat men daar op terugvalt want het is actief beleid vanuit de Nederlandse overheid. Om welke rare reden dan ook.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 december 2020 @ 12:50:14 #165
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196762469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja die (leugenachtige) smoes is al bekend. Blijf gewoon thuis want van dat afgezonderd komt meestal weinig terecht.Mensen gaan ook aan de wandel en naar supermarkten enz...
Batterij opladen kan ook prima in Nederland. Maar dat willen ze niet want dan missen ze hun vakantie gevoel. Stelletje aso's.
En waarom is het zo erg dat je in Frankrijk wandelt ipv in Nederland?
Is corona daar dodelijker ofzo?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196762470
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De zorg heeft wel een geoliede pr-machine. Waar komt toch dat misverstand vandaan dat zij zich kapot werken? De zorg, het leger van parttimers dat de grootste crisis van WOII moet bestrijden.
pi_196762480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit is overigens het belachelijkste wat ik in deze crisis gehoord heb. Kan zelfs Hugo niet aan tippen.

Als ik NL was ging ik morgen beginnen.
GB is al begonnen.
  woensdag 16 december 2020 @ 12:51:08 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196762483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:50 schreef maan_man het volgende:

[..]

De zorg heeft wel een geoliede pr-machine. Waar komt toch dat misverstand vandaan dat zij zich kapot werken? De zorg, het leger van parttimers dat de grootste crisis van WOII moet bestrijden.
Je bent toch niet heel erg goed op de hoogte van de stand van zaken wanneer je dit soort dingen durft te zeggen.
  woensdag 16 december 2020 @ 12:51:10 #169
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196762485
quote:

[..]

Misverstand?

Vraag het eens echt aan iemand die in de zorg werkt...man man
pi_196762497
quote:
80s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar je gaat wel een deel van het huidige systeem extra belasten. Dat terwijl het al erg belast is.
Mat als doel het verspreiden van een boodschap. Nah, zou niet mijn idee zijn.
Het is nu misschien niet het juiste moment omdat er meer PCR testen afgenomen worden. Maar is niet zolang geleden ook een moment geweest dat ze weinig te doen hadden. Dan zou je dat op kunnen schalen.
pi_196762502
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Volgens mij is er een woeste moeder geprikkeld. Je weet dat studies pedagogiek bijzonder praktijkgericht zijn?
Ik ken die studies Pedagogiek vrij aardig; ik heb ze namelijk mede ontworpen en heb in het vakgebied gedoceerd.

quote:
Dat het de meeste ouders 'prima' afgaat is gewoonweg niet waar, daarom wordt er ook juist veel vertrouwd op andere instanties die het leeuwendeel van het werk doen. Vorig jaar nog een mooie docufilm over geweest. "Your mum and dad".
Het is echt onzin. Een autoritatieve opvoedstijl wordt als een voorkeursstijl gezien en juist in Nederland zijn ouders daar goed in. Vrijwel alle ouders worstelen met opvoeden - en terecht, want het is geen sinecure. Maar de meeste ouders doen het prima.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196762511
quote:

[..]

Dat je het uit je strot krijgt zeg.
  woensdag 16 december 2020 @ 12:52:15 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196762513
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je ziet ze voorbij komen op het nieuws: "IK heb het hele jaar hard gewerkt en ik heb wel wat ontspanning verdiend"
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_196762517
quote:

[..]

Ben benieuwd waar jouw mening vandaan komt waarop je baseert dat het ze het niet zo druk hebben. Laat staan de mentale belasting.
pi_196762519
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:51 schreef Momo het volgende:

[..]

Misverstand?

Vraag het eens echt aan iemand die in de zorg werkt...man man
Zwelgen in zelfmedelijden. Ik ben er klaar mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')