SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geen angst hier hoor, meer een 'gaat ze geen reet aan'.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen zijn bang voor alle data die gedeeld wordt.
Ja, al een leuke vibrator uitgezocht?quote:Op woensdag 16 december 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Toch even op de website zitten kijken, ik heb koffie nodig nu [ afbeelding ]
Geen verstand van, kun je er eentje aanraden?quote:Op woensdag 16 december 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, al een leuke vibrator uitgezocht?
https://www.atlascopco.co(...)matic-hammers/tex05pquote:Op woensdag 16 december 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen verstand van, kun je er eentje aanraden?
Nee idd..quote:Op woensdag 16 december 2020 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
Onze minimeet zie ik voorlopig nog niet gebeuren
oke. Ja ik denk niet dat ik daar bezwaar tegen heb eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen angst hier hoor, meer een 'gaat ze geen reet aan'.
Komt dichtbij dit.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.atlascopco.co(...)matic-hammers/tex05p
ik vind het eigenlijk best handigquote:Op woensdag 16 december 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Ja ik denk niet dat ik daar bezwaar tegen heb eigenlijk.
https://bad-dragon.com/shopquote:Op woensdag 16 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.atlascopco.co(...)matic-hammers/tex05p
je hebt deze nu naast je liggen?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt deze nu naast je liggen?
Aaawquote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met een knuffel in m'n armenDie normaal gesproken een beetje voor de sier aan de andere kant van het bed ligt.
Moet je lang wachten?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben naar buiten gegaan zonder sleutels. Haaaaandig. Nu moet mijn vader vanuit zijn werk hierheen komen.
"knuffel"quote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met een knuffel in m'n armenDie normaal gesproken een beetje voor de sier aan de andere kant van het bed ligt.
Ober buda ook gedroomt?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Awwwquote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oberbuda, dat klinkt als een leuk plaatsje in Duitsland
Vakwerkhuisjes en bierquote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en worst!quote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakwerkhuisjes en bier
Beetje tegen de bergen aan. Kabbelend beekje. Watermolentje.
Klinkt als iets waar het naar Eau de Cologne en volle luiers ruikt.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij welquote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
In Nederland heb je niet echt vakwerkhuisjes he? Vind ze juist zo tof.
Beetje zoals Monschauquote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakwerkhuisjes en bier
Beetje tegen de bergen aan. Kabbelend beekje. Watermolentje.
In zuidelijk Limburgquote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
In Nederland heb je niet echt vakwerkhuisjes he? Vind ze juist zo tof.
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar het naar Eau de Cologne en volle luiers ruikt.
Ja als dat zo is. Weet niet of hij vanuit werk komt of thuis.quote:
Hee, wij kunnen er ook niks aan doen dat jullie ons erbij wilden hebben voor de mijnquote:
Ik vind Keulen niet verkeerd hoor?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar het naar Eau de Cologne en volle luiers ruikt.
Keulen is een bijkans verlichte wetenschappelijke stad ja, beetje het Eindhoven van Duitsland.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind Keulen niet verkeerd hoor?
Al die leuke plaatsjes met konditoreien en bratwurst. Ik vind het de hemelquote:Op woensdag 16 december 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keulen is een bijkans verlichte wetenschappelijke stad ja, beetje het Eindhoven van Duitsland.
Ik zat in de mist hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Wel typisch, net als in maart toen de scholen dichtgingen is het gelijk weer stralend zonnig weer
Zaterdag 12 graden en zonquote:Op woensdag 16 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Wel typisch, net als in maart toen de scholen dichtgingen is het gelijk weer stralend zonnig weer
Je slaapt nogquote:Op woensdag 16 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie hier toch echt de zon en een stralende blauwe luchtquote:
Trouwens, ik zou zo'n tweepotige vibo aanraden of een simpele rechte. Heb je zelf ook nog wat aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keulen is een bijkans verlichte wetenschappelijke stad ja, beetje het Eindhoven van Duitsland.
Match made in Duitsland.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dus ik ga bratwurst eten terwijl jij de DM plundert.
eerste lockdown was echt weken mooi weer ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon allebei doenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dus ik ga bratwurst eten terwijl jij de DM plundert.
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon allebei doenMet je bratwurst de DM in.
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trouwens, ik zou zo'n tweepotige vibo aanraden of een simpele rechte. Heb je zelf ook nog wat aan.
Alleen geen witte kerst waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste lockdown was echt weken mooi weer ja.
zou niet verkeerd zijn als de kerstvakantie ook zo is. maar ik ben er bang voor.
Ik weet niet of die Duitsers dat waarderen hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon allebei doenMet je bratwurst de DM in.
Dit klinkt engquote:Op woensdag 16 december 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trouwens, ik zou zo'n tweepotige vibo aanraden of een simpele rechte. Heb je zelf ook nog wat aan.
Dan andersomquote:Op woensdag 16 december 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of die Duitsers dat waarderen hoor
Alleen als je je hele achtertuin onderspuit met nepsneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen geen witte kerst waarschijnlijk
dealers bezorgen ook gewoon thuis..quote:Op woensdag 16 december 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen geen witte kerst waarschijnlijk
Hey, hij vroeg om advies. Ik moest even gluren wat ze hadden.quote:
Draai er niet zo omheen en zeg gewoon dat je Buda's bratwurst wilt.quote:
Je bent niet krokant genoeg meer?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
zonnebanken zijn zeker niet essentieel?
tuurlijk welquote:Op woensdag 16 december 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
zonnebanken zijn zeker niet essentieel?
Het deed me denken aan die post van Modus, die out of the blue begon over borstenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, hij vroeg om advies. Ik moest even gluren wat ze hadden.
neequote:Op woensdag 16 december 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent niet krokant genoeg meer?
Doet me denken aan een oorlogsverhaal wat ik laatst hoorde, dat Duitse soldaten in Nederland een vakantie naar Rügen konden verdienen als ze een Nederlands meisje bezwangerden en dat was nog niet het gekste, als ze dat in het openbaar deden dan kregen ze een weekje extra.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of die Duitsers dat waarderen hoor
even mij CL langs en een dagje in de daglichtlamp hangenquote:
Dat mag geen verbazing wekkenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het deed me denken aan die post van Modus, die out of the blue begon over borsten
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het deed me denken aan die post van Modus, die out of the blue begon over borsten
Rügen lijkt me best eens leuk voor een paar dagen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oorlogsverhaal wat ik laatst hoorde, dat Duitse soldaten in Nederland een vakantie naar Rügen konden verdienen als ze een Nederlands meisje bezwangerden en dat was nog niet het gekste, als ze dat in het openbaar deden dan kregen ze een weekje extra.
Lekker zuipen tussen de Polen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rügen lijkt me best eens leuk voor een paar dagen.
Kuk, jetzt kompft der Afe aus dem mouw.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar US begon over z'n Hunkemollerbon, ik zag een paar weken geleden dat ze daar ook vibrators hebben tegenwoordig, dus zodoende.
Zit geen UV in.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even mij CL langs en een dagje in de daglichtlamp hangen
Is dat niet een Affenbrötchen?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oorlogsverhaal wat ik laatst hoorde, dat Duitse soldaten in Nederland een vakantie naar Rügen konden verdienen als ze een Nederlands meisje bezwangerden en dat was nog niet het gekste, als ze dat in het openbaar deden dan kregen ze een weekje extra.
Alsof die Polen mij bij kunnen houdenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zuipen tussen de Polen.
Wat, dat ik een goed geheugen heb voor onzin?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kuk, jetzt kompft der Afe aus dem mouw.
Hold my pivo?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof die Polen mij bij kunnen houden
Was er maandag omdat we een nieuwe medewerker erbij kregen was mijn 2e keer dit jaarquote:Op woensdag 16 december 2020 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee idd..Ga jij wel naar kantoor?
In de beginjaren was het vrij wenselijk om met elkaar te paren.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet een Affenbrötchen?
Vooral dat laatste. Duitsers waren er toch ook bij gebaat om de boel een beetje rustig te houden?
*noteert.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, dat ik een goed geheugen heb voor onzin?
Nooit te oud voor speelgoed, overigens.
Monschau? of Monchou?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Nu zie ik op Instagram een foto van Monschou langskomen
Dat geeft een vreemd mental image.quote:
de wandeling naar Moschau is ook 1 van de dingen die covid om zeep geholpen heeftquote:
kun je hier een beeld van schetsen?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geeft een vreemd mental image.
hoeveel kilo was de cheesecake?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Laatst een halve kilo door de cheesecake geflikkerd.
Ik volg De VVV van Duitsland zeg maar op IGquote:Op woensdag 16 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk hoorDaar heb ik vorig jaar heerlijk gewandeld.
ik ookquote:Op woensdag 16 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk hoorDaar heb ik vorig jaar heerlijk gewandeld.
Soort van sneeuwbedekte huisjes, maar dan met monchou ipv sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wandeling naar Moschau is ook 1 van de dingen die covid om zeep geholpen heeft
[..]
kun je hier een beeld van schetsen?
dibbs op die rozequote:
Alles wat ook maar tegen "supermarktassortiment" aan schurkt, is open ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:42 schreef Karzai het volgende:
er is nog best veel open de koffie kiosk ook, hoewel dat naruurlijk essentieel is
ho ho, dranquilo, het is woensdag..quote:
Maar het is voor mij essentieel om nog wat meubels te hebbenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles wat ook maar tegen "supermarktassortiment" aan schurkt, is open ja.
Ik ben haske dranquilo.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ho ho, dranquilo, het is woensdag..
Daar zit toch tig maanden levertijd op.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar het is voor mij essentieel om nog wat meubels te hebben
NIET BIJ SEATS AND SOFASquote:Op woensdag 16 december 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zit toch tig maanden levertijd op.
ligt er aan waar je het koopt.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zit toch tig maanden levertijd op.
oh en nu?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan waar je het koopt.
Gisteren werd mn nieuwe bank geleverd.
komen ze aan, laden de bank uit: oh hier komen we niet mee naar binnen. dan nemen we hem maar weer mee terug
een kwartier van te voren had ik net de oude bank doormidden gezaagd
Sta je voor de deur alle spreuken door te nemen?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
DIRECT UIT HET MAZAZIJN PLUS GRATIS KEUKENPAKKET TER WAARDE VAN 350 EURO!!!
KOMT DAT ZIEN !!
[ afbeelding ]
Je moet Horrorstor lezen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
KOMT DAT ZIEN !!
[ afbeelding ]
Voor de spiegelquote:Op woensdag 16 december 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta je voor de deur alle spreuken door te nemen?
heeft u ook hangmatten?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
KOMT DAT ZIEN !!
[ afbeelding ]
ze moeten de arm leuningen er af halen, anders komt die niet binnen.quote:
Leuk boek. Speelt zich af in een meubelzaak. Meer een Ikea, maar het is ook wel wat voor jou.quote:
Gaat dat extra kosten?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze moeten de arm leuningen er af halen, anders komt die niet binnen.
Gelukkig had ik de 2de bank nog niet gesloopt, dus ik kan wel gewoon nog zitten.
Maar je had toch de afspraak om 11.00 uur?quote:
maar er staat iets met horrorquote:Op woensdag 16 december 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk boek. Speelt zich af in een meubelzaak. Meer een Ikea, maar het is ook wel wat voor jou.
1130 blijkbaarquote:Op woensdag 16 december 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je had toch de afspraak om 11.00 uur?
Godver.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan waar je het koopt.
Gisteren werd mn nieuwe bank geleverd.
komen ze aan, laden de bank uit: oh hier komen we niet mee naar binnen. dan nemen we hem maar weer mee terug
een kwartier van te voren had ik net de oude bank doormidden gezaagd
daar hebben we het niet over gehad. neem aan van niet, anders had ik de armleuningen er zelf wel af gehaald.quote:
En dan nu nog niet voor de deur staanquote:
balen. moet je lang wachten?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben we het niet over gehad. neem aan van niet, anders had ik de armleuningen er zelf wel af gehaald.
ga zoquote:Op woensdag 16 december 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nu nog niet voor de deur staan
checkquote:Op woensdag 16 december 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed Nederlands praten, tietjes naar voren en in elke zin bank zeggen.
Oh ja, die klonk grappig.quote:
wel leuk als je dan bij de milieustraat aankomt:quote:
Wel bank zeggen joh!quote:
Ik had deze met twee dagen uit.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die klonk grappig.
Maar ik lees niks meer.
ze moeten me nog bellen.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel leuk als je dan bij de milieustraat aankomt:
meneer, wat heeft u bij u? een 3 zits bank.
Medewerker kijkt naar buiten: waar dan
Oke. Bank.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel bank zeggen joh!
Dus: "Check. Bank!"
Hoooooi, ik ben ballie, mijn grootste kwaliteiten zijn bankzitten en bankliggen, en zodra ik een nieuw bed koop zal dat een slaapbank zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed Nederlands praten, tietjes naar voren en in elke zin bank zeggen.
Zodra het weer mag, ga ik weer hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg De VVV van Duitsland zeg maar op IG
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze moeten me nog bellen.
zal me niks verbazen als die nu naar oud op nieuw pas komt.
Ik lees achterlijk snel, dus da's het punt niet. Alleen het focussen op een boek wil niet erg meer de laatste jaren.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had deze met twee dagen uit.
Ik had er dit jaar ook enorm veel last vanquote:Op woensdag 16 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lees achterlijk snel, dus da's het punt niet. Alleen het focussen op een boek wil niet erg meer de laatste jaren.
weer een goed excuus om geen bezoek thuis te kunnen ontvangenquote:
Ik heb het met meer dingen waarbij ik moet focussen, handwerken gaat ook voor geen meter.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er dit jaar ook enorm veel last vanHeel apart dat ik sommige boeken er dan wel doorheen ram.
Raar hč, ik heb er ook last van.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het met meer dingen waarbij ik moet focussen, handwerken gaat ook voor geen meter.Hoofd zit te vol ofzo.
Heb ik ook last van. Lezen wil amper lukken de laatste tijd. FOK!ken gaat nog netquote:Op woensdag 16 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het met meer dingen waarbij ik moet focussen, handwerken gaat ook voor geen meter.Hoofd zit te vol ofzo.
Het zal de situatie wel zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Lezen wil amper lukken de laatste tijd. FOK!ken gaat nog net
Ik vermaak me maar met youtube-filmpjesquote:Op woensdag 16 december 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zal de situatie wel zijn.
Oh well, m'n spelletjes gaan wel, dus blij met m'n aanschaf van afgelopen zomer.
Ik las te snelquote:Op woensdag 16 december 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, mijn nieuwe baardtrimmer komt toch morgen al
Zie het als een soort gebrek aan slaap, normaal laad je op door de dingen die je graag doet, weekendje wandelen in een bos, weekendje naakt op de bar dansen en alles ertussenin en nu zit je in een soort vlakke situatie waardoor je de basis van ontspanning moeilijker bereikt.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Lezen wil amper lukken de laatste tijd. FOK!ken gaat nog net
Mja, het gemis aan tripjes voel ik wel jaquote:Op woensdag 16 december 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het als een soort gebrek aan slaap, normaal laad je op door de dingen die je graag doet, weekendje wandelen in een bos, weekendje naakt op de bar dansen en alles ertussenin en nu zit je in een soort vlakke situatie waardoor je de basis van ontspanning moeilijker bereikt.
Wandelen in het bos kan nog steeds en als jij dit naakt wil doen is dat jouw keuze.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het als een soort gebrek aan slaap, normaal laad je op door de dingen die je graag doet, weekendje wandelen in een bos, weekendje naakt op de bar dansen en alles ertussenin en nu zit je in een soort vlakke situatie waardoor je de basis van ontspanning moeilijker bereikt.
Azijnzeikerquote:Op woensdag 16 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, heeft PostNL mijn adres weer verhaspeld naar Azijngang 6 in Dordrecht. DAAR WOON IK NIET!
Vriend van me zei het laatst treffend, weet je dat ik inmiddels echt alles weet van de Franse grondwet vanaf 1798 door Corona?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het gemis aan tripjes voel ik wel ja
Klopt wel ja. Het is nu een grote brij.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen ups en geen downs dus echt ontspannen en loslaten zit er niet makkelijk meer in.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Het is nu een grote brij.
Succes alvast! BANK!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee bankjewel zeggen voortaan in plaats van dankjewel
Zou mn naam alvast veranderen in bitterbank.quote:
[..]
Nee want gaan om bal medewerkerquote:Op woensdag 16 december 2020 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou mn naam alvast veranderen in bitterbank.
[..]
En daarna krijg je waarschijnlijk te horen dat de gemeente iets fout heeft gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet je bij PostNL eerst je hele levensverhaal vertellen tegen een chatrobot. En daarna moet je alsnog bellen.
Tja, al die adresaanvullers herkennen mijn adres gewoon. Dus ik snap echt niet hoe PostNl dit doetquote:Op woensdag 16 december 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna krijg je waarschijnlijk te horen dat de gemeente iets fout heeft gedaan.
Als zelfs de Wibra heropent is de lockdown gewoon misluktquote:Op woensdag 16 december 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)te-winkelketens.html
Bieden ze koffie aan?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
K w8 nu binnen. Aardige mensen allemaal
Problemen die niet in een vooraf bedacht scenario vallen.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Die jongen van PostNl is echt clueless.
Verregaande domheid ook, het is wachten tot de plaatselijke fietsenboer rookworst, chips en cola gaat verkopen.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als zelfs de Wibra heropent is de lockdown gewoon mislukt
fietsenboer verkoop gelletjes en repen, dat is ook voedselquote:Op woensdag 16 december 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verregaande domheid ook, het is wachten tot de plaatselijke fietsenboer rookworst, chips en cola gaat verkopen.
De horror om alleen dat als voedsel te hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fietsenboer verkoop gelletjes en repen, dat is ook voedsel
Soort soylent green.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror om alleen dat als voedsel te hebben.
ik heb eens zo'n gelletje geprobeerd, maar daar word je ook echt niet vrolijk vanquote:Op woensdag 16 december 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror om alleen dat als voedsel te hebben.
wtf zijn dat voor gelletjes?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eens zo'n gelletje geprobeerd, maar daar word je ook echt niet vrolijk van
het was cola smaak, maar dan op lichaamstemperatuur en zonder prik
deze is zelfs voor jou wat ver gezocht, vind je niet?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje ook, die heeft normaal een kroeg en een restaurant, die verkoopt nu kerstbomen met dure wijn, ham, opzichtige sierraden, een huizenbrochure en een doosje golfballen en dat krijg je afgeleverd aan de voordeur door een operazangeres in een strak kerstjurkje die een liedje zingt
Hij bleef maar raaskallen dat ik bij de gemeente moet zijn. Eh, jullie zijn de enige die dit fout doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Problemen die niet in een vooraf bedacht scenario vallen.
Dat klinkt niet als een aanbevelingquote:Op woensdag 16 december 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje ook, die heeft normaal een kroeg en een restaurant, die verkoopt nu kerstbomen met dure wijn, ham, opzichtige sierraden, een huizenbrochure en een doosje golfballen en dat krijg je afgeleverd aan de voordeur door een operazangeres in een strak kerstjurkje die een liedje zingt
Nee hoor, sterker nog je kunt ook kiezen voor de violiste met paars haar en de elektrische viool zie ikquote:Op woensdag 16 december 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze is zelfs voor jou wat ver gezocht, vind je niet?
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/(...)4x-32-g/_/R-p-172943
zo iets
mierzoete zooi
Die operazangeres is niet het lelijkste mormel op Aardequote:Op woensdag 16 december 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een aanbeveling
Die heb ik ook een keer gekocht, te ranzig dat.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/(...)4x-32-g/_/R-p-172943
zo iets
mierzoete zooi
goor, maar als je ver van huis bent een dipje hebt op de fiets, dan ben je er op zich wel blij mee.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die operazangeres is niet het lelijkste mormel op Aarde
Mwehehehe.quote:
Same, voor m'n langere afstanden met hardlopen. Ewewewew.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eens zo'n gelletje geprobeerd, maar daar word je ook echt niet vrolijk van
het was cola smaak, maar dan op lichaamstemperatuur en zonder prik
Ik wist het.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij bleef maar raaskallen dat ik bij de gemeente moet zijn. Eh, jullie zijn de enige die dit fout doen.
je moet het ook echt wegspoelen uit je mond, want die zooi blijft hangenquote:Op woensdag 16 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
[..]
Same, voor m'n langere afstanden met hardlopen. Ewewewew.
Zie.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna krijg je waarschijnlijk te horen dat de gemeente iets fout heeft gedaan.
Echt, ik hou van die film.quote:
welke film is het?quote:
ik moet wel dingen, maar heb ook geen zin.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ooo ik heb echt geen zin meer, maar heb niks beters om te doen.
ohw, ja, Milla Jovovichquote:
We moeten wat met bijna niks dicht.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
Gaat hard hier.
Appartement gezien, moet wel ff witten en een vloer er in leggen. Indeling is een beetje anders en iets minder efficient dan het andere appartement in dat gebouw wat ik gezien had, maar soit. Ga 't wel doen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten wat met bijna niks dicht.
Bedankt I guessquote:En yay voor het volgende dak boven je hoofd, I guess.
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
We zouden naar Con Air gaan maar die band was kapot, jaren 90 yolo, werd de hele zaal naar Fifth Element verhuisd.
Wtf. Geen idee wat voor film ik zat te kijken.
Ik pas mijn enthousiasme makkelijk aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja merk echt niks aan minder drukte op straat
[..]
Bedankt I guess
Wees blijquote:Op woensdag 16 december 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
We zouden naar Con Air gaan maar die band was kapot, jaren 90 yolo, werd de hele zaal naar Fifth Element verhuisd.
Wtf. Geen idee wat voor film ik zat te kijken.
En Gary Oldman in overacting modequote:Op woensdag 16 december 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nogal een verschil ja.Verwacht je Nicholas Cage, krijg je een vliegende deur-aan-deur-Chinees en SUPERGREEN.
OOK CHRIS MOET THUISWERKENquote:
Getinte homovriend van me heet sindsdien Ruby tot zijn nimmer aflatende afgrijzenquote:Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Met Ruby Rhod naar Phloston Paradise.
Ik wil ook zo'n magnetron waar gewoon een complete kip20 uit komt na een druk op de knop.quote:
Ik snap het afgrijzen, met Ruby en de stewardessen.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Getinte homovriend van me heet sindsdien Ruby tot zijn nimmer aflatende afgrijzen
Ze is er mee getrouwd geweest hoor, Luc Besson.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die regisseur probeerde haar te neuken maar ze vond hem echt te lelijk.
Zou niet goed voor me zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n magnetron waar gewoon een complete kip20 uit komt na een druk op de knop.
Da's een ander verhaal.quote:
Is het hem daarna nog gelukt?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze is er mee getrouwd geweest hoor, Luc Besson.
Getrouwd van 1997-1999, dus vrij direct na de film.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het hem daarna nog gelukt?
Altijd verkeerd in mijn hoofd gezeten, dacht ooit eens zoiets gelezen te hebben toen die film draaide.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Getrouwd van 1997-1999, dus vrij direct na de film.
Geen idee eigenlijk!quote:Op woensdag 16 december 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Hij zou toch wel iemand verkracht hebben?
Volgens internetje een vrouw uit Heerlen, Sand van Roy.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Hij zou toch wel iemand verkracht hebben?
Ja vroeg of ze meer sollicitanten hadden. Zat die ja wel wat. Dus vroeg wanneer k het zou horen en toen zei die ja k neem je gewoon aanquote:
Iets anders dan andermans poep wegboenen.quote:
4*9?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
En fulltime in4 dagen. Das echt super chill
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vroeg of ze meer sollicitanten hadden. Zat die ja wel wat. Dus vroeg wanneer k het zou horen en toen zei die ja k neem je gewoon aan
Bal is leuk hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Je moet echt wel een heel lekker wijf zijn.
Proefperiode van een maand en die niet doorkomen omdat er geen werk is.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4*9?
en dan half januari beginnen?
Jaquote:Op woensdag 16 december 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4*9?
en dan half januari beginnen?
Ja, we moeten nu een vacature uitschrijven voor een nieuwe spambalquote:Op woensdag 16 december 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
KSC over vijf weken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
KSC over vijf weken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Proefperiode van een maand en die niet doorkomen omdat er geen werk is.![]()
Proficiat!quote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
4 jan begin ik voor inwerken
inwerken:quote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
Wel relaxed, zonder klanten de systemen leren kennen.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
En Haags zijn dubbele posts verwijderen en de Fok! servers kunnen tot 2045 toequote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zal Danny vragen om een paar servers uit te schakelen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inwerken:
Tis een fijn bankie, ik heb em thuis ook.
Oh u vind deze mooier? ook een fijn bankie, ik heb em thuis ook.
en die? ook een fijn bankie, heb em aan mn ouders ook verkocht.
Dan redden we het met een pentium 3quote:Op woensdag 16 december 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Haags zijn dubbele posts verwijderen en de Fok! servers kunnen tot 2045 toe
Account opheffen, done.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
nu kijken hoe ik onder mijn schoonmaakbaan uit komt
Een Gerrie op de salontafel achter laten werkt altijd.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inwerken:
Tis een fijn bankie, ik heb em thuis ook.
Oh u vind deze mooier? ook een fijn bankie, ik heb em thuis ook.
en die? ook een fijn bankie, heb em aan mn ouders ook verkocht.
Gekke Henkie mailen, je krabt je eigen stront en poep maar van de plee af laalaaalaaaaquote:Op woensdag 16 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Gaat PWRRT nu een nieuwe UI voor je maken met een bank?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Naast die gerries die er al liggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een Gerrie op de salontafel achter laten werkt altijd.
"daar moet een piemel in Fok Haags"quote:Op woensdag 16 december 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan redden we het met een pentium 3
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat PWRRT nu een nieuwe UI voor je maken met een bank?
Eerst alles netjes poetsen en dan gewoon een brute gerriederrie op een blinkende tafel maakt wel meer indruk..quote:Op woensdag 16 december 2020 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naast die gerries die er al liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |