SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geen angst hier hoor, meer een 'gaat ze geen reet aan'.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen zijn bang voor alle data die gedeeld wordt.
Ja, al een leuke vibrator uitgezocht?quote:Op woensdag 16 december 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Toch even op de website zitten kijken, ik heb koffie nodig nu [ afbeelding ]
Geen verstand van, kun je er eentje aanraden?quote:Op woensdag 16 december 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, al een leuke vibrator uitgezocht?
https://www.atlascopco.co(...)matic-hammers/tex05pquote:Op woensdag 16 december 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen verstand van, kun je er eentje aanraden?
Nee idd..quote:Op woensdag 16 december 2020 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
Onze minimeet zie ik voorlopig nog niet gebeuren
oke. Ja ik denk niet dat ik daar bezwaar tegen heb eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen angst hier hoor, meer een 'gaat ze geen reet aan'.
Komt dichtbij dit.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.atlascopco.co(...)matic-hammers/tex05p
ik vind het eigenlijk best handigquote:Op woensdag 16 december 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Ja ik denk niet dat ik daar bezwaar tegen heb eigenlijk.
https://bad-dragon.com/shopquote:Op woensdag 16 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.atlascopco.co(...)matic-hammers/tex05p
je hebt deze nu naast je liggen?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt deze nu naast je liggen?
Aaawquote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met een knuffel in m'n armenDie normaal gesproken een beetje voor de sier aan de andere kant van het bed ligt.
Moet je lang wachten?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben naar buiten gegaan zonder sleutels. Haaaaandig. Nu moet mijn vader vanuit zijn werk hierheen komen.
"knuffel"quote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met een knuffel in m'n armenDie normaal gesproken een beetje voor de sier aan de andere kant van het bed ligt.
Ober buda ook gedroomt?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Awwwquote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oberbuda, dat klinkt als een leuk plaatsje in Duitsland
Vakwerkhuisjes en bierquote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en worst!quote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakwerkhuisjes en bier
Beetje tegen de bergen aan. Kabbelend beekje. Watermolentje.
Klinkt als iets waar het naar Eau de Cologne en volle luiers ruikt.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij welquote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
In Nederland heb je niet echt vakwerkhuisjes he? Vind ze juist zo tof.
Beetje zoals Monschauquote:Op woensdag 16 december 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakwerkhuisjes en bier
Beetje tegen de bergen aan. Kabbelend beekje. Watermolentje.
In zuidelijk Limburgquote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
In Nederland heb je niet echt vakwerkhuisjes he? Vind ze juist zo tof.
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar het naar Eau de Cologne en volle luiers ruikt.
Ja als dat zo is. Weet niet of hij vanuit werk komt of thuis.quote:
Hee, wij kunnen er ook niks aan doen dat jullie ons erbij wilden hebben voor de mijnquote:
Ik vind Keulen niet verkeerd hoor?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar het naar Eau de Cologne en volle luiers ruikt.
Keulen is een bijkans verlichte wetenschappelijke stad ja, beetje het Eindhoven van Duitsland.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind Keulen niet verkeerd hoor?
Al die leuke plaatsjes met konditoreien en bratwurst. Ik vind het de hemelquote:Op woensdag 16 december 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keulen is een bijkans verlichte wetenschappelijke stad ja, beetje het Eindhoven van Duitsland.
Ik zat in de mist hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Wel typisch, net als in maart toen de scholen dichtgingen is het gelijk weer stralend zonnig weer
Zaterdag 12 graden en zonquote:Op woensdag 16 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Wel typisch, net als in maart toen de scholen dichtgingen is het gelijk weer stralend zonnig weer
Je slaapt nogquote:Op woensdag 16 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |