Ik denk dat zelfs Gerard Joling daar onder de indruk van zal zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Jezus, ik zie een afbeelding van haar met 3 armen in haar reet.... Hoe dan... en waarom?...
Wat is daar nou weer bizar aanquote:Op woensdag 16 december 2020 14:47 schreef Maharski het volgende:
Bizar dat er zulke meisjes zijn die gewoon zo publiekelijk bekend willen/durven staan.
Dank voor de mention!quote:Op woensdag 16 december 2020 08:29 schreef Marsenal het volgende:
@:Molo
@:Varkenshart
@:alan_bastard
@:derludolf
@:thesorrow
@:regilio_
@:tyr80
@:de_boswachter
Zonder haar fans is ze nergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zie dat dit NWS is ipv KPD, maar even in een spoilertje gedaan
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dank voor de mention!
Terechte winnaar. Drie armen in je aars, overtref dat maar eens:Ik krijs het al uit als ie per ongeluk richting anus gaat en deze chick handelt gewoon even drie armen. Hoe dan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zie dat dit NWS is ipv KPD, maar even in een spoilertje gedaan![]()
![]()
[..]
Dank voor de mention!
Terechte winnaar. Drie armen in je aars, overtref dat maar eens:Dit is meer rotten of ogrish werk....wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zie dat dit NWS is ipv KPD, maar even in een spoilertje gedaan
Veel oefenen en soms even flink zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik krijs het al uit als ie per ongeluk richting anus gaat en deze chick handelt gewoon even drie armen. Hoe dan?!![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Veel oefenen en soms even flink zijn.
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Niet dan?quote:
[..]
Dank voor de mention!
Terechte winnaar. Drie armen in je aars, overtref dat maar eens:Kiek dr gaon, wat een strijderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zie dat dit NWS is ipv KPD, maar even in een spoilertje gedaan![]()
-nee-
Nee. Het is een uitgang, geen ingang.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Bij elise is het gewoon een gangquote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee. Het is een uitgang, geen ingang.
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bij elise is het gewoon een gang
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik krijs het al uit als ie per ongeluk richting anus gaat
Geldt dat niet voor heel veel beroepen? Mensen maken er wel gebruik van maar kijken er tegelijkertijd wel op neer.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog wel het meest sneue. Het overgrote merendeel van de mensen die neerkijkt op sekswerkers maakt er zelf dankbaar gebruik van.
Ze heeft wel eens op de cam verteld dat ze het van de dokter rustig aan moest doen vanwege de zoveelste bloeding en dan zat ze twee dagen later gewoon weer op een amsterdammertje. (Het paaltje of een inwoner van amsterdam, take your pick)quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef superniger het volgende:
Die moet over een paar jaar elke dag een luier dragen.
[..]
Dank voor de mention!
Terechte winnaar. Drie armen in je aars, overtref dat maar eens:Waar mensen opgewonden van raken is natuurlijk heel persoonlijk maar gatverdamme zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zie dat dit NWS is ipv KPD, maar even in een spoilertje gedaan
Wekelijks een prolaps voor je veertigste![]()
[..]
Dank voor de mention!
Terechte winnaar. Drie armen in je aars, overtref dat maar eens:Ieder zijn ding. Ik snap niet wat hier geil of prettig aan is, maar ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zie dat dit NWS is ipv KPD, maar even in een spoilertje gedaan
Ik denk dat de geilheid je ook snel vergaat als mevrouw haar slip uit trekt waar ze een dagje mee is wezen winkelen. Het kan namelijk niet anders dan dat ze anaal incontinent is of zeer spoedig wordt. Reken maar dat zij na een paar uur wandelen een flinke bolus in haar onderbroek heeft want haar kringspier houdt natuur niks meer tegen.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |