SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe normaal gekquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is ooit een ontbijt van fles geweest
Maar ook gewoon erg lekker vooral.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed tegen vlooien en vampieren
Oh dat tentje van de eerste avond. Daar kon je goed eten jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker, keer in euhm Vilnius? gegeten en sindsdien maak ik het wel eens zelf.
Nee was ergens als lunch, daar met die mussen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat tentje van de eerste avond. Daar kon je goed eten ja
Geen Russen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee was ergens als lunch, daar met die mussen.
Eet ik ook zo, zit wel een botulisme gevaar in.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef christmastsunami het volgende:
familie van mij eet van die hele knoflook tenen in olijfolie
ik hou van knoflook ik hou ervan om mezelf er mee vol tre stoppen, maar hele tenen in olijfolie, zo uit het vuistje?
volgens mij zijn het blanke hollanders
Je weet dat je familie hele knoflooktenen eet maar niet of het blanke Hollanders zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef christmastsunami het volgende:
familie van mij eet van die hele knoflook tenen in olijfolie
ik hou van knoflook ik hou ervan om mezelf er mee vol tre stoppen, maar hele tenen in olijfolie, zo uit het vuistje?
volgens mij zijn het blanke hollanders
Molo noemt mij een viesnek. Dusjaquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Ik las de titel en dacht 'ah Molo in tha house'
nope volgens mij
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Roemenen eten knoflook (en uien) zoals wij appels en ander fruit eten.
Zo uit het handje..
maar die balkanbewoners (& russen) meuren ook zowat allemaal permanent naar knoflook. Zit gewoon in die poriën.
ja echt.. En dan douchen ze zich ook nog eens 1x pr week ofzoquote:
Oh dan weet ik het even niet. Was het wel in Litouwen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee was ergens als lunch, daar met die mussen.
"Als het geen Zeeuw is dan is het een stinkend laag ondermens"quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja echt.. En dan douchen ze zich ook nog eens 1x pr week ofzo![]()
![]()
met die ranzige polyester trainingspakjes.
Hi!quote:
Oh nee hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als het geen Zeeuw is dan is het een stinkend laag ondermens"
Ik zie Roemenen of Russen niet als onverzorgd eigenlijk. Ja een gedeelte ervan. Maar over het algemeen valt dat toch wel mee. Ik weet niet welke trainingspakjes je bedoeldquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja echt.. En dan douchen ze zich ook nog eens 1x pr week ofzo![]()
![]()
met die ranzige polyester trainingspakjes.
Ja maar dat heeft meer met de onderkant van de maatschappij te maken dan met complete rassen of volkerenquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh nee hoor.
Lijfluchten zijn alleen gewoon focking ranzig.
Heb meer dan eens leerlingen/matrozen/lagere officieren terug gestuurd omdat ze zich niet gedoucht hadden of het niet nodig vonden om hun tanden te poetsen.
Ik vind het dan niet nodig om 4u in die lucht te zitten.
Het is met name de oudere garde eigenlijk, de 'echte' communisten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie Roemenen of Russen niet als onverzorgd eigenlijk. Ja een gedeelte ervan. Maar over het algemeen valt dat toch wel mee. Ik weet niet welke trainingspakjes je bedoeld
Komt door alle lagen van de maatschappij voor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft meer met de onderkant van de maatschappij te maken dan met complete rassen of volkeren
Xenofobie, ja dat kloptquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt door alle lagen van de maatschappij voor.
Met gesmolten chocolade eroverheen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog een appelbol aan het maken.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog een appelbol aan het maken.
Wel weer zin inquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, slapen maar. Darts duurt te lang vanavond
Hoop geregelquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wij moesten vandaag weer inventariseren voor de noodopvang. Gelukkig ook ouders die aangaven wel een vitaal beroep te hebben maar geen gebruik gaan maken van de noodopvang. Helaas ook weer ouders zonder vitaal beroep maar die niet kunnen werken met hun kind thuis. Ja dat is dan voor nu gewoon even jammerdebammer.
Ja dat weet ik dus niet zeker, maar denk het wel, was waar ook die virtuele trienen waren en dat meisje op dat vreemde instrument.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het even niet. Was het wel in Litouwen dan?
Daar heb ik niet genoeg chocola voor in huis.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met gesmolten chocolade eroverheen?
Zeker.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker.Maar snap gewoon niet dat zoveel ouders denken dat we voor hun wel een uitzondering kunnen maken.
Ook gij brutus?quote:
Neem aan dat de meeste mensen nu toch wel echt thuiswerken toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker.Maar snap gewoon niet dat zoveel ouders denken dat we voor hun wel een uitzondering kunnen maken.
Jawel maar dan willen ze alsnog graag van de noodopvang gebruik maken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat de meeste mensen nu toch wel echt thuiswerken toch?
Je kunt ook nog gaan voor 'kwetsbare groep'. Dat stickertje er weer afkrijgen is waarschijnlijk wel wat lastiger daarnaquote:
Ja das asociaal.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar dan willen ze alsnog graag van de noodopvang gebruik maken.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt ook nog gaan voor 'kwetsbare groep'. Dat stickertje er weer afkrijgen is waarschijnlijk wel wat lastiger daarna
Daar is het dan ook voor bedoeldquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das asociaal.
We zijn allebei prioritair dus moeten mss wel gebruik gaan maken soms.
Als het echt nodig is dan is dat toch prima? Moet je je ook niet bezwaard over voelen. Het gaat meer over ouders die er misbruik van maken. Net als bijv met de richtlijnen, kind kucht zich helemaal verrot maar heeft opeens altijd al astma gehad. Oh ja joh?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das asociaal.
Wat een totale onzinquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das asociaal.
Met een beetje geluk hebben ze recht op een rugzakje en kan je daar wat extra gymlessen voor inkopen als ze klungelig zijn ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Kom je alleen maar in het zorgkinderen dossier. Niets aan het handje.
https://www.rijksoverheid(...)js/cruciale-beroepenquote:
Precies.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)js/cruciale-beroepen
Zoek maar een cruciaal beroep uit.
Of vitaal proces: https://www.nctv.nl/onder(...)cht-vitale-processen
Dat zijn de zelfde types als degene die kun kinderen met iets te grote regelmaat na sluitingstijd ophalen want 'file', 'overleg' 'akkefietje op kantoor' heuh heuh heuh jullie hoeven voor de rest nergens heen toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het echt nodig is dan is dat toch prima? Moet je je ook niet bezwaard over voelen. Het gaat meer over ouders die er misbruik van maken. Net als bijv met de richtlijnen, kind kucht zich helemaal verrot maar heeft opeens altijd al astma gehad. Oh ja joh?
Media en communicatie: ten behoeve van informatievoorziening aan de samenleving die van noodzaak is om op de hoogte te blijven van wat er speelt.quote:
Ik geloof dit echtquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben ze recht op een rugzakje en kan je daar wat extra gymlessen voor inkopen als ze klungelig zijn ofzo
"ja nou boeien dat ik een half uur te laat ben, weet je wel wat voor cruciaal belangrijk werk dat ik doe kinderoppassertje?"quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn de zelfde types als degene die kun kinderen met iets te grote regelmaat na sluitingstijd ophalen want 'file', 'overleg' 'akkefietje op kantoor' heuh heuh heuh jullie hoeven voor de rest nergens heen toch?
Kunnen de gymspullen mooi in het rugzakje, win-win.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben ze recht op een rugzakje en kan je daar wat extra gymlessen voor inkopen als ze klungelig zijn ofzo
Lol ja, en dat zijn ook echt altijd dezelfde he?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn de zelfde types als degene die kun kinderen met iets te grote regelmaat na sluitingstijd ophalen want 'file', 'overleg' 'akkefietje op kantoor' heuh heuh heuh jullie hoeven voor de rest nergens heen toch?
Werkze vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ja nou boeien dat ik een half uur te laat ben, weet je wel wat voor cruciaal belangrijk werk dat ik doe kinderoppassertje?"
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werkze vandaag.
-Ja jij veel plezier he vandaag met de kinders
van die figuren di kinderen nemen 'omdat het erbij hoort' maar ze liever niet hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geloof me, dat gaat echt zo, Yg kan dit bevestigen.quote:
Soort van mini-me en ze dan ook de kleding aandoen die ze zelf dragen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die figuren di kinderen nemen 'omdat het erbij hoort' maar ze liever niet hebben.
Geloof het directquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, dat gaat echt zo, Yg kan dit bevestigen.
En eerlijk is eerlijk, ik heb ook echt heel veel plezier in mijn werk. Maar het is wel werk.
'Zie je dit eigenlijk ook als werk'quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werkze vandaag.
-Ja jij veel plezier he vandaag met de kinders
Voormalige buren van m'n ouders waren zo ja. Hadden nooit tijd voor dat kind, werd praktisch opgevoed door oma. Wat een misselijk ventje is dat geworden, is nu een jaar of 14 ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van mini-me en ze dan ook de kleding aandoen die ze zelf dragen.
lolwhutquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Zie je dit eigenlijk ook als werk'
i kid you not.... echt gehoord
Je kan er een boek over schrijven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, ik heb ook echt heel veel plezier in mijn werk. Maar het is wel werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaamteloos.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Zie je dit eigenlijk ook als werk'
i kid you not.... echt gehoord
Nee al een paar jaar niet meerquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lolwhut
maar jij zit ook in de kinderopvang?
Waarschijnlijk meer plezier dan de belangrijke man die denkt dat hij echt gaat werkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker en ik wil ook niet klagen hoor, er zijn zeker in de zomer dagen waarop ik zo dankbaar ben voor mijn werk, bijv een middagje picknicken op het strand. Maar na zo'n dag ben ik wel kapot, met een grote groep kinderen het ov in, in de gaten houden op het strand, de voorbereidingen etc. Maar als je dan eenmaal op het strand bent.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer plezier dan de belangrijke man die denkt dat hij echt gaat werken
Ik heb soms wel het idee dat er echt heel veel mensen zijn die aan kinderen beginnen maar eigenlijk niet echt een idee hebben wat dat nou eigenlijk allemaal precies inhoud en waar je dan zo al allemaal zorg voor moet dragen of tegen aan loopt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die figuren di kinderen nemen 'omdat het erbij hoort' maar ze liever niet hebben.
Of mensen die een kind nemen om de relatie te proberen redden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb soms wel het idee dat er echt heel veel mensen zijn die aan kinderen beginnen maar eigenlijk niet echt een idee hebben wat dat nou eigenlijk allemaal precies inhoud en waar je dan zo al allemaal zorg voor moet dragen of tegen aan loopt.
En misschien is dat gewoon ook maar goed ook
Klinkt als mensen die een hond kopen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb soms wel het idee dat er echt heel veel mensen zijn die aan kinderen beginnen maar eigenlijk niet echt een idee hebben wat dat nou eigenlijk allemaal precies inhoud en waar je dan zo al allemaal zorg voor moet dragen of tegen aan loopt.
Lekker voor dat personeel ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kledingketen Wibra wil ondanks verbod weer open, personeel ongerust
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-personeel-ongerust
Dasty is aangemerkt als essentieel?
"Als wij open zijn kunnen we andere winkels ontlasten"
Ja naja die kan je in geval van nood nog naar het asiel brengen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als mensen die een hond kopen.
komt tot op zekere hoogte wel op hetzelfde neer ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als mensen die een hond kopen.
Vriend van mij was daar mee bezigquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of mensen die een kind nemen om de relatie te proberen redden.
Weet je, ze hadden gewoon moeten zeggen 'alleen voedsel/apotheek/drogist' klaar punt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kledingketen Wibra wil ondanks verbod weer open, personeel ongerust
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-personeel-ongerust
Dasty is aangemerkt als essentieel?
"Als wij open zijn kunnen we andere winkels ontlasten"
En zo'n kind is daar dan sort of de dupe van uiteindelijk :/quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij was daar mee bezig![]()
Achteraf gezien gelukkig dat dat niet zo lukte. Hij zit nu wel alleen, maar die relatie was toch wel stuk gegaan.
Van die types die denken, ja gvd heb ik alles goed geregeld met mijn werpsel komt die kutregering in Den Haag roet in het eten gooien met hun onzinpandemie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk een kinderassiel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja die kan je in geval van nood nog naar het asiel brengen.
Kinderen aan een boom binden als je op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja die kan je in geval van nood nog naar het asiel brengen.
Van mijn vrienden die kinderen hebben zijn er een aantal die dat ontkennen; maar een aantal die ook wel de parallellen zien. Voordeel van een hond is dat die sneller zindelijk is en makkelijker alleen kan zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt tot op zekere hoogte wel op hetzelfde neer ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |