Je kunt ze niet mailen want daarvoor is inloggen vereist.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:25 schreef Chinless het volgende:
Naar wie heb je gemaild om je account op te hebben op basis van de wetgeving. Want gewoon de support mailen werkt niet, beter naar privacy oid.
Ik kan niet jouw hele post lezen omdat er een gezwel van een ad voor hangt die niet weg te klikken is dus miss zeg ik iets wat je al hebt gezegd maar als je nou een tweede account maakt?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je kunt ze niet mailen want daarvoor is inloggen vereist.
Dan krijg ik de melding: u heeft al een acount, log daar op in. Ofzo iets. Het is bizar dat ik niet simpel een mail kan sturen bij inlogproblemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:29 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Ik kan niet jouw hele post lezen omdat er een gezwel van een ad voor hangt die niet weg te klikken is dus miss zeg ik iets wat je al hebt gezegd maar als je nou een tweede account maakt?
Ik had exact hetzelfde na mijn melding van ongeoorloofde activiteit op mijn zakelijke Paypal-account. Ik kon met hetzelfde riedeltje als jij ook niet meer inloggen, op mijn zakelijke telefoonnummer kreeg ik ook geen verificatiecode. Na weken in een loop te hebben gehangen, heb ik het nu zelf opgelost.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:09 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben al een tijdje in conflict met paypal.
Ik wilde me oude account sluiten(vanwege de inactief regel) na het inloggen blijkt dat je jouw identiteit moet bevestigen door een geautomatiseerd telefoongesprek, daarnaast geven ze ook de optie " probeer een andere methode", dit leidt echter meteen weer naar de telefoonmethode.
Het nummer dat paypal heeft is verouderd, nu heb ik gebeld en krijg te horen dat ik zelf mijn account moet opheffen in mijn profiel of een email moet sturen(om een email te sturen moet je inloggen).
Ik heb paypal nu zowel per telefoon, socials als post laten weten dat ik moeilijk mijn profiel kan aanpassen of een email sturen als ik niet kan inloggen en dat ik wil dat mijn account wordt verwijderd op basis van de europese privacy wetgeving.
Ze trekken zich er niks van aan, ze antwoorden niet of zeggen simpelweg u kunt een mail sturen.
Hoe kom ik hier vanaf??
Zie mijn antwoord hierbovenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:39 schreef -Hakuna- het volgende:
Kan je paypal ook via telefoon bereiken? ik zit met zelfde probleem en door de corona crises bieden ze geen enkel telefonische ondersteuning. Heb daarom maar een tweede account aangemaakt.
Zeer slecht maar na 100 keren bellen kreeg ik iemand aan de lijn die zegt dat klachten per mail worden afgehandeld, covid 19 maatregelen. Het internet staat vol met klachten over de onbereikbaarheid van paypal.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:39 schreef -Hakuna- het volgende:
Kan je paypal ook via telefoon bereiken? ik zit met zelfde probleem en door de corona crises bieden ze geen enkel telefonische ondersteuning. Heb daarom maar een tweede account aangemaakt.
Helaas, kreeg eerst weer de melding: even een snelle veiligheidscheck. Toen cookies verwijderd en nu krijg ik de meldingquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:45 schreef verita het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde na mijn melding van ongeoorloofde activiteit op mijn zakelijke Paypal-account. Ik kon met hetzelfde riedeltje als jij ook niet meer inloggen, op mijn zakelijke telefoonnummer kreeg ik ook geen verificatiecode. Na weken in een loop te hebben gehangen, heb ik het nu zelf opgelost.
Zorg dat je je brwoser weer eerst sluit. Ga naar de Paypal site. Ga naar inlogscherm. MAAR: klik direct op 'wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan op je mailadres een verificatiecode om mee in te loggen. Direct uiteraard ook wachtwoord wijzigen. Maar dan kun je ook je telefoonnummer etc wijzigen.
Succes.
Heeft weinig zin, in de helpsector vindt je de optie om te mailen, hiervoor moet je ingelogd zijn, andere mailadressen zijn er zover ik weet niet bekend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:55 schreef Rock92 het volgende:
Ik kan ze geen eens mailen? Kun je mij dm'en?
Opnieuw proberen totdat je een inlogscherm krijgt waar staat: wachtwoord vergeten? Het lukte bij mij ook niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Helaas, kreeg eerst weer de melding: even een snelle veiligheidscheck. Toen cookies verwijderd en nu krijg ik de melding [ afbeelding ]
[..]
Heeft weinig zin, in de helpsector vindt je de optie om te mailen, hiervoor moet je ingelogd zijn, andere mailadressen zijn er zover ik weet niet bekend.
Zo dusquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Helaas, kreeg eerst weer de melding: even een snelle veiligheidscheck. Toen cookies verwijderd en nu krijg ik de melding [ afbeelding ]
[..]
Heeft weinig zin, in de helpsector vindt je de optie om te mailen, hiervoor moet je ingelogd zijn, andere mailadressen zijn er zover ik weet niet bekend.
Zoals je al heb laten weten heb ik die stappen uitgevoerd maar voordat je een wachtwoord krijgt moet je of eerst de snelle veligheidscheck doen of je krijgt het bovenstaande scherm.quote:
Jammer. Ik kreeg dezelfde schermen (we kunnen niet bevestigen dat jij het bent, en let wel, he dit was een zakelijke account) en toch is het mij op die manier gelukt, misschien hebben ze die manier nu ook afgeblokt?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals je al heb laten weten heb ik die stappen uitgevoerd maar voordat je een wachtwoord krijgt moet je of eerst de snelle veligheidscheck doen of je krijgt het bovenstaande scherm.
Waarom incasseren ze 12 euro? Inactieve accounts worden toch gedelete zonder extra kosten?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:04 schreef TjjWester het volgende:
Ik denk dat ik ze nogmaals een aangetekend brief stuur met mijn opzegging en dan afwacht of ze die 12 euro gaan incasseren.
Paypal is van plan om vanaf volgend jaar twaalf euro te incasseren bij inactieve accounts. Op de paypal community hebben staffleden laten weten dat als je paypal gekoppeld is aan je bank die 12 euro automatisch worden afgeschreven, ook als je geen geld op je paypall hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:19 schreef Ronald het volgende:
[..]
Waarom incasseren ze 12 euro? Inactieve accounts worden toch gedelete zonder extra kosten?
Ik kreeg vorige week nog een Paypal brief over een oude account van ruim 15 jaar geleden.
Ok ik vind de brief wel onduidelijk, bij mij staat dat hij wordt opgeheven als er geen saldo isquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Paypal is van plan om vanaf volgend jaar twaalf euro te incasseren bij inactieve accounts. Op de paypal community hebben staffleden laten weten dat als je paypal gekoppeld is aan je bank die 12 euro automatisch worden afgeschreven, ook als je geen geld op je paypall hebt.
https://tweakers.net/nieu(...)er-jaar-betalen.html
https://tweakers.net/nieu(...)ber-afschrijven.html
De eerste regel zegt dat er inactiviteitstoeslag van 10 wordt geheven. Volgens staffleden op de community wordt deze ook geheven indien er geen positief saldo is maar wel een bankkoppeling.(ik heb daar officieel nog niks over gehoord)quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ok ik vind de brief wel onduidelijk, bij mij staat dat hij wordt opgeheven als er geen saldo is
Heb jij een positief saldo op dat account?
[ afbeelding ]
Op die tweede tweakers link staat ook deze tekst “ Ook moet er wel geld op de rekening staan, anders wordt er ook geen afschrijving gedaan”quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De eerste regel zegt dat er inactiviteitstoeslag van 10 wordt geheven. Volgens staffleden op de community wordt deze ook geheven indien er geen positief saldo is maar wel een bankkoppeling.(ik heb daar officieel nog niks over gehoord)
Indien er geen positiefsaldo is en geen bankkoppeling dan gaan ze over tot opheffen.
Neen, staffleden hebben meermaals bevestigd dat een bankkoppeling telt als een positief saldo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:53 schreef Ronald het volgende:
[..]
Op die tweede tweakers link staat ook deze tekst “ Ook moet er wel geld op de rekening staan, anders wordt er ook geen afschrijving gedaan”
Ik ga er vanuit dat ze geen geld afschrijven voor inactieve accounts met 0 saldo. Volgens mij wordt je account gewoon gedelete in januari.
Ok ik had dacht ik wel een bankkoppeling, maar dit account stamt uit 2003 ofzo, ik weet het wachtwoord niet eens meer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Neen, staffleden hebben meermaals bevestigd dat een bankkoppeling telt als een positief saldo.
Ik vermoed dat jij geen bankkoppeling had, daarom heb jij wel die brief gekregen en ik niet.
Paypal controleerd je bankaccount, als die inactief raakt dan weten ze dat. Ik ben een keer van de ing naar de sns overgestapt zonder paypal te wijzigen, toen ik inlogde stond er dat mijn bankaccount mogelijk niet meer correct was. Misschien is dat de verklaring.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ok ik had dacht ik wel een bankkoppeling, maar dit account stamt uit 2003 ofzo, ik weet het wachtwoord niet eens meer.
Maar goed, ik ga er bij mij vanuit dat er niks afgeschreven wordt.
Succes met jouw case in ieder geval.
Hoe willen zij controleren of een bankrekening actief is?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Paypal controleerd je bankaccount, als die inactief raakt dan weten ze dat. Ik ben een keer van de ing naar de sns overgestapt zonder paypal te wijzigen, toen ik inlogde stond er dat mijn bankaccount mogelijk niet meer correct was. Misschien is dat de verklaring.
Bij jouw zal er niks worden afgeschreven gezien de brief, die is helder.
Paypal heeft een bankvergunning, dus ik neem aan dat daarvoor een systeem bestaat. Paypal wist in iedergeval toenertijd(2016) dat mijn ing rekening incorrect was (logisch was opgeheven) en mijn machtiging niet meer geldig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:36 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Hoe willen zij controleren of een bankrekening actief is?
Bluf? Glazen bol?
Daar zit wel wat in, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Paypal heeft een bankvergunning, dus ik neem aan dat daarvoor een systeem bestaat. Paypal wist in iedergeval toenertijd(2016) dat mijn ing rekening incorrect was (logisch was opgeheven) en mijn machtiging niet meer geldig.
Ik heb het verkeerd opgeschreven, inactief is niet het juiste woord, opgeheven wel.
Ja dat kan.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:42 schreef Chinless het volgende:
Incasso bij de bank blokkeren? Dat Paypal niets kan afschrijven ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |