Geenquote:Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef osodevo het volgende:
Ik voel mij echt zwaar kut. Wat voor medicatie slikken jullie?
Fluoxetinequote:Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef osodevo het volgende:
Is dat niet enorm sederend?quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fluoxetine
Haldol
Akineton
Aripripazol
Omeprazol
Lorazepam 1mg
Lorazepam 2.5mg
Promethazine
Nozinan
Twee antipsychotica tegelijk? Ik wist niet dat dat gebeurt in de praktijk. En dan nog Nozinan, dat valt in dezelfde groep. Of kruisen ze elkaar door op- en afbouw?quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fluoxetine
Haldol
Akineton
Aripripazol
Omeprazol
Lorazepam 1mg
Lorazepam 2.5mg
Promethazine
Nozinan
Lamotrigine, aripiprazol (opbouw), olanzapine depot (afbouw) en zo nodig lorazepam en flurazepam.quote:Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef osodevo het volgende:
Heb je er wel iets aan gehad dat je je verhaal kon doen?quote:Op maandag 21 december 2020 17:17 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag bij de psychiater geweest.
Alles verteld en ze had nu geen antwoord voor me.
Heb over een paar weken weer een afspraak.
Donkere dagen.
Ik slik al jaren die twee samen. Ik ben niks aan het opbouwen of afbouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:03 schreef kuolema het volgende:
[..]
Twee antipsychotica tegelijk? Ik wist niet dat dat gebeurt in de praktijk. En dan nog Nozinan, dat valt in dezelfde groep. Of kruisen ze elkaar door op- en afbouw?
[..]
Aan de pammen kun je gewenning krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2020 05:57 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik slik nu lorazepam anders lig ik ook de hele nacht wakker. Vandaag weer therapie.
Heb je twee antipsychotica nodig om psychosevrij te zijn? Of ben je dan ook soms psychotisch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan de pammen kun je gewenning krijgen
Dus dan werken ze niet meer...
Succes met therapie
Ik ben zeker niet psychosevrij (stemmen, wanen en hallucinaties), maar op deze manier is het leefbaar. Maar ik slik zo min mogelijk medicijnen. Op deze manier voel ik me niet gedrogeerd. Ben ik wel mezelf en kom ik toe aan mijn hobby's en dergelijke. Veel geprobeerd, maar dit is voor mij prettig. Ik doe het er goed opquote:Op dinsdag 22 december 2020 06:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je twee antipsychotica nodig om psychosevrij te zijn? Of ben je dan ook soms psychotisch?
Herkenbaar. Op een gegeven moment is hey zoeken naar de juiste combinatie van medicatie en vrede nemen met “goed genoeg”. Ik heb op dit moment aktipriol (aminsulphride) als antipsychotica. Ik word er niet dik van en kan enigszins geluk voelen, dus ben voorlopig tevreden mee. Bewegingsonrust is wel kut.quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet psychosevrij (stemmen, wanen en hallucinaties), maar op deze manier is het leefbaar. Maar ik slik zo min mogelijk medicijnen. Op deze manier voel ik me niet gedrogeerd. Ben ik wel mezelf en kom ik toe aan mijn hobby's en dergelijke. Veel geprobeerd, maar dit is voor mij prettig. Ik doe het er goed op
Heb je allemaal ssri's geprobeerd qua antidepressiva?quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:03 schreef kuolema het volgende:
Lamotrigine, aripiprazol (opbouw), olanzapine depot (afbouw) en zo nodig lorazepam en flurazepam.
Nog niets gevonden dat een significant verschil maakt voor mijn stemming, ondanks zeven antidepressiva die ik heb geprobeerd.
Ik heb je posts ergens anders gelezen. Het lijkt of je per se medicatie wilt als ik het me goed herinner. Klamp je niet vast aan het idee dat medicatie dé oplossing is voor je klachten. Dat gaat je misschien teleurstellen en dan is je hoop weg terwijl er ook nog andere, op de lange termijn betere, manieren zijn om iets aan je problemen te doen.
Seroquel, maar niet persé voor mijn stemming. Meer om prikkels te dempen en het helpt ook om wat makkelijker in slaap te vallen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef osodevo het volgende:
Succes met je gesprek!quote:Op dinsdag 22 december 2020 05:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik lig de hele nacht wakker. Vaak boosheidsgevoelens, maar geen depressie gelukkig. Vandaag eerste gesprek met jobcoach.
Wat gebeurt er met je als je zo’n dag hebt? Klap je helemaal dicht?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel mijn dag loopt in de soep...
Wilde langs huis. Mag morgen pas
Wilde om acht uur naar de winkel om boodschappen te doen voor de groep. Pinpas kwijt.
Zit helemaal in de stress
Nee dat niet. Alleen mijn emoties schieten alle kanten op en ik weet niet hoe ik deze dag moet aanvliegenquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met je als je zo’n dag hebt? Klap je helemaal dicht?
Hoop dat je snel weer je pinpas vindt, dat scheelt dan weer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat niet. Alleen mijn emoties schieten alle kanten op en ik weet niet hoe ik deze dag moet aanvliegen
Het is de pinpas voor de groep die in beheer van de verpleging ligtquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer je pinpas vindt, dat scheelt dan weer.
Misschien hebben de verpleging het?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is de pinpas voor de groep die in beheer van de verpleging ligt
Nee die zijn hem dus kwijtquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien hebben de verpleging het?
Hm hoe is de verpleging daar? Zijn ze aardig en competent? Heb je wat aan ze?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee die zijn hem dus kwijt
Zeg dan tegen jezelf: 'het is hun pinpas waar zij op hadden moeten passen (in hun beheer), het is hun verantwoordelijkheid. Ik weet dat ik naar de winkel durf en kan gaan, dus ik ga wanneer zij het opgelost hebben'.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is de pinpas voor de groep die in beheer van de verpleging ligt
Prima verpleging. Ze helpen me goed. En Met de een natuurlijk meer een klik dan met de ander. Maar allemaal zijn ze kundig. En deze opname helpt enormquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hm hoe is de verpleging daar? Zijn ze aardig en competent? Heb je wat aan ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |