Je hebt 2x gelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan alleen maar online zijn
Dan kan er wel een dartsstreampje naast
Het is allebei niksquote:
wanne homo johquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Twitter users (waaronder Suomi fan) hebben hun eigen bingo gemaakt
Fallon Sharrock is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Martin Adams met dubbel d
Op zich hebben de meeste darters wel dubbel d
rip walk on girlsquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Martin Adams met dubbel d
Op zich hebben de meeste darters wel dubbel d
En lijm snuiven in het openbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:11 schreef De_Kraam het volgende:
Brazilianen moeten gewoon altijd in gele shirts, blauwe broeken en witte sokken spelen.
SuomiFan is hier NIET meer welkom.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Twitter users (waaronder Suomi fan) hebben hun eigen bingo gemaakt
En vrouwen meenemen met grote kokosnotenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En lijm snuiven in het openbaar.
Ik ga sowieso uitermate teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:14 schreef Szura het volgende:
@:heywoodu heeft Bietun gekozen in pick ‘m, zul je zien dat die sul van een Portela nu wint
dat zeggen we zo in Brabant. Voor de rest weet je dat ik pro shemale benquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ho ho
Wij van DRT zijn tegen homofobie
Oke maar dan vind ik het eigenlijk wel primaquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat zeggen we zo in Brabant. Voor de rest weet je dat ik pro shemale ben
@dutchsuomifanquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
SuomiFan is hier NIET meer welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |