SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga vaak tussen ieder klusje even roken dus dan ben ik wel langer bezig.
Mee stoppen joh met die dure hobby, dan zijn je skere tijden ook gelijk overquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga vaak tussen ieder klusje even roken dus dan ben ik wel langer bezig.
Valt wel mee eigenlijk sinds ik het in Duitsland haal.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee stoppen joh met die dure hobby, dan zijn je skere tijden ook gelijk over
Wat kost een pakje daar versus in nederland? Heb totaal geen idee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk sinds ik het in Duitsland haal.
Ik betaal daar 48.50 voor 400 gram en in NL betaal je daar 93 euro voor. Dus tjaquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kost een pakje daar versus in nederland? Heb totaal geen idee.
En hoe lang doe je daarmee?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal daar 48.50 voor 400 gram en in NL betaal je daar 93 euro voor. Dus tja
En hoe lang doe je met 400 gram? Geen idee hoeveel pakjes dat isquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal daar 48.50 voor 400 gram en in NL betaal je daar 93 euro voor. Dus tja
Maandje? Verschilt wel heel erg. Als de weekenden erg gezellig zijn rook ik nog wel eens meer.quote:
Inmiddels piept alles in huis, weet niet meer wat er klaar is of een bericht heeft ontvangen bij een pieptoonquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk WAT PIEPT ER
De vaatwasser. Heel goed.
Ondertussen brandt het huis af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels piept alles in huis, weet niet meer wat er klaar is of een bericht heeft ontvangen bij een pieptoon
Dan scheelt het wel een hoop met Duitslandquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maandje? Verschilt wel heel erg. Als de weekenden erg gezellig zijn rook ik nog wel eens meer.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertussen brandt het huis af.
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan scheelt het wel een hoop met Duitsland
hoe lang doe je dan met zo'n pakje Bosnisch schaamhaar?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaals ik hier nu weer eens pakje moet halen is dat wel altijd even zuur haha.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe lang doe je dan met zo'n pakje Bosnisch schaamhaar?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maandje? Verschilt wel heel erg. Als de weekenden erg gezellig zijn rook ik nog wel eens meer.
rook jij?????????????????????????quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaals ik hier nu weer eens pakje moet halen is dat wel altijd even zuur haha.
Met z'n tweeën kan het ook gezellig zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig zijn de weekends nog zelden gezellig.
Nu is 1 grote act.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rook jij?????????????????????????
Hoezo, je hebt ons tochquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig zijn de weekends nog zelden gezellig.
lekker eten is mijn downfallquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik leef eigenlijk best wel goedkoop als ik er zo eens over nadenk. Rook niet, drink vrijwel nooit, geen drugs.. dat tikt toch allemaal best wel aan.
Wees blij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik leef eigenlijk best wel goedkoop als ik er zo eens over nadenk. Rook niet, drink vrijwel nooit, geen drugs.. dat tikt toch allemaal best wel aan.
zeg dat welquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met z'n tweeën kan het ook gezellig zijn.
Ja maar dat wordt wel link met zo'n peuk erbij dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met z'n tweeën kan het ook gezellig zijn.
Ik geef denk ik het meeste uit aan reizen, maar ja nu ook niet meerquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker eten is mijn downfall
en keukengadgets en gereedschap. Aan dat laatste gaat het meeste op haha
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt wel link met zo'n peuk erbij dan.
iedereen is bang voor de bitterbalquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weekend is hier altijd dooie boel
mja ik heb geen zin om na te denken of 't wel verstandig is om dat en dat eten te kopen,. Als ik ergens zin in heb koop ik het.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef denk ik het meeste uit aan reizen, maar ja nu ook niet meer
Die heb ik naar morgen geschoven, gaat in de groentensoepquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo toch echt aan die bloemkool geloven.
De afhaalchinees is toch gewoon nog open?quote:
De langharige schijnt iets minder hysterisch te zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wilde toch geen drukke honden?
Ik gaf het eerder ook wel aan allerlei spul uit, vooral kleding. Maar sinds ik het afgelopen jaar het huis eens flink heb opgeruimd denk ik bij alles dat ik in de winkel in m'n handen hou 'heb ik dat echt nodig?'. Meestal niet en dan koop ik het niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb geen zin om na te denken of 't wel verstandig is om dat en dat eten te kopen,. Als ik ergens zin in heb koop ik het.
Het is meer de meuk die ik impulsief koop (buiten eten om) waar ik echt dik op kán besparen.
Daarom ook dat ik de winst van mn huis wegsluis zodat ik er niet zomaar bij kan
O ja dieren zijn ook best duur.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Die cavia's zijn best duur. En ik gaf aardig wat geld uit aan zooi en planten en dagjes weg.
Ik heb dit ook de laatste tijd. Scheelt een hoop onnodige zooi, maar saai is 't wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gaf het eerder ook wel aan allerlei spul uit, vooral kleding. Maar sinds ik het afgelopen jaar het huis eens flink heb opgeruimd denk ik bij alles dat ik in de winkel in m'n handen hou 'heb ik dat echt nodig?'. Meestal niet en dan koop ik het niet.
Eensquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dit ook de laatste tijd. Scheelt een hoop onnodige zooi, maar saai is 't wel.
En ik had abonnementen bij NS en Pathe en een museumkaart. Die eerste twee heb ik al stopgezet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dieren zijn ook best duur.
Ik heb een vriend die z'n 2 honden elke dag een verse biefstuk van hele goede kwaliteit geeftDat is m.i. wel een beetje overdreven.
ALLEMAAL NAAR BELGIEJUUUUUHquote:
Ja bij mij moet die knop weer even om. Maar bij mij is 't ook heel erg: hoe meer vrije tijd ik om handen heb, hoe meer uitgeefquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gaf het eerder ook wel aan allerlei spul uit, vooral kleding. Maar sinds ik het afgelopen jaar het huis eens flink heb opgeruimd denk ik bij alles dat ik in de winkel in m'n handen hou 'heb ik dat echt nodig?'. Meestal niet en dan koop ik het niet.
Als de rollen over een paar weken weer omgedraaid zijn dan gaan we Belgische funshoppers in Sluis en Maastricht nawijzen en uitlachen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAR BELGIEJUUUUUH
Laat die Vandenbroucke de pest krijgen heuj
Onze doggen kregen 1kg (vers) vlees per hond per dag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dieren zijn ook best duur.
Ik heb een vriend die z'n 2 honden elke dag een verse biefstuk van hele goede kwaliteit geeftDat is m.i. wel een beetje overdreven.
Geen tijd om mijn shit te benutten helpt ook ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja bij mij moet die knop weer even om. Maar bij mij is 't ook heel erg: hoe meer vrije tijd ik om handen heb, hoe meer uitgeef
Sluise ondernemers hebben vorige week in België geadverteerd om belgen hierheen te krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de rollen over een paar weken weer omgedraaid zijn dan gaan we Belgische funshoppers in Sluis en Maastricht nawijzen en uitlachen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onze doggen kregen 1kg (vers) vlees per hond per dag.
Wel lekker ruimte-efficient.quote:
watquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ga ook maar eens eten maken met een gezellig muziekje op de achtergrond. Begin eindelijk mijn speakers eens wat meer te gebruiken als ik alleen ben.
Ook 1 van de redenen om te kappen met varenquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tijd om mijn shit te benutten helpt ook ja.
Ja maar dan lees ik over bevochtigen en temperatuur en mijten en dan haak ik weer af.quote:
Ja doe je ook niemand een plezier mee zon spinquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan lees ik over bevochtigen en temperatuur en mijten en dan haak ik weer af.
Veel kleinere drollen (hond van 85kg he. kan je anders met je gerriewagen achteraan rijden om te scheppen), nagenoeg niet ruften, betere adem en mooiere vacht (ook minder rui).quote:
Mooie foto's maken voor jullie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe je ook niemand een plezier mee zon spin
*block*quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie foto's maken voor jullie.
Die spin komt dat bakje toch niet uit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Mijten vind je dan ook weer wel een probleem maa zon mensetende spin niet?
Die spin zou sowieso op je caafs loeren
huehuequote:
hoop jequote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die spin komt dat bakje toch niet uit.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die spin komt dat bakje toch niet uit.
Je cavia's leven in een boom?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Hij komt de caviakooi ook niet in volgens mij, zijn bodembeesten. Dacht ik.
volgens mij zit 'ie al op je schouder, bal...quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoop je. Zou daar niet zo zeker van zijn
Gatver Ettoquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
volgens mij zit 'ie al op je schouder, bal...
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig? huehuequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig? huehueordinaaaaaaaiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, your honourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Oh meh. Ik vind die Thea's al gedoe.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan lees ik over bevochtigen en temperatuur en mijten en dan haak ik weer af.
Huehuehuequote:Op dinsdag 15 december 2020 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinaaaaaaaiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, your honourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
eten vogelspinvrouwtjes ook niet hun mannetje op?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Als ik een vogelspin was had ik echt wel sne mijn zinnen gezet op zon sappige verse cavia
Nee dat zijn zwarte weduwesquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eten vogelspinvrouwtjes ook niet hun mannetje op?
net als sprinkhanen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eten vogelspinvrouwtjes ook niet hun mannetje op?
Ik heb juist net een NS abonnement, erg blij mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik had abonnementen bij NS en Pathe en een museumkaart. Die eerste twee heb ik al stopgezet.
Gouden tijden om in te breken bij juweliers.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zien trouwens ontzettend skere tijden voor winkeldieven.
Daar gaan mijn gedachten nu naar uit. amen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gouden tijden om in te breken bij juweliers.
Coolbluequote:Op dinsdag 15 december 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffffffffffffffffff weg WK darts. TV kapt er net mee
Kapot ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffffffffffffffffff weg WK darts. TV kapt er net mee
Denk het ja. Ik heb hem weken van de stroom af gehad, zet net de stroom er weer op, hoor wel een klein Kzzt geluidje, en geen leven meer in te krijgenquote:
oh fuck zeg. Oude tv?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het ja. Ik heb hem weken van de stroom af gehad, zet net de stroom er weer op, hoor wel een klein Kzzt geluidje, en geen leven meer in te krijgen
Hoe keek je dan telkens Rail Away?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het ja. Ik heb hem weken van de stroom af gehad, zet net de stroom er weer op, hoor wel een klein Kzzt geluidje, en geen leven meer in te krijgen
Kak.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het covid-19 virus bestaat ook helemaal niet.quote:
is wel wat voor ltvdk dit speeltjequote:Op dinsdag 15 december 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze kun je mooi inzetten tegen deze mensen.
https://www.dumpert.nl/item/8029481_20536f47
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wel wat voor ltvdk dit speeltje
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze kun je mooi inzetten tegen deze mensen.
https://www.dumpert.nl/item/8029481_20536f47
Nou ja jaar of 9 nu?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja jaar of 9 nu?Maar KPN heeft gewoon live TV op internet ontdek ik net
Waarom heb ik nog een TV eigenlijk?
Toch die EMP door een zonnevlamquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
misschien is er een verband met de airfryert Fles. Te toevallig dit
quote:
Fuck yeah het werktquote:
Je hebt vanochtend een open riool gereinigd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom ik nou buikpijn heb
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt vanochtend een open riool gereinigd?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Fuck yeah het werkt![]()
TV de deur uit binnenkort. Meters muur vrij. Nog een stelling voor biljetjes
Stront en bloed van gekke Henkie onder de nagels.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt vanochtend een open riool gereinigd?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stront en bloed van gekke Henkie onder de nagels.
Ik verwacht de mijne vrijdag. Ik zie wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I don'tHad verwacht dat m'n salaris vandaag gestort zou worden, maar blijkbaar niet.
Nee, de ubirajara jubatusquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
De Opvalsaurus
https://www.scientias.nl/(...)ooit-hebben-ontdekt/
Wat moet je met nog meer geld deze dagen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I don'tHad verwacht dat m'n salaris vandaag gestort zou worden, maar blijkbaar niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hysterisch beestje toch, denk ook dat hij joehoe riep de hele dag.
Hoarden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moet je met nog meer geld deze dagen?
Hypotheek aflossenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moet je met nog meer geld deze dagen?
Het is zowat 12 graden gekquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden sinds 2 dagen het dikke dekbed erop.
Allebei badend van zweet wakker om 4:40
Tja je moet ook “stilliggen” danquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden sinds 2 dagen het dikke dekbed erop.
Allebei badend van zweet wakker om 4:40
dat is JOUW MOEDER usquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
De Opvalsaurus
https://www.scientias.nl/(...)ooit-hebben-ontdekt/
Over kip gesproken, ik heb werkelijk elke keer buikpijn na het eten van kip..quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"de nieuw ontdekte dinosaurus was ongeveer net zo groot als een kip"
@rapporteerquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
@:slotje zou een goede naam voor een mod zijn
/random thoughts
Dat darkmilk gedeelte staat me niet aan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
@:Amarantha had je deze al geprobeerd? Lekkerder dan de gewone 'milka dark' vind ik![]()
[ afbeelding ]
Huh, dat is een rare, toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over kip gesproken, ik heb werkelijk elke keer buikpijn na het eten van kip..Nu weer.
Nee, maakt ook niet uit of ik het thuis of in een restaurant eet. Echt heel raarquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, dat is een rare, toch?
Ligt het niet aan bepaalde kruiden die je altijd over de kip heen strooit?
Was al aan het speuren, ben je ook allergisch voor papegaaien en heb je hetzelfde bij eieren?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maakt ook niet uit of ik het thuis of in een restaurant eet. Echt heel raarHeb het nergens anders mee ook, alleen kip.
Ik heb geen idee of ik allergisch ben voor papegaaienquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was al aan het speuren, ben je ook allergisch voor papegaaien en heb je hetzelfde bij eieren?
Mmmmmquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik allergisch ben voor papegaaienBij eieren ook wel maar minder erg.
heb je ook bij de balpoetserij gewerkt?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over kip gesproken, ik heb werkelijk elke keer buikpijn na het eten van kip..Nu weer.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je ook bij de balpoetserij gewerkt?
Wist helemaal niet eens dat je daar allergisch voor kon zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmmm
https://www.healthline.com/health/chicken-allergy
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je ook bij de balpoetserij gewerkt?
Ik ook niet, keer met kalkoen of eend uitproberen, als je daar dezelfde reactie op krijgt dan weet je het eigenlijk al.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:
W
[..]
Wist helemaal niet eens dat je daar allergisch voor kon zijn
Waar zit dat in?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het met lentinan, pure horror voor mezelf als ik dat binnen krijg en mijn bloed is dan een natte droom voor oncologen.
Je moet wel de veren verwijderen, Kwiwiquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maakt ook niet uit of ik het thuis of in een restaurant eet. Echt heel raarHeb het nergens anders mee ook, alleen kip.
Rauwe of slecht verhitte shiitake paddenstoelen, zoek maar eens op shiitake rash op Google images of Lentinan T cells op Scholar Google.quote:
nee toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel de veren verwijderen, Kwiwi
Gewoon gaan met die banaanquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]Alleen de gedachte al.. Weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen om daar schoon te maken
* maakt notitie in receptenboekjequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vind dat die veren altijd die extra bite geven
Ik heb een patatje gehaaldquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
ik had echt saai eten
prei met creme freche en een lekkerbekje...
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
ik had echt saai eten
prei met creme freche en een lekkerbekje...
joh? Werd het ruzie?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een patatje gehaald![]()
Kerel flipte helemaal toen ze hem niet wilden helpen zonder mondkapje
Nee, hij gilde dat het onzin was en dat ze hun patat in hun reet konden steken. En toen liep hij woest wegquote:
Wat een gedoe allemaal om zon mondkapje hequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hij gilde dat het onzin was en dat ze hun patat in hun reet konden steken. En toen liep hij woest weg
Lijkt wel een beetje op een dooie hond jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je daar nou te relaxen op mijn Ierse setter?
Je hebt hem keihard in zijn gezicht uitgelachen neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hij gilde dat het onzin was en dat ze hun patat in hun reet konden steken. En toen liep hij woest weg
Er hangen borden waar met koeienletters op staat dat je een mondkapje moet dragen. En dan zo uit je plaat gaanquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal om zon mondkapje he
Ja zag hem net ook D:quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
Wie had het vanmorgen over tumbleweed? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op een dooie hond ja
Wel een beetje staan gniffelen daar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt hem keihard in zijn gezicht uitgelachen neem ik aan?
nou ja we mogen toch nergens naar toequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nje-voor-hele-wereld
wel servicequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee. Nu gaat het mis. De kapsalontent waar ik ongeveer 3 of 4 keer besteld heb belt mij op om te vertellen dat ze gaan stoppen met Thuisbezorgd
vreet dat spul zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ze bellen om je dat te meldenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee. Nu gaat het mis. De kapsalontent waar ik ongeveer 3 of 4 keer besteld heb belt mij op om te vertellen dat ze gaan stoppen met Thuisbezorgd
ftfyquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee. Nu gaat het mis. De kapsalontent waar ik ongeveer 3000 of 4000 keer besteld heb belt mij op om te vertellen dat ze gaan stoppen met Thuisbezorgd
Per week besteld heb, neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me bijna afvragen of er nog wel iets dicht isquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Premier Rutte roept Nederlanders op om ook boodschappen te doen bij kleinere winkels in de buurt of in de stad, zoals de lokale wijnhandel, een schrijfwarenwinkel of boekhandel.
Mogen deze dan open?
Alles valt onder een uitzondering dus weer openquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga me bijna afvragen of er nog wel iets dicht is
Paar logische winkels zag ik daarstraks dicht toen ik door de binnenstad heen tippelde maar echt veel ook weer niet en heeeel erg rustig was het nu ook weer niet op straat, mensen hebben gewoon complete gerrie aan Rutte.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga me bijna afvragen of er nog wel iets dicht is
Ik ga morgen eens een rondje maken. Had er vandaag helaas geen tijd voor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar logische winkels zag ik daarstraks dicht toen ik door de binnenstad heen tippelde maar echt veel ook weer niet en heeeel erg rustig was het nu ook weer niet op straat, mensen hebben gewoon complete gerrie aan Rutte.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
de jonge gaat morgen dingen opsnorkelen
kijk het debat
Huhquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Premier Rutte roept Nederlanders op om ook boodschappen te doen bij kleinere winkels in de buurt of in de stad, zoals de lokale wijnhandel, een schrijfwarenwinkel of boekhandel.
Mogen deze dan open?
Ik moest er echt even uit vanmiddag, frisse lucht in mijn kop en wat sjansen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens een rondje maken. Had er vandaag helaas geen tijd voor.
In duitsland is het ook al zo’n chaosquote:
Met wie heb je gesjansd dan? De zelfscankassa bij AH?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest er echt even uit vanmiddag, frisse lucht in mijn kop en wat sjansen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met wie heb je gesjansd dan? De zelfscankassa bij AH?
quote:Een 34-jarige man uit Zutphen is aangehouden omdat hij premier Rutte heeft bedreigd. Volgens de politie belde de man gisteren met de Tweede Kamer en uitte hij bedreigingen aan het adres van de minister-president.
De politie heeft de man na een onderzoek in zijn woning aangehouden. Hij is verhoord. Volgende week volgt er een snelrechtzitting.
De politie wil desgevraagd niets zeggen over de aard van de bedreigingen.
NOS
Waarmee?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaan de Finnen hier mee om dan. Die groep hoor je erg weinig de laatste tijd?
ja hier achter hangen ze nog in hun auto's.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lockdown.
Of hangen die nog wel in groepjes?
ja, en dat ik nou direct op hun site kan bestellen en een blikje gratis krijg bij de eerste bestelling.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze bellen om je dat te melden
Daar is hij wel een paar jaartjes zoet mee om dat allemaal te vangen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das mijn boek met beestjes die ltvdk voor mij moet regelen
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dat ik nou direct op hun site kan bestellen en een blikje gratis krijg bij de eerste bestelling.
Die zijn ingesneeuwd dus snowdownquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lockdown.
Of hangen die nog wel in groepjes?
denk ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is hij wel een paar jaartjes zoet mee om dat allemaal te vangen.
en je hebt niet gevraagd of ze in 't vervolg verse kapsalonontbijtjes doen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dat ik nou direct op hun site kan bestellen en een blikje gratis krijg bij de eerste bestelling.
Zeker als die na elke vangst een paar jaar moet brommen vanwege handel in bedreigde diersoortenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is hij wel een paar jaartjes zoet mee om dat allemaal te vangen.
Moest beetje in de mond overgeven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en je hebt niet gevraagd of ze in 't vervolg verse kapsalonontbijtjes doen?
Nee. Ik bel ze wel weer als ik het nodig vindquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en je hebt niet gevraagd of ze in 't vervolg verse kapsalonontbijtjes doen?
Tja fles eet een halve kapsalon als ontbijt hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest beetje in de mond overgeven.
Je moeder?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg net een berichtje van een vrouw, jooooh gaan we verdorie weer, maken we er samen een slockdown van? (pic van een fles wijn)
Wel lekker voor een keer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja fles eet een halve kapsalon als ontbijt hoor.
Ik kan hier niet eens kapsalon krijgen volgens mij. En heb de behoefte ook heul niet
Catch of the dayquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was heel wat jaren terug wel een prima catch, damn dad
Mengelmoesje wel, jij?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Catch of the day
Lijk je het meest op je vader of moeder?
Nou ja heel vies is het niet als je goedkoop vet eten gewend bent dan maar met ieder hapje gaan er 13 dagen van je leven af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
knoflooksaussoep met brokjes lijkt het me.
ofja.. knoflooksaussoep met bonkjes en sliertjes
Is OOIT EEN enkele keer gebeurd jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja fles eet een halve kapsalon als ontbijt hoor.
Welke wijn?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg net een berichtje van een vrouw, jooooh gaan we verdorie weer, maken we er samen een slockdown van? (pic van een fles wijn)
't lijkt mij focking ranzigquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja heel vies is het niet als je goedkoop vet eten gewend bent dan maar met ieder hapje gaan er 13 dagen van je leven af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |