SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga vaak tussen ieder klusje even roken dus dan ben ik wel langer bezig.
Mee stoppen joh met die dure hobby, dan zijn je skere tijden ook gelijk overquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga vaak tussen ieder klusje even roken dus dan ben ik wel langer bezig.
Valt wel mee eigenlijk sinds ik het in Duitsland haal.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee stoppen joh met die dure hobby, dan zijn je skere tijden ook gelijk over
Wat kost een pakje daar versus in nederland? Heb totaal geen idee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk sinds ik het in Duitsland haal.
Ik betaal daar 48.50 voor 400 gram en in NL betaal je daar 93 euro voor. Dus tjaquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kost een pakje daar versus in nederland? Heb totaal geen idee.
En hoe lang doe je daarmee?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal daar 48.50 voor 400 gram en in NL betaal je daar 93 euro voor. Dus tja
En hoe lang doe je met 400 gram? Geen idee hoeveel pakjes dat isquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal daar 48.50 voor 400 gram en in NL betaal je daar 93 euro voor. Dus tja
Maandje? Verschilt wel heel erg. Als de weekenden erg gezellig zijn rook ik nog wel eens meer.quote:
Inmiddels piept alles in huis, weet niet meer wat er klaar is of een bericht heeft ontvangen bij een pieptoonquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk WAT PIEPT ER
De vaatwasser. Heel goed.
Ondertussen brandt het huis af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels piept alles in huis, weet niet meer wat er klaar is of een bericht heeft ontvangen bij een pieptoon
Dan scheelt het wel een hoop met Duitslandquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maandje? Verschilt wel heel erg. Als de weekenden erg gezellig zijn rook ik nog wel eens meer.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertussen brandt het huis af.
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan scheelt het wel een hoop met Duitsland
hoe lang doe je dan met zo'n pakje Bosnisch schaamhaar?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaals ik hier nu weer eens pakje moet halen is dat wel altijd even zuur haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |