SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Nou jongens. Schaamteloos dit!!
Echt kom daar binnen. super aardige gast. Kijk om mij heen. Ligt allerlei spul op de grond. Dus kijk em zo aan van ?!
Ja normaal ruim ik altijd wel op van te voren
Heb een miljoen katten speeltjes opgeruimd en het was echt vies
Heb je zijn onderbroeken aangeraakt?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Ja ondergoed op de grond. sokken stringetjes... bed niet opgemaakt. OVERAL DINGEN OP DE GROND
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Nou jongens. Schaamteloos dit!!
Echt kom daar binnen. super aardige gast. Kijk om mij heen. Ligt allerlei spul op de grond. Dus kijk em zo aan van ?!
Ja normaal ruim ik altijd wel op van te voren
Heb een miljoen katten speeltjes opgeruimd en het was echt vies
nou ja denk hetquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zijn onderbroeken aangeraakt?
Huh?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Zijn baardhaar in de badkamer over. Poep en bloed op het toilet
Aangenomen dat de stringetjes van een ander zijn, is bloed niet heel ongebruikelijk. Met een soort zoekt soort (soort zijnde ranzigerd)-gedachte.quote:
Maar wat moest je nou precies schoonmaken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
maar hij vond mij wel super snel dus mag terug komen
Ik moest lachen toen ik het zag. Dacht het ka niet erger worden he met al dat kattenhaar over.quote:
watquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Zijn baardhaar in de badkamer over. Poep en bloed op het toilet
Heb de vloeren gestofzuigd en gemopt, wc en badkamer schoon gemaakt. Toen zag ik overal kattenvoedsoel op de plinten maar schoon gemaakt en dacht nou ja aanrecht ook maar dan he... En nog wat kilo's stof weg gehaald op tafeltjes en tv meubel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat moest je nou precies schoonmaken?
Ga je nu een uur onder de douche staan met een fles chloor?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het zag. Dacht het ka niet erger worden he met al dat kattenhaar over.
Toen die de stofzuiger gaf zat er aan het zuigstuk zoveel haar dat er ook gewoon niks meer opgezogen kon worden![]()
Ja als iemand voor 11 euro per uur mijn diarree en menstruatiebloed van de pot schraapt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
maar hij vond mij wel super snel dus mag terug komen
denk dat ik mezelf zo gewoon in de wasmachine stopquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu een uur onder de douche staan met een fles chloor?
we hadden het over uitkering. Dus zei ja wordt er van af getrokken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als iemand voor 11 euro per uur mijn diarree en menstruatiebloed van de pot schraapt.
Na het lezen sta ik al op het punt om een fles chloor te drinken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu een uur onder de douche staan met een fles chloor?
Schrapen en netto ga je er niets op vooruit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als iemand voor 11 euro per uur mijn diarree en menstruatiebloed van de pot schraapt.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het nog gezegd maar dacht niet dat het echt zo zou zijn
Mensen zijn zwijnen hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het nog gezegd maar dacht niet dat het echt zo zou zijn
Hou even opquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij gaf mij een schoonmaak doekje waar schimmel op zat
Ok ik begin echt misselijk te worden nu...quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij gaf mij een schoonmaak doekje waar schimmel op zat
Wat?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou even op
Was het niet die fokker die had gescheten op een washandje dat begon te ontkiemen?
Ik zou in elk geval even rondslingerende zooi opruimen. Ze moet er wel normaal bij kunnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook een poets maar ik zorg altijd dat het brandschoon is voordat die binnen stapt
ik verzin het nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou even op
Was het niet die fokker die had gescheten op een washandje dat begon te ontkiemen?
Ik was weggelopenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
ik denk daar was al een maand niks gedaan ofzo.
gewoon overal plukken haar ook van die katten. En dan die stofzuiger mond? Naah keek er naar en toen naar hem? En hij bleef maar doorpraten en ik denk wtf is dit joh? Denk heb je geen schaamte in je donder?
Waren het gehandicapten of dan of zo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
gewoon overal plukken haar ook van die katten. En dan die stofzuiger mond? Naah keek er naar en toen naar hem? En hij bleef maar doorpraten en ik denk wtf is dit joh? Denk heb je geen schaamte in je donder?
Geweldig dat topic.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou even op
ja schoenen, sokken, badjas touwen?, boxers, miljoen katten speeltjes, nog meer gekke katte dingenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval even rondslingerende zooi opruimen. Ze moet er wel normaal bij kunnen.
Ik denk dat je te voorzichtig schat met je maand. Half jaar zou me ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval even rondslingerende zooi opruimen. Ze moet er wel normaal bij kunnen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was weggelopen
Kun je op die website ook niet aangeven 'niet voor deze lamlul werken!'
Nee joh,. niks mis meequote:Op dinsdag 15 december 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren het gehandicapten of dan of zo?
Ik was ook enorm fan van de schimmelpot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zulke topics hou ik echt intens van Fok.
Linkje?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook enorm fan van de schimmelpot.
Ja maar zag wel dat het een flinke klus ging worden dus geen tijd om het te drinken.quote:
Zaten er vlekken in enzo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan wel wat hebbenMaar gewoon ook je ondergoed laten slingeren. Echt schaamteloos.
Ik zou zorgen dat het opgeruimd is voordat iemand komt poetsen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan wel wat hebbenMaar gewoon ook je ondergoed laten slingeren. Echt schaamteloos.
Nee lag zoveel shit dat i zelf niet meer wist waar k moest beginnenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou zorgen dat het opgeruimd is voordat iemand komt poetsen.
Bah dat doe je toch niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden van wel, dat heb je gewoon verdrongen nu al
Maar waar leg je al die zooi dan? Want jij weet toch niet in welke kast o.i.d. het thuishoort?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee lag zoveel shit dat i zelf niet meer wist waar k moest beginnen
heb het op debank gelegd. Hij had ook 2 kleden liggen. Die proberen uit te kloppen. Nah kwam een shitload aan gekruimel uit ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waar leg je al die zooi dan? Want jij weet toch niet in welke kast o.i.d. het thuishoort?
Bah bah.. wat een smeerlapquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het op debank gelegd. Hij had ook 2 kleden liggen. Die proberen uit te kloppen. Nah kwam een shitload aan gekruimel uit ook![]()
later heb ik alles zon beetje opgestapeld. zag er nog wel netjes uit
nee al dat haar. Teringquote:
En hij liep zelf rond daar dus?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het op debank gelegd. Hij had ook 2 kleden liggen. Die proberen uit te kloppen. Nah kwam een shitload aan gekruimel uit ook![]()
later heb ik alles zon beetje opgestapeld. zag er nog wel netjes uit
nee hij was aan het thuiswerken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij liep zelf rond daar dus?
Waarom poetst hij zelf niet en ruimt hij zat zelf niet op dan?
Tuimelkruid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee al dat haar. Tering
Weet jezon hooi ding wat je zo in tekenfilms voorbij ziet komen in de woestijn? Dat was hier dan maar met kattenhaar
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee al dat haar. Tering
Weet jezon hooi ding wat je zo in tekenfilms voorbij ziet komen in de woestijn? Dat was hier dan maar met kattenhaar
Je hebt toch wel alles met handschoenen aan gedaan he.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik met die handdoek naar het 'washok' waar de doekjes en zo liggen. Liggen daar de stringetjes op de grond.
En ik ben echt geen opgeruimd type he.
Klinkt toch als iemand waarbij er ergens in de bovenkamer flink wat mis is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij was aan het thuiswerken.
Ik heb geen idee. Er lag zoveel op de grond dat ik niet denk dat ze zelf afgelopen week hebben gestofzuigd?
Ja ik zou mij helemaal kapot schamen.
Was verder echt een prima gast.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt toch als iemand waarbij er ergens in de bovenkamer flink wat mis is.
Neequote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel alles met handschoenen aan gedaan he.
Prima gasten hebben geen bloed en stront aan de plee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was verder echt een prima gast.
Nou ja dan is et begrijpelijk dat het een teringzooi is als je slecht terbeen bent ofzo maar hier was echt geen reden toequote:Op dinsdag 15 december 2020 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou echt kijken of je ergens bij ouderen kunt schoonmaken. Krijg je meer genoegdoening van dan dit smerige gedoe.
Nee dit is gewoon laksheid ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima gasten hebben geen bloed en stront aan de plee.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Ne
[..]
Nee![]()
maar ja ik ben vanuit werk ook wel wat gewend dus ben niet zo heel snel vies van iets.
Die zijn ook ranzig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou echt kijken of je ergens bij ouderen kunt schoonmaken. Krijg je meer genoegdoening van dan dit smerige gedoe.
Nou ja niet vies van iets zijn is één ding maar je weet nooit wat je allemaal aanraakt daar natuurlijk.quote:
nee maar daarna goed handen gewassen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja niet vies van iets zijn is één ding maar je weet nooit wat je allemaal aanraakt daar natuurlijk.
Mijn bureau op kantoor was altijd een weerspiegeling van hoe mijn hoofd op dat moment was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet dat iemand in zo'n troep kan wonen/werken
ja nou ja mijn huis is ook een teringbende. Maar urim het wel op als ik weet dat iemand hier binnen komtquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet dat iemand in zo'n troep kan wonen/werken
Mijn huis is laksheid. Dat huis is gewoon goor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon laksheid ofzo?
Nou nee dit is echt wel een kronkel in het hoofd, ontloop je dadelijk Covid-19 krijg je zo'n vleesetende bacterie in je flikker door de stront van gekke Haagse Henkie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon laksheid ofzo?
De pakketpunten mogen ook openblijven bij de Bruna's en Primera's. "Maar we mogen geen tijdschriften verkopen, die moeten mensen dan verderop bij de supermarkt halen", zegt directeur Gert van Doorn van Primera.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.nu.nl/economi(...)Tpl29qFPVmaI4QxQafqs
Ja nou ja ik vrees dat dit toch echt voorlopig mijn werk gaan wordenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee dit is echt wel een kronkel in het hoofd, ontloop je dadelijk Covid-19 krijg je zo'n vleesetende bacterie in je flikker door de stront van gekke Haagse Henkie.
Voor 11 euro
M'n moeder zei laatst 'ik laat het je weten als ik wat langs kom brengen, dan kan je opruimen.' Ik dus even snel opruimen. Ze zag het verschil niet. Drie dingen binnen drie minuten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja mijn huis is ook een teringbende. Maar urim het wel op als ik weet dat iemand hier binnen komt
Bij mij juist het huis heel opgeruimd en in m'n hoofd chaos. Maar als m'n huis ook chaos zou zijn dan kan m'n hoofd het niet meer aanquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn bureau op kantoor was altijd een weerspiegeling van hoe mijn hoofd op dat moment was.
Ja hier stiefmonster ook. Constant zon afkeurende blik. MIjn tante ook. Die zei ja dat schoonmaken bij andere kan jij niet. jij bent geen schoonmaker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zei laatst 'ik laat het je weten als ik wat langs kom brengen, dan kan je opruimen.' Ik dus even snel opruimen. Ze zag het verschil niet. Drie dingen binnen drie minuten.
Ze komt hier ook niet zo vaak omdat ze er hartkloppingen van krijgt
Daarom handschoenen en hygiënisch werken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee dit is echt wel een kronkel in het hoofd, ontloop je dadelijk Covid-19 krijg je zo'n vleesetende bacterie in je flikker door de stront van gekke Haagse Henkie.
Voor 11 euro
O dan zou de Welkoop ook open zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.nu.nl/economi(...)Tpl29qFPVmaI4QxQafqs
op welk werk dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
op werk ben ik neurotisch opgeruimd
Yep. Die haalden > 50% van hun omzet uit voer voor dieren blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan zou de Welkoop ook open zijn?
Je hebt echt wel normale poetsklussen hoor, zoals ik al zei, hier is het altijd brandschoon voor de poets binnenstapt zowat maar ik laat (extra) dweilen en stofzuigen, bovenste keukenkastjes, de ramen, het plafond, de hal, af en toe de gordijnen, de douches en de toiletten extra schoonmaken en zo ken ik zoveel poetsadressen waar je ook zoiets aantreft.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja ik vrees dat dit toch echt voorlopig mijn werk gaan worden
Als ik bezoek krijg kan ik heel goed opruimen; en bij mijn vriendin houd ik alles heel opgeruimd. Hier thuis ben ik er af en toe beetje blind voor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
k ben thuis echt teringbende maar op werk ben ik neurotisch opgeruimd dat ik zelfs collega's vertel dat ze hun shit moeten opruimen![]()
En hier thuis omg![]()
Kijk nu om hij heen en overal staan dingen
Ja maar dat had ik hier oko verwacht met toilet, badkamer en stofzuigen. dweilenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt echt wel normale poetsklussen hoor, zoals ik al zei, hier is het altijd brandschoon voor de poets binnenstapt zowat maar ik laat (extra) dweilen en stofzuigen, bovenste keukenkastjes, de ramen, het plafond, de hal, af en toe de gordijnen, de douches en de toiletten extra schoonmaken en zo ken ik zoveel poetsadressen waar je ook zoiets aantreft.
Ja ik ben echt stekeblind voor zooi. Zoals dat pakket dat hier al een tijd in de gang stond. Ik zag het gewoon niet staan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik bezoek krijg kan ik heel goed opruimen; en bij mijn vriendin houd ik alles heel opgeruimd. Hier thuis ben ik er af en toe beetje blind voor.
Gatverquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima gasten hebben geen bloed en stront aan de plee.
Ik kan er maanden om heen lopen ook al shet in de weg staatquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben echt stekeblind voor zooi. Zoals dat pakket dat hier al een tijd in de gang stond. Ik zag het gewoon niet staan.
Ja de extra extra dingen zeg maar, ik ken echt wel tien huizen van mensen die een schoonmaakster hebben waar je zoiets aantreft.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik hier oko verwacht met toilet, badkamer en stofzuigen. dweilen
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt echt wel normale poetsklussen hoor, zoals ik al zei, hier is het altijd brandschoon voor de poets binnenstapt zowat maar ik laat (extra) dweilen en stofzuigen, bovenste keukenkastjes, de ramen, het plafond, de hal, af en toe de gordijnen, de douches en de toiletten extra schoonmaken en zo ken ik zoveel poetsadressen waar je ook zoiets aantreft.
Ik kan bij mezelf heel goed accepteren dat bepaalde kabels op een bepaalde plek liggen een tijdje. Die liggen me dan echt niet in de weg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben echt stekeblind voor zooi. Zoals dat pakket dat hier al een tijd in de gang stond. Ik zag het gewoon niet staan.
Ja ik fiets er ook snel doorheen zonder moeite maar het is hier zo fucking groot en ik was vroeger amper thuis, werd het ook niet echt vies maar toch is een extra poets wel lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zou bij mij ook zo zijn. 't Is hier echt supernetjes. Maar ik heb geen hekel aan schoonmaken dus ik doe het lekker zelf.
In dat geval zou ik wel akelig wat spullen lukraak op de vloer laten liggenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Al lijkt Ballie over de vloer me wel lachen
Schoonmaken is heerlijk rustgevend. Muziekje op. Beetje sprayen, poetsen en spuiten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik fiets er ook snel doorheen zonder moeite maar het is hier zo fucking groot en ik was vroeger amper thuis, werd het ook niet echt vies maar toch is een extra poets wel lekker![]()
Ik kan ook niet zo goed tegen bende, ik moet/mag de hele dag al denken en dan leiden huishoudelijke klusjes die ik eigenlijk nog moet doen me teveel af.
Hindernisparcours met gloeiendhete kommen tomatensoep.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval zou ik wel akelig wat spullen lukraak op de vloer laten liggen
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan er maanden om heen lopen ook al shet in de weg staat
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hindernisparcours met gloeiendhete kommen tomatensoep.
Voor de lol drie maanden niks in huis doen en de bal inhuren voor entertainment.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Al lijkt Ballie over de vloer me wel lachen
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de lol drie maanden niks in huis doen en de bal inhuren voor entertainment.
Jaaaa.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de lol drie maanden niks in huis doen en de bal inhuren voor entertainment.
Dat gaat te ver, dat vind ik zielig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Je vijf meest vieze vrienden het hele huis onder laten schijten en in de gordijnen kwakken en dan poetsbal inhuren voor 11 euro om te op te lossen
Mag niet, coronaregels.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Je vijf meest vieze vrienden het hele huis onder laten schijten en in de gordijnen kwakken en dan poetsbal inhuren voor 11 euro om te op te lossen
En dan krimpen ze waarschijnlijk ook nog.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, dat vind ik zielig.
En die strontgordijnen wast ze toch in jouw wasmachine.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hindernisparcours met gloeiendhete kommen tomatensoep.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Je mag twee personen thuis ontvangen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is dit wel moet je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je hackenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:31 schreef kwiwi het volgende:
@:FranticDJ welke camera's heb jij hangen?
Maar het ging over thuis.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens op vrijdag middag schrijf ik altijd in een paar regels op wat ik (nog) moet doen, en maak mijn buro spotless and clean.
Dan een biertje en bitterbal, Works like a charm.
Blij voor je dat je weer iets hebt kunnen doen. En ook nog iets wat geen ander had volgehouden.quote:
Ja vastquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag twee personen thuis ontvangen?
En ranzigheid staat los van corona.
johquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blij voor je dat je weer iets hebt kunnen doen. En ook nog iets wat geen ander had volgehouden.
Al moet je beter wel wat anders zoeken.
Je weet hoe een virus werkt toch?quote:
Reactie op deze natuurlijk, wel even opletten hé?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn bureau op kantoor was altijd een weerspiegeling van hoe mijn hoofd op dat moment was.
Nu snap je waarom er bij m'n ouders met beaglemans en de doggen voorheen elke nacht een stofzuigrobot rondrijdtquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee al dat haar. Tering
Niet allemaal tegelijkertijd. Twee per dag. Kan het tussendoor lekker aankoeken en intrekken.quote:
Doe je ook nakend stofzuigen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
ja ik hoop dat als hij die beoordeling heeft geplaatst er meer opdrachten komen
oh wattan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat was een bizar einde van mijn werkdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja het is wel vies al dat haar. Maar denk wat ik net zag dat dat niet van 1 dag isquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu snap je waarom er bij m'n ouders met beaglemans en de doggen voorheen elke nacht een stofzuigrobot rondrijdt
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Verder nog nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Je hebt helemaal gelijk, deze man doet netjes iedere dag een schoon mondkapje op en wast zijn handen tien keer per dag grondig stuk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet hoe een virus werkt toch?
vaag verhaal wel, klinkt als een raar mens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat ze nooit weer hoeft te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zij wordt lastig gevallen, jij hebt dat niet gezien en nu ben je een leugenaar?
Kloptquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zij wordt lastig gevallen, jij hebt dat niet gezien en nu ben je een leugenaar?
Je bevindt je echt tussen vreemde mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nee was gewoon benieuwd, want ik wil verhuizen naar een vrijstaand huis en dan komen er ook camera's.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je hacken?
Ik heb oa Unifi camera's.
Geen idee want ben kwaad naar buiten gegaan omdat ik zwart werd voor mijn ogen. Loop morgen wel naar hem toe. Kreeg de helft niet mee van wat hij wel zei omdat zij er doorheen aan het bleren was dat ik niet moet huilen enz.quote:
ja zou wel duidelijk maken dat je geen idee hebt waar het over gaatquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee want ben kwaad naar buiten gegaan omdat ik zwart werd voor mijn ogen. Loop morgen wel naar hem toe. Kreeg de helft niet mee van wat hij wel zei omdat zij er doorheen aan het bleren was dat ik niet moet huilen enz.
Dat weet hij wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou wel duidelijk maken dat je geen idee hebt waar het over gaat
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was gewoon benieuwd, want ik wil verhuizen naar een vrijstaand huis en dan komen er ook camera's.
Als je nergens komt, is dat ook niet nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, deze man doet netjes iedere dag een schoon mondkapje op en wast zijn handen tien keer per dag grondig stuk.
Vreemd geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja begrijp ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er gewoon slecht op als mensen zo doen tegen mij. Ben altijd vriendelijk geweest, heb nooit gezeur met iemand daar en dan komt zij eraan terwijl ze er net 1.5 week is geweest.
Okay sorry, waarom blijf je niet rustig en vertel je je “baas” dat het mens niet spoort?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om op mij te reageren hoor.
Drama voor het drama, sommige mensen zijn zo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begrijp het hele verhaal en probleem nietRaar wijf.
Ik ook niet. Daarom was ik ook beetje overstuur omdat het echt heel random op mijn dak kwam vallen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik me niet laat afkatten de hele tijd. En zij zat de hele tijd er doorheen te praten wat ik niet moest doen en dat ik lieg enz.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay sorry, waarom blijf je niet rustig en vertel je je “baas” dat het mens niet spoort?
Nu ren je weg?
ditquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort figuren zijn psychisch niet in orde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik me niet laat afkatten de hele tijd. En zij zat de hele tijd er doorheen te praten wat ik niet moest doen en dat ik lieg enz.
Waarom ga je nu niet even met je baas praten of bel je hem niet even op?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik me niet laat afkatten de hele tijd. En zij zat de hele tijd er doorheen te praten wat ik niet moest doen en dat ik lieg enz.
Gohquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Pff ik kwam eik om ff slap te ouwehoeren.
Ik liep weg en dat was idd ook niet netjes maar ik had er echt genoeg van en ik zat vandaag al niet heel goed in mijn vel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je nu niet even met je baas praten of bel je hem niet even op?
Wegrennen is een beetje heel erg vreemd en onvolwassen.
Voel wel met die man(?) mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Hem nu bellen heeft geen nut (zit ook bijna altijd in bespreking) dan zegt hij toch kom morgen maar naar kantoor. Dat ga ik dus ook doen.
Ik denk dat ik niet de boeman ben hoor in dit verhaal, ik maak me daar niet druk om. Denk eerder dat hij denkt wtf moet ik met die andere vrouw.quote:
Morgen gewoon tegen de baas zeggen dat je niet weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ben wel wat rustiger nu, hier even van me afpraten enz helpt ook wel.
Schoonmaken interesseert je een bal? Huur Ballie!quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Zit ik me druk te maken dat ik weer eens een keertje goed kasten en alles moet afstoffen en dan lees je hier weer de avonturen van ballie
Tis meer al het gedoe wat je in zo’n organisatie moet “managen” buiten het schoonmaken om..dagtaken aan vrouwenissuesquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet de boeman ben hoor in dit verhaal, ik maak me daar niet druk om. Denk eerder dat hij denkt wtf moet ik met die andere vrouw.
Dat weet hij wel, dat heb ik ook gezegd waar zij ook bij was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen gewoon tegen de baas zeggen dat je niet weet waar het over gaat.
Nou als ik hoor in wat voor een teringbende ze daar zat is ze hier fluitend in een uurtje klaar en heeft ze alle tijd om koffie te drinkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schoonmaken interesseert je een bal? Huur Ballie!
oke.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, dat heb ik ook gezegd waar zij ook bij was.
Ik hoop dat ik nog een sorry krijg. Zou haar wel sieren iig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke.
Jammer dat die vrouw zo raar doet.
Ik ben al rustig(er) hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je 'm niet even bellen? Anders maak je je hier de hele dag nog druk om.
Ik hoor nog geen nadelen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ik hoor in wat voor een teringbende ze daar zat is ze hier fluitend in een uurtje klaar en heeft ze alle tijd om koffie te drinken![]()
Denk het niet. Klinkt als een iemand die bat shit crazy is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog een sorry krijg. Zou haar wel sieren iig.
Zo eentje had ik ook ooit op m'n vrijwilligerswerk, maar die claimde bang te zijn voor mij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een keer een vrouwelijke collega gehad en die kreeg uit het niets ineens iets tegen mij. En die is toen ook een actieve campagne begonnen om mij weg te pesten. Is haar ook gedeeltelijk gelukt![]()
Kon er niets tegen beginnen. Die was mentaal niet helemaal oke. Eng wijf was dat
Behalve dan dat het best een stukje rijden is op de scooterquote:
Alle tijd om wat beveiliging te regelen voor je hoofd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan dat het best een stukje rijden is op de scooter
Ja sommige zijn gewoon niet goed in hun hoofd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo eentje had ik ook ooit op m'n vrijwilligerswerk, maar die claimde bang te zijn voor mij.
Geen idee waarom, want ze boeide me gewoon niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle tijd om wat beveiliging te regelen voor je hoofd?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gekregen met de kantinedame omdat ik geen hallo zei tegen haar. Maar ze was in gesprek dus ik wilde niet storen. Is dat mens ook maanden over beziggebleven.
Kan toch wel een treinkaartje af?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan dat het best een stukje rijden is op de scooter
Die mensen moeten toch wel een verdomd klein wereldje hebben dat dat ze zo bezighoudt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gekregen met de kantinedame omdat ik geen hallo zei tegen haar. Maar ze was in gesprek dus ik wilde niet storen. Is dat mens ook maanden over beziggebleven.
Oh ja dat wel, maar dan gaat ze weer miepen dat de scooter genoeg moet rijden voor de accu en zulks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan toch wel een treinkaartje af?
Je komt ook wel over als een persoon dat snel ruzie zoekt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja dat wel, maar dan gaat ze weer miepen dat de scooter genoeg moet rijden voor de accu en zulks.
Tja, mensen. Een collega van mij is ooit de kantinejuf bij de krant aangevlogen omdat er geen frikandellen waren. Echt bizar gewoon.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die mensen moeten toch wel een verdomd klein wereldje hebben dat dat ze zo bezighoudt.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, mensen. Een collega van mij is ooit de kantinejuf bij de krant aangevlogen omdat er geen frikandellen waren. Echt bizar gewoon.
Vechten? Kom dan!quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt ook wel over als een persoon dat snel ruzie zoekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan ik wel weer begrijpen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, mensen. Een collega van mij is ooit de kantinejuf bij de krant aangevlogen omdat er geen frikandellen waren. Echt bizar gewoon.
Intrigerend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindelijk poepenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
De CV onderhoudskerel was me toch niet vergeten
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En verdomme, nu wil ik een separatorvleesstaaf, maar niets open natuurlijk.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik was vroeger een keer aan het werk en was net met een gast bezig word ik op mijn kont getikt met een krant...
Dus ik kijk om. Zit er een vent (vaste gast) heel blij te kijken met een opgerold krantje. Hij wilde wat bestellen.
Nou ik ben zo uit mijn stekker gevlogen dat die mij nog een half jaar lang zijn excuses heeft aangeboden![]()
God wat werd ik boos
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En zo, jongens en meisjes, is de hoofdencollectie van Ballie begonnen.
*noteert ballie niet met krant op bips slaan*quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En zo, jongens en meisjes, is de hoofdencollectie van Ballie begonnen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*noteert ballie niet met krant op bips slaan*
Waarom gelijk boos?quote:
Op school, bij biologie. Vriendin had een beetje kort shirtje aan en een vrij lage broek, want eind jaren 90, jeweetz. Ze zat voorovergebogen om iets uit haar tas te pakken, zijwaarts. Komt docent, duwt een ijsblokje tegen haar blote onderrugquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik was vroeger een keer aan het werk en was net met een gast bezig word ik op mijn kont getikt met een krant...
Dus ik kijk om. Zit er een vent (vaste gast) heel blij te kijken met een opgerold krantje. Hij wilde wat bestellen.
Nou ik ben zo uit mijn stekker gevlogen dat die mij nog een half jaar lang zijn excuses heeft aangeboden![]()
God wat werd ik boos
Zeker zo'n volkse Hagenees die zichzelf enorm grappig vindtquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kijk als men het wel doet![]()
Ja wat dacht die vent wel niet...
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op school, bij biologie. Vriendin had een beetje kort shirtje aan en een vrij lage broek, want eind jaren 90, jeweetz. Ze zat voorovergebogen om iets uit haar tas te pakken, zijwaarts. Komt docent, duwt een ijsblokje tegen haar blote onderrug![]()
![]()
Dan zou je nu gewoon op straat staan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op school, bij biologie. Vriendin had een beetje kort shirtje aan en een vrij lage broek, want eind jaren 90, jeweetz. Ze zat voorovergebogen om iets uit haar tas te pakken, zijwaarts. Komt docent, duwt een ijsblokje tegen haar blote onderrug![]()
![]()
Die dacht waarschijnlijk 'lekker kontje *pets* huehue'quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kijk als men het wel doet![]()
Ja wat dacht die vent wel niet...
Nee volgens gewoon normale man. verder ook altijd vriendelijk dacht ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker zo'n volkse Hagenees die zichzelf enorm grappig vindt
ja begrijp ik. Mja niet goedquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we waren een beetje verbouwereerd en we deden er lacherig over
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
En een keer op het strand vroeger een man die er met zijn gezin vandoor ging zonder te betalen :p
Nou toen ik em te pakken kreeg was ik zo boos dat ik niets meer kon zeggen![]()
Collega was mee gelopen en die heeft het woord gedaan gelukkig
UK: Begint de dag na goedkeuringquote:EMA: Pfizer-vaccin mogelijk maandag al goedgekeurd
De Europese toezichthouder voor geneesmiddelen EMA zal mogelijk maandag het coronvaccin van Pfizer-BioNTech goedkeuren. Begin deze maand hield de toezichthouder het nog op uiterlijk 29 december. Toezichthouders in het Verenigde Koninkrijk en de VS deden dat al eerder.
De Nederlandse toezichthouder CBG meldt dat er de 21e inderdaad een extra bijeenkomst van de EMA staat gepland. Als er voldoende data zijn, kan er een goedkeuring komen, zegt een woordvoerder. Als er nog onvoldoende informatie is, zal de beoordeling de 29e plaatsvinden.
Pfizer laat in een reactie weten dat het vaccin geleverd kan worden, zodra de toestemming er is. Het ministerie van Volksgezondheid brengt nog in kaart wat dit voor de vaccinatieplanning van Nederland betekent. [b]Het ministerie kan nog niet beloven dat er dit jaar begonnen kan worden met vaccineren.[/b]
In eerste instantie krijgt Nederland 507 duizend vaccins van Pfizer-BioNTech. Als eerste komen zorgmedewerkers van verpleeg- en gehandicapteninstellingen aan de beurt.
Ik ga uit van 50 euro + fles wijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh, mag mijn kerstgeschenk uitzoeken. 40 euro dit jaar
Lekker rustig aan. We lenen gewoon paar miljard extra om de klappen op te vangen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
UK: Begint de dag na goedkeuring
Mexico: Al begonnen
VS: Meteen de dag na goedkeuring
Duitsland: Kan de dag na goedkeuring beginnen
Nederland: 'Ja ik weet het niet hoor.'
Typisch Hollands.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
UK: Begint de dag na goedkeuring
Mexico: Al begonnen
VS: Meteen de dag na goedkeuring
Duitsland: Kan de dag na goedkeuring beginnen
Nederland: 'Ja ik weet het niet hoor.'
Aw. Dus nu moet je iets kiezen wat je wellicht niet eens wil?quote:
Goed tempo, ik kom in 2045 wel even kijken hoe het ervoor staat.quote:Het vaccineren van zorgpersoneel van verpleeghuizen en instellingen door de GGD gaat in totaal zes weken duren. In de loop van januari moeten 225.000 mensen hun eerste prik krijgen. De tweede prik volgt in februari. Voor beide rondes heeft de GGD drie weken nodig.
HOE DOEN ANDERE LANDEN DITquote:Volgens Rouvoet is het registratiesysteem voor wie welk vaccin heeft gehad - en wanneer iemand zijn tweede prik moet - nog in ontwikkeling. Dat het systeem straks werkt en de privacy goed is gewaarborgd, noemt hij cruciaal.
Wij hebben eens een jaar gehad waarbij we een virtuele cadeaubon hadden waarbij ik geen fatsoenlijke winkel kon vinden om het uit te geven.quote:
Sneller prikken heeft ook niet zo veel nut, dat halve miljoen vaccins zal de voorraad ook wel zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed tempo, ik kom in 2045 wel even kijken hoe het ervoor staat.
Die echte VOC-mentaliteitquote:
Dat hoop ik te vermijdenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aw. Dus nu moet je iets kiezen wat je wellicht niet eens wil?
Ja maar als er in februari een tweede lading komt voor andere mensen, trekt het systeem het wel dat er twee rondes door elkaar heen lopen? Want dat wordt wel een beetje een groot Excelbestand hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneller prikken heeft ook niet zo veel nut, dat halve miljoen vaccins zal de voorraad ook wel zijn.
Heb dat wel eens gehad toen ik bij de Makro werkte, kon je ook waardebonnen van de Makro zelf kiezen (was het dubbele van een vvv-bon ofzo). Daar dan iets van kopen en terugbrengen en dan kreeg je het gewoon als contant geld terugquote:
Ik nam altijd de bol.com-bonquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben eens een jaar gehad waarbij we een virtuele cadeaubon hadden waarbij ik geen fatsoenlijke winkel kon vinden om het uit te geven.
Vorig jaar een stuk beter.
zou ik ook doenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nam altijd de bol.com-bon
Dan is het juist wel handig dat ze dat systeem wél goed voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als er in februari een tweede lading komt voor andere mensen, trekt het systeem het wel dat er twee rondes door elkaar heen lopen? Want dat wordt wel een beetje een groot Excelbestand hoor.
Ja en ik zie dat niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het juist wel handig dat ze dat systeem wél goed voor elkaar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |