Ik zou het wel zo eerlijk vinden om pas te gaan zeiken over het niet goed gaan van de vaccinaties als het zover isquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef aartstyle het volgende:
Met een beetje geluk tussen goedkeuring van vaccin op 23 december. Das jammer. Zit de GGD nog tot 4 januari aan de kerstkransjes en de oliebollen. 4 januari dan ff een nieuwjaarsborrel met Hugo en dan 5 januari de instructies. Kunnen we 15 januari wel beginnen.
GGD speelt helemaal geen grote rol bij de eerste ronde vaccinaties.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef aartstyle het volgende:
Met een beetje geluk tussen goedkeuring van vaccin op 23 december. Das jammer. Zit de GGD nog tot 4 januari aan de kerstkransjes en de oliebollen. 4 januari dan ff een nieuwjaarsborrel met Hugo en dan 5 januari de instructies. Kunnen we 15 januari wel beginnen.
heb je wel gelijk in. Maar dan krijg je weer: "Achteraf praten is zo makkelijk ".quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo eerlijk vinden om pas te gaan zeiken over het niet goed gaan van de vaccinaties als het zover is
Het belachelijk maken van de GGDs mag toch al eerder? Dat is juist zo leuk eraan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo eerlijk vinden om pas te gaan zeiken over het niet goed gaan van de vaccinaties als het zover is
Goed punt!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
GGD speelt helemaal geen grote rol bij de eerste ronde vaccinaties.
Dat vind ik in het algemeen wel een goed advies...quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas, wie kunnen we nu belachelijk maken?quote:
Let's dance, bitch.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Helaas, wie kunnen we nu belachelijk maken?
Die geven ook altijd wel genoeg aanleiding met actuele zaken!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het belachelijk maken van de GGDs mag toch al eerder? Dat is juist zo leuk eraan.
Stukken beter!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:44 schreef aartstyle het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in. Maar dan krijg je weer: "Achteraf praten is zo makkelijk ".
Ik zal het wat minder cynisch brengen. Heb er weinig vertrouwen in dat wij net zo snel starten als de Duitsers, maar ik laat me graag verrassen! Zo beter?
Dat is toch een ongoing dingetje? Zo lekker gemakkelijk schoppen, wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het belachelijk maken van de GGDs mag toch al eerder? Dat is juist zo leuk eraan.
Kan geen kwaad om het te proberen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
Zou kalk strooien helpen tegen de zuurtegraad bij sommigen hier?
Kan je mischien gewoon een link naar dat artikel geven want alleen het deel weergeven waar je het mee eens bent zonder bronvermelding is niet ok.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef kol7680 het volgende:
Grappig.
Voor het eerst in mijn leven met de telegraaf eens
[ afbeelding ]
Wasmachines leven ook langer met Calgon.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
De gedachte dat er dan wat veranderd, kun je ook naar beneden in het riool afsluiten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef aartstyle het volgende:
Ze missen alleen het punt over lockdown/geen lockdown, namelijk dat je de lockdown opheft op het moment dat het aantal besmettelijken weer onder een bepaald niveau gedaald is. Zie bijvoorbeeld Frankrijk. Dat wil niet zeggen dat de lockdown dús niet werkt, het geeft aan dat je deze alleen inzet als de besmettingscijfers té hoog zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef kol7680 het volgende:
Grappig.
Voor het eerst in mijn leven met de telegraaf eens
[ afbeelding ]
Kijk maar uit... straks kom je nog 'klem' te zitten!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wasmachines leven ook langer met Calgon.
Zijn ze zo groot?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kijk maar uit... straks kom je nog 'klem' te zitten!
Ik heb liever wat zout op flauwe opmerkingenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
Ik had hem al sinds gisteravond in mijn hoofd zitten, dus ik greep onbeschaamd mijn kansquote:
Als ze dat schrijven dan ondermijnen ze hun mening en dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze missen alleen het punt over lockdown/geen lockdown, namelijk dat je de lockdown opheft op het moment dat het aantal besmettelijken weer onder een bepaald niveau gedaald is. Zie bijvoorbeeld Frankrijk. Dat wil niet zeggen dat de lockdown dús niet werkt, het geeft aan dat je deze alleen inzet als de besmettingscijfers té hoog zijn.
Die claim blijkt niet waar te zijn. Om de vijf maanden de machine laten draaien met alleen waspoeder voor witte was op de heetste stand, dat helpt. Ontkalken is in Nederland niet echt nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wasmachines leven ook langer met Calgon.
Naar redelijkheid en billikheid mogen er andere werkzaamheden worden verlangd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:53 schreef Randier het volgende:
Ik werk in een winkel, zelf thuis gelukkig, met een buiten en een binnendienst. De buitendienst draait natuurlijk gewoon door, maar van de binnendienst wordt nu in principe verwacht dat ze tot 19 januari naar de dichte winkel komen en gaan zitten duimdraaien (of stofzuigen ed). Dat dit niet de bedoeling is lijkt me duidelijk, maar de vraag: mag dit uberhaupt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |