Helemaal zelf? Dat is wel een beetje sneu..quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee, het jeukt wel ergens anders dat ik zelf moet oplossen.
Nee, dit hopte omhoog hier omdat mijn buurvrouw tot 3x toe bij de pedicure werd uitgsteld en bleek dat het operatief moest en zij (nog steeds) wacht op een afspraak. Nagel moet er af of zo.
Nah... maar snel gebruik van maken om met je te kletsen dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Welnee... Zoals ik rond 21:30hr al aangaf: kappertje gepakt, lockdown kan beginnen. Nu 5 weken FOK!en 🤣
Zeurpiet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:27 schreef Za het volgende:
Voor de 2e keer sprak Rutte zijn medeleven uit voor mensen die iemand verloren hebben aan corona, of zelf nog hinder ondervinden bij hun herstel van corona.
What about mensen die iemand verloren hebben aan een andere aandoening, of hinder ondervinden bij herstel van een andere aandoening?
Corona lijkt alles wat er toe doet, ik vind dat eigenlijk ongepast twee keer op rij.
volgens mij is een peuter of kleuter een soort wandelende interactieve tjernobiel infectie haard, als het om verkoudheden of influenza gaatquote:Op dinsdag 15 december 2020 00:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zag van de week nog zo'n hummel met een flinke bel onder de neus de schappen van de winkel likken...
Mama had het te druk met de foon om het op te merken!![]()
Geen idee. Heb mijn kinderen zelf opgevoed.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:32 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
volgens mij is een peuter of kleuter een soort wandelende interactieve tjernobiel infectie haard, als het om verkoudheden of influenza gaat
ik zou niet weten waarom en hoe dat nu anderts zou zijn
volgens my kan je de creche vergelijken met Prypiat waar ooit een explosie met ellende plaats vond
tja, wie anders, roflquote:Op dinsdag 15 december 2020 00:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Geen idee. Heb mijn kinderen zelf opgevoed.
Vanmiddag waren er foto's van mensen die in de rij stonden voor de breiwinkelquote:Op dinsdag 15 december 2020 00:45 schreef Mammietje het volgende:
En?
Hebben we al uitgebreid de nieuwe lockdown-thuisdoe-hobby's besproken?![]()
Zo van, laten we het beste er van maken?
Ja, maar als we die van jou in je dorp open laten, gaat heel Nederland daar naar toe.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:45 schreef maan_man het volgende:
Maar begrijp ik nu heel goed dat jan en alleman dicht moet. Zoals de kledingzaak of speelgoedwinkel in het dorp waar dagelijks 10 mensen over de vloer komen, maar dat de Lidl en de Aldi hun bakken met aanbiedingen rustig mogen laten staan? Lekker kerstmode shoppen, een kerstcadeau op de kop tikken of nieuwe verlichting.
Van mij mogen ze, maar krom is het wel.
Nou, eerlijk gezegd hoop ik niet dat we zo lang in lockdown zitten dat ik over breien ga nadenken!quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vanmiddag waren er foto's van mensen die in de rij stonden voor de breiwinkel
Kruidvat mag open blijven...quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:47 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Hoe zit het met winkels zoals de kruidvat die ook niet essentiele zaken verkopen. Ook heb je groothandels zoals de makro die ook zaken verkopen die je bij de plaatselijke blokker kunt kopen.
En dan heb ik nog een vraag, hoe kijken mensen hier aan tegen the great reset.
Ze geven het zelf toe dus, tsjaquote:Op dinsdag 15 december 2020 00:47 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Hoe zit het met winkels zoals de kruidvat die ook niet essentiele zaken verkopen. Ook heb je groothandels zoals de makro die ook zaken verkopen die je bij de plaatselijke blokker kunt kopen.
Kruidvat is open.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:47 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Nee, maar essentieel en niet-essentieel is steeds meer verwaterd. Daarom zeggen ze in veel landen: "leuk dat je essentieel bent, maar dan ga je ook maar even alleen essentieel verkopen".quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, maar als we die van jou in je dorp open laten, gaat heel Nederland daar naar toe.
Wil je niet he?
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:51 schreef Tijn het volgende:
Echt bizar hoeveel mensen complotfantasieën hebben, zeg.
Maar de groothandels in levensmiddelen zijn juist opengesteld voor consumenten om de de druk op de supermarkten te verlichten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kruidvat is open.
Groothandel voor business to business.
Daarvoor moet je bij BNW zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |