Poehhh, dat wordt graven.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.procyclingstats.com/tools/favorite500
Ik vind dit (in theorie) een mooie filosofiequote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Zijn jullie bedrijven ook helemaal LEAN en AGILE?
Lean is alweer uit bij ons, Agile is nu wel weer hip.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Ricco heeft wel even mazzel dat hij net in het nieuws is.quote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Ik noteer alvast De Bonis en Santambrogio.
WK Dartsquote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, kun jij niet overzichtje maken welke sportwedstrijden komende 5 weken nog door gaan?
Scrum is het bij ons, of kan het allebei/allemaal? Hoewel het volgens mij niet helemaal scrum is, als ik dat zo her en der hoor, maar dat weet ik allemaal niet en aangezien het mijn eerste serieuze baan is kan ik ook niet vergelijkenquote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Gewoon de wintersporten voorlopigquote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, kun jij niet overzichtje maken welke sportwedstrijden komende 5 weken nog door gaan?
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeldquote:Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WK Darts
En er is genoeg wintersport in het weekend. Biathlon, schansspringen etc.
Ik bespeur een trendquote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een poging gewaagd, ik zal er wel een hoop vergeten zijn.
[ afbeelding ]
Ik ben ontzettend teleurgesteld. Ik heb werkelijk meerdere keren gekeken wanneer zijn schorsing er eindelijk op zat.quote:Op maandag 14 december 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ricco heeft wel even mazzel dat hij net in het nieuws is.
Bernard Kohlquote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een poging gewaagd, ik zal er wel een hoop vergeten zijn.
[ afbeelding ]
als niet ICT’er moet ik altijd een beetje grinniken om de methodieken Lingoquote:Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scrum is het bij ons, of kan het allebei/allemaal? Hoewel het volgens mij niet helemaal scrum is, als ik dat zo her en der hoor, maar dat weet ik allemaal niet en aangezien het mijn eerste serieuze baan is kan ik ook niet vergelijken
Maar om dit nou allemaal te posten (waar ik de tijden nog even bij moet zetten ook), dat gaat wat ver. En dan is dit en vrij gemiddelde zaterdag.quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat het ook wel wat updates kan krijgen, Copper Mountain is afgelast, Groenhart doet niet mee, etc.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
https://www.eurosportplayer.com/schedulequote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeld
Ieuw, een sprinter.quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Verder kom ik niet.
2024 toch? We waren er bijna.quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend teleurgesteld. Ik heb werkelijk meerdere keren gekeken wanneer zijn schorsing er eindelijk op zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |