Niveautje Viborg/Odensequote:Op maandag 14 december 2020 21:03 schreef fetX het volgende:
Met Bannis liep het direct een stuk beter.
Komt alsnog tekort. Kun je nagaan hoe slecht Jorgensen inmiddels is.
Eensquote:Op maandag 14 december 2020 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij zou echt een goede mod zijn
@:GGMM
Jij ook, je hebt je username al mee.quote:Op maandag 14 december 2020 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij zou echt een goede mod zijn
@:GGMM
quote:Op maandag 14 december 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ook, je hebt je username al mee.
Bij die tweede goal van Toornstra was het gewoon zielig wat Jørgensen met die bal deed. Helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 14 december 2020 21:03 schreef fetX het volgende:
Met Bannis liep het direct een stuk beter.
Komt alsnog tekort. Kun je nagaan hoe slecht Jorgensen inmiddels is.
Die jongen is toch gewoon klaar. Wel echt bizar hoe dat is gegaan. Was in zijn eerste seizoen echt een hele goede spits.quote:Op maandag 14 december 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij die tweede goal van Toornstra was het gewoon zielig wat Jørgensen met die bal deed. Helemaal de weg kwijt.
Doe dit maar niet meerquote:Op maandag 14 december 2020 21:06 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Klagen kan in VBL FB, niet hier. Dank.
Vervolgposts zullen worden verwijderd.
Ze is wel gek op de cameraquote:Op maandag 14 december 2020 21:01 schreef Zorro het volgende:
Meisje achter Johan kijkt alsof ze iets met afstandsbediening naar binnen heeft geschoven.
Reclame is pas rond 21:13quote:Op maandag 14 december 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen maar ik ben bang dat ik haxball mis
De volgende sollicitatie is binnen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:06 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij zou een geweldige mod zijnquote:Op maandag 14 december 2020 21:06 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien kan Patricia Paay even voor je invallen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen maar ik ben bang dat ik haxball mis
Niemand lachtquote:Op maandag 14 december 2020 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien kan Patricia Paay even voor je invallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |