Idd. Het wordt minderquote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Tijn het volgende:
Serieus, ik krijg er geen reet van mee vanwege dat fluitconcert
Hopelijk hapt de media niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef RipCity het volgende:
Naderhand gaat het alleen maar over de protestanten.
Ik ben vooral klaar met die mensen die nul eigen verantwoordelijkheid nemen, alles de schuld vinden van een ander en de regering, die zich al in hun vrijheid aangetast voelen als de wind uit het oosten komt, die het geen zak gaan schelen of hun gedrag negatieve invloed heeft op anderen etc.quote:Op maandag 14 december 2020 19:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo? Wanbeleid van de overheid. Een tegengeluid hoort...
quote:
Ik mag hopen dat ze die gasten zsm even opruimen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor die mongolen daar buiten
Dat kan. Laten we beginnen met dat tuig in het torentje.quote:Op maandag 14 december 2020 19:03 schreef Gehrman het volgende:
Kan de ME dat smerige tokkievolk niet neerknuppelen.
En een Schoeps CMIT-5 microfoonquote:Op maandag 14 december 2020 19:08 schreef cobain1994 het volgende:
Morgen dubbel glas in het torentje, en geluidsisolatie..
Rijke tataquote:Op maandag 14 december 2020 19:06 schreef Zipportal het volgende:
FOK is traag.
Mijn 40.000 euro donatie heeft niets opgeleverd.
Ja alleen is er geen fatsoenlijk tegengeluid, maar alleen geroep en geschreeuw door wappies die zich baseren op alternatieve ''feiten''. Mensen die zichzelf totaal overschatten en denken er verstand van te hebben. Die kunnen beter hun bek houden.quote:Op maandag 14 december 2020 19:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo? Wanbeleid van de overheid. Een tegengeluid hoort...
Dat kan. Laten we beginnen met dat tuig in het torentje.quote:Op maandag 14 december 2020 19:09 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 14 december 2020 19:03 schreef Gehrman het volgende:
Kan de ME dat smerige tokkievolk niet neerknuppelen.
Die zijn überhaupt nauwelijks op geweest sinds Maart..quote:Op maandag 14 december 2020 19:09 schreef Benny het volgende:
Alle scholen dicht. Dus ook MBO, HBO en Uni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |