quote:Het is toch lame dat je rechts gaat stemmen omdat e rmensen miscbruik maken van het sociale stelsel. En die mensen die het eg nodig hebben, die wil je maar aan hun eigen lot overlaten?
Op donderdag 23 januari 2003 07:13 schreef CyberRat het volgende:[..]
nee PVDA daar zijn we goed mee af, werken voor elke economische profiteur en anderen die te lui zijn om te werken. Oh en kiezen voor lange wachtlijsten waardoor mensen onnodig DOOD gaan. Na 12 jaar aanklooien kan ik niet geloven dat ze het nu ineens beter doen.
CyberRat
Netwerk/systeem beheerder (HBO)
in 15 jaar totaal maar 6 maanden zonder werk gezeten.
en... op nawijn (LPF) gestemd
quote:Omdat de standpunten van de partij nog steeds hetzelfde zijn als 88 dagen geleden. Je zal de vraag dus eigenlijk moeten stellen, om welke redenen stem iemand nu GEEN lpf?
Op donderdag 23 januari 2003 02:52 schreef westcoastleader het volgende:
...maar om welke redenen stemt iemand nu nog lpf?
Resultaat (in het kort)
De mensen met het hoogste IQ: D66
De mensen met het laagste IQ: LPF / Leefbaar Nederland
quote:gelukkig is zo'n test maar relatief en wordt maar een kleine groep mensen gevraagd. Ik heb een professioneel gemeten/getest IQ van 132 wat hoogbegaafd is. Raar.. heb toch op LPF gestemd.
Op donderdag 23 januari 2003 09:37 schreef SignOTheTimes het volgende:
Bij de IQ test van BNN hebben ze bij alle deelnemers de politieke voorkeur gevraagd.Resultaat (in het kort)
Die LPF-aanhangwoont voor het overgrote deel in de volksbuurten en heeft totaal niet in de gaten dat een rechtse regering er juist voor zorgt dat zij er op financieel en sociaal gebied (kijk maar naar de achterlijk verhoogde verzekeringspremies) alleen maar op achteruit gaan.
Ze worden verblind door de integratiekreten van LPF, maar hebben totaal niet in de gaten dat zij als eersten worden benadeeld.
quote:IQ is niet relevant in een democratie.
Op donderdag 23 januari 2003 09:37 schreef SignOTheTimes het volgende:
Bij de IQ test van BNN hebben ze bij alle deelnemers de politieke voorkeur gevraagd.Resultaat (in het kort)
quote:Ik heb het hier niet over individuele LPF-ers, maar over het gros. Uizonderingen bevestigen de regel immers!
Op donderdag 23 januari 2003 09:48 schreef CyberRat het volgende:[..]
gelukkig is zo'n test maar relatief en wordt maar een kleine groep mensen gevraagd. Ik heb een professioneel gemeten/getest IQ van 132 wat hoogbegaafd is. Raar.. heb toch op LPF gestemd.
En ik weet niet hoeveel mensen er mee hebben gedaan, maar het zijn er meer als in een gemiddelde pijling van Maurice de Hond!
quote:Blijkbaar vinden ze dit belangrijker dan geld....of mogen ze niet stemmen van jou? Zijn ze niet handelingsbekwaam om dat ze in een volksbuurt wonen?
Op donderdag 23 januari 2003 09:50 schreef Elbutre het volgende:
Ze worden verblind door de integratiekreten van LPF, maar hebben totaal niet in de gaten dat zij als eersten worden benadeeld.
quote:hoog IQ wil niet per se zeggen dat je ook intelligent bent. Dat blijkt ook uit jouw keuze voor de LPF
Op donderdag 23 januari 2003 09:48 schreef CyberRat het volgende:[..]
gelukkig is zo'n test maar relatief en wordt maar een kleine groep mensen gevraagd. Ik heb een professioneel gemeten/getest IQ van 132 wat hoogbegaafd is. Raar.. heb toch op LPF gestemd.
ps ik heb een IQ van 145
quote:Leuk dat gepats met getallen....ik heb een penis van 20cm
Op donderdag 23 januari 2003 09:54 schreef wok het volgende:
ps ik heb een IQ van 145
quote:Leve het generaliseren!
Op donderdag 23 januari 2003 09:50 schreef Elbutre het volgende:
Bij de IQ-test van BNN kwamen de LPF-stemmers niet voor niets als degenen met het laagste IQ uit de bus.Die LPF-aanhangwoont voor het overgrote deel in de volksbuurten en heeft totaal niet in de gaten dat een rechtse regering er juist voor zorgt dat zij er op financieel en sociaal gebied (kijk maar naar de achterlijk verhoogde verzekeringspremies) alleen maar op achteruit gaan.
quote:Het paradoxale is natuurlijk dat ze een hekel hebben aan mensen die generaliseren (op het gebied van buitenlanders) en dat ze de stemmers op de partij waar een deel van deze mensen op stemt (LPF) dan gaan generaliseren.
Op donderdag 23 januari 2003 09:58 schreef mr.vulcano het volgende:
Leve het generaliseren!
Deze gaat (tijdelijk) op slot, in afwachting van Kozzmic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |