Heeft toch met de vierkante meters per supermarkt te maken? Heeft de burgemeester dat opgemeten?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:22 schreef Eightyone het volgende:
De situatie in Eindhoven:
https://www.omroepbrabant(...)-dreigt-met-sluiting
Ach dat is Jorritsma ... Volgens mij is hij zelf heel bang voor Corona... en dan moeten anderen dat ook zijn... Kan het mis hebben...quote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft toch met de vierkante meters per supermarkt te maken? Heeft de burgemeester dat opgemeten?
Nou, dat hoef je in veel gevallen echt niet op te meten hoor om te weten dat er teveel mensen binnen zijn, dat zie je meteen.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft toch met de vierkante meters per supermarkt te maken? Heeft de burgemeester dat opgemeten?
Dat kun je toch vrij makkelijk zien, wat het aantal m2 van een pand is?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach in Amerika eens midden in de nacht 45 minuten in de rij gestaan voor de kassa.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lijkt wel Amerika... schijnt daar ook te kunnen...
Toch niet weer wc-papier?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ach in Amerika eens midden in de nacht 45 minuten in de rij gestaan voor de kassa.
Was het maandag nog rustig.
Was het afgelopen nacht gekkenhuis en meerdere dingen op en schappen leeg (maandag was alles lekker gevuld).
We waren maandag iets vergeten dus vannacht terug gegaan, 3x raden dat was dus op.
Die vindt men te duur denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bij de AH XL waren alle eieren op. Behalve de biologische.Want ja liever geen eieren dan biologische denkt half Nederland.
Genot.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hier stond bij de bakker om half 9 een wachtrij van zeker 50m lang.
Groene aspergesquote:
Hier in het voorjaar: rekken compleet leeg, met uitzondering van de biologische variant van een product.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bij de AH XL waren alle eieren op. Behalve de biologische.Want ja liever geen eieren dan biologische denkt half Nederland.
Scheelt maar 40 ct ofzo met 'scharrel' eierenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vindt men te duur denk ik.
Als onze eigen kippen niet leggen haal ik, alleen als ik ze nodig heb, biologische eieren, maar dan liever de biologisch dynamische uit een biowinkel dan de bio-eieren uit de supermarkt.
Lekker toch? Ik zou er heel blij van worden!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:26 schreef Oppulregaj het volgende:
Ik was vanmorgen tegen 11.30u bij Coop en had verwacht dat het wel druk zijn gezien het de dag voor kerst is maar er liepen amper klanten in de winkel. Zelfs nog koeling vol met salades, gourmetschotels e,d,
Ik heb inderdaad meerdere van die pakketten gehaald, blijft in de vriezer wel even goed en af en toe even gourmetten als er eens 2 kennissen/vrienden komen is ook buiten kerst gezellig.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik zou er heel blij van worden!
Lekker inslaan...
Geen Jumbo en Ah in de buurt? Die blijven wel open meen ik 1e en 2e kerstdag...quote:Op donderdag 24 december 2020 17:28 schreef JosMert het volgende:
Hier wel alle supermarkten dicht in omgeving eerste kerstdag dus had het drukkker verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |