Wel een gekookt eitje erop en theezakje in heet water...that will doquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zit jij dan te consumeren met kerst, droog brood en een glas water?
Natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle supers straks, tijdens en na vaccinatie, zo snel mogelijk af willen van winkelkarren schoonmaken e.d., het kost ze tenslotte extra tijd, geld en mankracht.
Ik hoop van niet trouwens hoor, maar dat je straks mogelijk een vaccinatie bewijs moet laten zien, maakt het wel een logisch gevolg
Het is dan ook een vermoeden, lieverd, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Dat zou betekenen dat er heel veel mensen hun eerste levensbehoeften niet meer kunnen kopen haha.
Ga toch weg met je bewijs.
Wat een onzin.
Ik woon in een klein Kutdorp. Hier hebben ze sinds een paar maanden van die schoonmaakautomaten. Appie ging de hele zomer door met een karschoonmaakpuber. Bij de Aldi vrijwel altijd lege alcohol/gel-flessen en volle papierbakken; kom ik dus niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:06 schreef macca728 het volgende:
Omgeving Rotterdam zie ik geen enkele supermarkt nog karren schoonmaken hoor.
Gelukkig kon jij vandaag nog naar 3 shops.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Hanos en Sligro waren een verademing vandaag in verhouding tot de AH XL. En mensen die in de AH klagen dat er dingen op zijn terwijl er rolcontainers als een gek aangeleverd worden.![]()
En welke strenge lockdown vraag je je bijna af als je nu in de supermarkt komt.
Ik klaag niet, alleen op het feit dat mensen geen begrip tonen voor supermarktpersoneel.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gelukkig kon jij vandaag nog naar 3 shops.
Stomme andere mensen.
Waarom ga je in vredesnaam naar 3 winkelsquote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Hanos en Sligro waren een verademing vandaag in verhouding tot de AH XL. En mensen die in de AH klagen dat er dingen op zijn terwijl er rolcontainers als een gek aangeleverd worden.![]()
Omdat ik bij de Hanos en Sligro spul nodig heb voor mijn bedrijf.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom ga je in vredesnaam naar 3 winkels
Okequote:Op woensdag 23 december 2020 14:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Omdat ik bij de Hanos en Sligro spul nodig heb voor mijn bedrijf.
Mijn vriend werkte in zijn jeugd bij een britse supermarkt. Hij zei dat er vlak voor kerst een container vol met alleen bacon buiten stond, want dat spul was niet aan te slepenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tja, je houdt het niet tegen... deurbeleid doet er denk ook niks aan...quote:Op woensdag 23 december 2020 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren was het redelijk druk bij mijn ah. Maar zag ook veel mensen met kinderen, ouderen met z'n tweeën en zelfs één gezin van twee volwassenen met 4 kleine kinderen.
Juist daarom willen ze nog even snel achter je langs, omdat je zo langzaam bentquote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Bocaj het volgende:
Sommige idioten schieten dan nog net ff achter je langs als je aan het uitparkeren bent... en dan doe je het nog zo langzaam... lijkt wel of ze het niet willen zien! (oogkleppen)
Vergelijkbaar met Makro i.d.d.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Bocaj het volgende:
Hanos en Sligro ken ik eigenlijk niet... zijn dat soort Makro's met pasje-systeem? @:Kapitein_Schavuit
Ik zit net eens even de openingstijden te bekijken...quote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef gelestipjes het volgende:
Stervensdruk hier bij de ah, je kon over de koppen lopen zo ongeveer.
Schijnt 'drillrap' vete te zijn...quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:37 schreef quirina het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-amsterdam.html
Dit was vroeger mijn appie..
Hoe is het in jouw supermarkt?
Lijkt wel Amerika... schijnt daar ook te kunnen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |