Beide waarnemingen kloppen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarvan fans van mondkapjes blijven beweren dat het niet waar is. Dat iedereen juist meer afstand houdt. Raar dat die dan een heel andere waarneming hebben.
Ze begonnen ook ineens met zelfscans en ze gooien liever geen extra kassa open maar vragen terwijl je in de rij aan het wachten bent of je wilt zelfscannen.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:19 schreef macca728 het volgende:
Ik vind het wel apart dat AH nu weer voetbalkaartjes spaaractie heeft.
Dat trekt kinderen aan en daarmee wordt boodschappen meer gezien als een uitje ipv noodzakelijk.
Dit. Staat er ineens weer een berg kinderen voor de deur.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:19 schreef macca728 het volgende:
Ik vind het wel apart dat AH nu weer voetbalkaartjes spaaractie heeft.
Dat trekt kinderen aan en daarmee wordt boodschappen meer gezien als een uitje ipv noodzakelijk.
Ja hoe meer mensen zelf gaan scannen, hoe minder personeel ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze begonnen ook ineens met zelfscans en ze gooien liever geen extra kassa open maar vragen terwijl je in de rij aan het wachten bent of je wilt zelfscannen.
Ja kan echt niet, dan mogen ze van mij AH ook dichtgooien vanwege overtreding van de corona regelsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit. Staat er ineens weer een berg kinderen voor de deur.
Juist, ik heb ook een schijthekel aan die mondkapjes...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:07 schreef quirina het volgende:
Ik hoorde van de zoon van de buren dat het elke dag wel raak is in de supermarkt met soevereine mensen die mondkapjes weigeren en een hele discussie aangaan met personeel.
En dan gaan ze nog filmen ook zodat ze bewijs hebben van het onrecht.
Snap niet waar die mensen zo’n drukte om maken en de energie en tijd vandaan halen.
Mondkapje op, snel je boodschappen doen en afrekenen gaat veel sneller.
Er is ook nog een derde optie, namelijk gewoon beleefd melden dat je een medische uitzondering hebt als erom wordt gevraagd. Het personeel zal dit bijna altijd respecteren en geen discussie aangaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:07 schreef quirina het volgende:
Ik hoorde van de zoon van de buren dat het elke dag wel raak is in de supermarkt met soevereine mensen die mondkapjes weigeren en een hele discussie aangaan met personeel.
En dan gaan ze nog filmen ook zodat ze bewijs hebben van het onrecht.
Snap niet waar die mensen zo’n drukte om maken en de energie en tijd vandaan halen.
Mondkapje op, snel je boodschappen doen en afrekenen gaat veel sneller.
Lekker recalcitrant hoor. Hoeveel moeite is het nu?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik draag eigenlijk nergens meer een mondkapje, ook niet in de supermarkt. En er wordt nooit iets over gezegd. Heb juist het idee dat veel winkelpersoneel extra aardig is, dat ze er eigenlijk ook niks mee hebben.
Daar gaat het niet om. Maar aan iemand die denkt in moeite heeft het weinig zin om uit te leggen waar het wel om gaat, dus laat maar. Ben overigens geen wappie en let heel goed op.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant hoor. Hoeveel moeite is het nu?
Wonderbaarlijk landje leven we in
Perfect argument, maar prima hoorquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar aan iemand die denkt in moeite heeft het weinig zin om uit te leggen waar het wel om gaat, dus laat maar.
De mondkapjesregel hoeft wat mij betreft voor niemand te gelden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Perfect argument, maar prima hoor
Iedereen heeft zo wel een reden waarom de regels voor hem of haar niet hoeven te gelden (waarvan er heel soms echt wel een valide reden tussen zal zitten hoor)
De maximumsnelheid hoeft van mij ook nergens te gelden, maar toch moet ik me eraan houden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De mondkapjesregel hoeft wat mij betreft voor niemand te gelden.
Zijn ze dan niet gewoon strafbaar ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja vooral als ze er zelf ook geen op hebben, zoals bijvoorbeeld in de slagerij, tankstation, carwash, dierenwinkel, coffeeshop en supermarkt later op de avond. Ze zitten meestal ook achter enorme schermen, dus blijven mondkapjes enorm onzinnig.
Nee, natuurlijk zegt niemand iets want niemand wil een agressieve confrontatie met een wappie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag voor het eerst in tijden de supermarkt bezocht zonder mondkapje, niemand die er iets van zei.
Geen oogcontact maken en oortjes in, heerlijk ontspannen geshopt.
Ga ik vaker doen.
Sommige mensen zijn gewoon ontzettend trots op hun asogedrag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zegt niemand iets want niemand wil een agressieve confrontatie met een wappie.
Je zelf buiten de maatschappij zetten.
Heb je in het voorbijlopen wel op een pan geslagen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag voor het eerst in tijden de supermarkt bezocht zonder mondkapje, niemand die er iets van zei.
Geen oogcontact maken en oortjes in, heerlijk ontspannen geshopt.
Ga ik vaker doen.
Ben niet zo van de agressie eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zegt niemand iets want niemand wil een agressieve confrontatie met een wappie.
Je zelf buiten de maatschappij zetten.
Nee mijn AH spaarkaart is nog niet helemaal vol.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Heb je in het voorbijlopen wel op een pan geslagen?
Of jij houd je gewoon aan de wet en maakt geen misbruik van uitzonderingen voor bepaalde mensen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben niet zo van de agressie eigenlijk.
Kwetsbare mensen moeten gewoon heerlijk boodschappen doen in de ochtend.
Bioshock spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
...
Ben benieuwd hoe we hier met z'n allen op gaan reageren de komende weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |