Coop is ook bijna overal open, hier morgen van 10 tot 17u en de AH 2 dorpen verderop zelfs beide dagen gewoon van 8u tot 22u.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen Jumbo en Ah in de buurt? Die blijven wel open meen ik 1e en 2e kerstdag...
Bij AH hier 2 dorpen verderop zijn het ook veelal scholieren die met kerst werken. Veel jongeren gaan dan liever werken dan dat ze met de familie aan een saai dinet zitten.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:35 schreef Scheepskok het volgende:
Dat is toch belachelijk? Geef die medewerkers toch vrij.
Alhoewel, een neefje van mij moest ook eens werken met kerst en die kreeg een flinke toeslag, wastie wel blij mee.
Dat is ook weer waar. Dat herinner ik me van vakantiewerk.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:37 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Bij AH hier 2 dorpen verderop zijn het ook veelal scholieren die met kerst werken. Veel jongeren gaan dan liever werken dan dat ze met de familie aan een saai dinet zitten.
Lees eens wat ik schrijfquote:Op donderdag 24 december 2020 17:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen Jumbo en Ah in de buurt? Die blijven wel open meen ik 1e en 2e kerstdag...
Dan moet het wel een gehucht zijn waar jij woont!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:43 schreef JosMert het volgende:
[..]
Lees eens wat ik schrijf. Ik heb het alleen over eerste kerstdag. Eerste kerstdag is hier alles dicht. Van de lidl tot aan de AH
Is het ook.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan moet het wel een gehucht zijn waar jij woont!
Hier hetzelfde. 2e kerstdag alles open.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:35 schreef gelestipjes het volgende:
Hier is zowel de ah als de jumbo gewoon gesloten op 1e kerstdag. Alle overige supermarkten trouwens ook.
Hier ook.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:28 schreef JosMert het volgende:
Hier wel alle supermarkten dicht in omgeving eerste kerstdag.
Een supermarkt in mijn buurt die volgens dit lijstje open zou zijn is al 1 jaar wegquote:Op donderdag 24 december 2020 18:18 schreef Leandra het volgende:
In 115 gemeenten zijn er geen supermarkten open op eerste kerstdag.
https://www.ad.nl/koken-e(...)ag-open-is~ab169892/
Beetje aanmatigend om te doen alsof iemand wel in een klein dorpje moet wonen als er geen enkele supermarkt open is.
Op tweede kerstdag zijn wel in vrijwel alle gemeentes (op een handvol na) supermarkten open.
Dat is elk jaar zo, heerlijk chill boodschappen doenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:59 schreef Xenorium het volgende:
Iedereen denkt dat het te druk is dus gaan ze niet vandaag, of heel vroeg of heel laat of hebben ze al hun boodschappen gedaan.
Das ook wel het meest erge aan deze situatie, dat je de drukt aan moet zienquote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Tegan het volgende:
Een week voor Kerst een bestelling opgehaald bij een pick up point en de laatste verse dingen heeft vriend gehaald in een hele drukke Appie. Kwam zo toevallig uit dat hij ging, maar stiekem wel blij dat ik niets van die drukte heb gezien.
Haha ja, je kan helaas niet zonder risico leven. Ik denk dat ik niet meer durfde als ik die gekte had gezien.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:35 schreef Fred het volgende:
[..]
Das ook wel het meest erge aan deze situatie, dat je de drukt aan moet zien
Toch aardig van je vriend dat hij in die drukke supermarkt toch nog wat Corona voor je mee heeft kunnen nemen.
Simpele oplossing voor: je fomo onderdrukken en niet meedoen aan dat circus.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:39 schreef Tegan het volgende:
Haha ja, je kan helaas niet zonder risico leven. Ik denk dat ik niet meer durfde als ik die gekte had gezien.
Ik vond rond Kerst boodshappen doen pre-corona al huilen. Stel me zo voor dat het nog drukker is gezien iedereen thuis (in een woonhuis) eet.
Ik vraag mij af hoeveel mensen er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah nee joh, blijf gewoon allemaal eens even lekker een paar dagen thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |