Ja dat vermoeden heb ik ook, dat ze dat als een kans zien om juist nog wat extra te verdienen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Van solidariteit koop je niks. Er moet geld verdient worden. Voor de supermarkten ideaal dat de sigarenboer geen tijdschriften e.d. meer mag verkopen.
Op bestelling af te halen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:38 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden heb ik ook, dat ze dat als een kans zien om juist nog wat extra te verdienen.
Dat van die kapper verbaast mij, dat zoiets dan wel zou mogen?
Bestellingen in de winkel afhalen mocht toch eigenlijk alleen voor de bouwmarkten, dacht ik. De Bruna hier doet het ook wel trouwens, en dat mag volgens mij officieel ook niet. Maar snap het wel, anders zijn ze alleen voor de PostNL balie open. En dan bestel je een boek bij bol ipv het in die winkel te halen, maar je laat het wel daar leveren en dat kan dan gewoon. Maar een bestelling van de Bruna mag je dan officieel weer niet daar ophalenquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op bestelling af te halen.
Het verbaasd me helaas niets meer dat er geen eenduidig beleid is gekomen.
Ik werk voor een tijdschrift. Ik weet dat het verre van essentieel is, maar ik hoop zo dat mensen in de super toch een blaadje meenemen. Hele oplages kunnen de prullenbak in - en mijn arbeidscontract erbij.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Van solidariteit koop je niks. Er moet geld verdient worden. Voor de supermarkten ideaal dat de sigarenboer geen tijdschriften e.d. meer mag verkopen.
Een beetje ontspanning op z'n tijd is ook essentieel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik werk voor een tijdschrift. Ik weet dat het verre van essentieel is, maar ik hoop zo dat mensen in de super toch een blaadje meenemen. Hele oplages kunnen de prullenbak in - en mijn arbeidscontract erbij.
Sorry, dit was er een in de categorie persoonlijk leed
Ik zou ook liever zien dat de boekhandels met pakketpunt gewoon mochten blijven verkopen als ze ook pakketten af blijven handelen. Jammer dat dat niet mochtquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik werk voor een tijdschrift. Ik weet dat het verre van essentieel is, maar ik hoop zo dat mensen in de super toch een blaadje meenemen. Hele oplages kunnen de prullenbak in - en mijn arbeidscontract erbij.
Sorry, dit was er een in de categorie persoonlijk leed
Die van PostNL gaan naar andere locaties, of ze doen nog een nieuwe bezorgpoging. DHL gaf eerder aan ze retour afzender te doen (die van mij is naar eentje onderweg die mogelijk dus ook gaat sluiten nu..), maar die melding zie ik nu op de site niet meer staan. Hopelijk sturen die ze nu ook door naar een andere.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:30 schreef quirina het volgende:
Lekker als je pakket net bij een pakketpunt ligt die gesloten is
Wij zijn inderdaad flatje voor m'n schoonmoeder aan het opknappen, die moet voor 1 februari verhuisd zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:59 schreef Xenorium het volgende:
Best kut als je nu in een verhuizing zit..
Een printer in huis lijkt me een basisding (sommige zijn niet zo duur).quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:17 schreef MisterWendel het volgende:
Wanbeleid weer. Maar straks weer lekker stemmen op diezelfde lutsers.
De Bruna was vandaag open. De bieb niet en kon zodoende niet printen. Nu kan ik geen items retour sturen waarvoor een DHL verzendlabel nodig is.
Heb ik ook niet. Die ene keer dat ik moet printen privé doe ik dat gewoon op kantoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een printer in huis lijkt me een basisding (sommige zijn niet zo duur).
Nou, vooral onder het mom van het kost meer dan gewoon dichtgaan. En daar hebben ze natuurlijk gewoon gelijk in. Jij zou ook niet gaan werken als je ipv loon krijgen moet gaan betalen om te werken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef nickname89 het volgende:
Dat moet toch niet gekker worden met die postkantoors.
Het hele land zoekt creatieve oplossingen om toch nog wat voor elkaar te krijgen en de primera en bruna besluiten dan maar om alles dicht te gooien en zowel de klant als de distributie van pakketten op zijn gat te leggen vlak voor kerst. Onder het mom, hier mogen ze geen kraslot kopen maar in de supermarkt wel.
Als je je winkel open houdt zonder dat je iets mag verkopen dan kost het al snel meer geld dan het oplevert. Natuurlijk blijf je dan dicht.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef nickname89 het volgende:
Dat moet toch niet gekker worden met die postkantoors.
Het hele land zoekt creatieve oplossingen om toch nog wat voor elkaar te krijgen en de primera en bruna besluiten dan maar om alles dicht te gooien en zowel de klant als de distributie van pakketten op zijn gat te leggen vlak voor kerst. Onder het mom, hier mogen ze geen kraslot kopen maar in de supermarkt wel.
Weet je wat, dan weten we NA de corona crisis ook de weg naar de supermarkt te vinden voor bijvoorbeeld krasloten en dergelijke
Is niets meer en minder dan pressie uitvoeren op de overheid.
Als iedere bedrijfstak zo kinderachtig reageert dan gaan we hard naar de klote met zijn allen.
Juist in deze tijd even de komende weken de handen opstropen en er toch nog wat van maken.
Verders zijn hier gewoon de NOW regelingen voor in het leven geroepen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:03 schreef quirina het volgende:
Ja en verpest je het als Primera Bruna overheid ( of andere soort winkel) voor een heleboel mensen die dus geen kerst attentie krijgen.
Er blijven natuurlijk nog gewoon genoeg pakketpunten over. Vrijwel elke supermarkt is ook een pakketpunt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:03 schreef quirina het volgende:
Ja en verpest je het als Primera Bruna ( of andere soort winkel) voor een heleboel mensen die dus geen kerst attentie krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |