Ik heb maar 1 wc. Uitscheiden van afvalstoffen door mijn lichaam kan ik niet stoppen. Ophopen in huis lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op maandag 14 december 2020 17:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat excuus maakt de Gamma wat mij betreft niet essentieel.
Zo kan ik ook redeneren dat ik geen geld heb voor de verzendkosten die ik nu over mijn producten moet betalen die en ik normaal gesproken uit de winkel zou halen zonder deze kosten.
M'n schoenen laten reparen bij de schoenenmaker is ook goedkoper....
Toelichting. Waar veel mensen behoefte aan hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn mening moet ie vooral binnenskamers uiten, wat heb je er aan qua draagkracht als elk OMT-lid zijn eigen mening ook nog eens in de pers ventileert.
Goed idee, gelijk ook topdrukte daar.quote:Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Alleen de postnl punten bij de supermarkten blijven open. Bron: postnl vanmiddag aan de lijn gehadDus nee, die gaan dicht.
Gaan essentiële winkels dicht dan?quote:Op maandag 14 december 2020 17:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kun je beter met wachten totdat ze dicht zijn.
Schijnbaar is daar grondwettelijk niet omheen te komen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef NightDancert het volgende:
Kerken en moskeeën mogen natuurlijk wel weer openblijven. Waarom krijgen dat soorten achterlijken een uitzonderingspositie?
Nee maar plunderen van open winkels is nogal risicovolquote:Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Gaan essentiële winkels dicht dan?
Een staat met minder dan 1 persoon per vierkante kilometerquote:Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef Jane het volgende:
[..]
De grenzen tussen de diverse deelstaten waren dicht. Die deelstaten zijn bijna landen op zich, met een eigen regering en eigen beleid. Ze waren het ook lang niet altijd met elkaar eens. Western Australia liet bijvoorbeeld bijna niemand uit de rest van Australie binnen en daar was niet iedereen even blij mee.
En ja, daar rijdt ook vrachtverkeer tussen de deelstaten.
Zo te lezen wel, zie paar posts boven je.quote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef VelitoX het volgende:
Wat ik me nou afvraag, moeten plekken als Bruna/Primera etc. ook dicht? Die hebben vaak een pakket ophaalpunt, dus dat zou vrij ernstig zijn als dat ook dicht moet.....
De motie van 18mar20 voor een algehele lockdown was destijds met handopsteken met 22 voor, verworpen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat ze een algehele lockdown wilden. Kwam net voorbij hier maar werd verwijderd.
Is het bij jou nog steeds zeker dat 28 december de tent helemaal dicht gaat?quote:Op maandag 14 december 2020 17:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Net als in de horeca zijn er echt wel op korte termijn klusjes te bedenken die al die tijd niet konden. Die klusjes drogen na een tijdje wel op, dus laten we hopen dat die lockdown echy maar tot 19 januari duurt
Ah joh kun je 20 januari nog een keer kerst vieren met de kadootjes die je dan op kunt halen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef VelitoX het volgende:
Wat ik me nou afvraag, moeten plekken als Bruna/Primera etc. ook dicht? Die hebben vaak een pakket ophaalpunt, dus dat zou vrij ernstig zijn als dat ook dicht moet.....
4 januari volgens Hugo, ongeveer hetzelfde als andere EU landen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer starten jullie Nederlanders met vaccineren?
Supermarkten steeds minder dus daar is nog niet zo goed over nagedacht.quote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef VelitoX het volgende:
Welnee... wat moet je anders dan rondcrossen naar de bossen......quote:Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben benieuwd of het nou wel veel rustiger wordt op de weg.
Wel goed om deze disclaimer erbij te zetten inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2020 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
4 januari volgens Hugo, ongeveer hetzelfde als andere EU landen.
Valt onder de horeca en daar is afhalen mogelijk.quote:Op maandag 14 december 2020 17:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Verwacht niet dat ze die dicht gooien, gezien de reacties in maart (illegaal verkoop circuit die dan verdiend).
Lees het topic eensquote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef VelitoX het volgende:
Daarom snap ik het ook nietquote:Op maandag 14 december 2020 17:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Valt onder de horeca en daar is afhalen mogelijk.
Ja goede wijn bij je kerstdiner is ook echt essentieel hèquote:Op maandag 14 december 2020 17:19 schreef alpeko het volgende:
Waarom zou je slijterijen open willen houden, wat is er essentieel aan sterkte dranken?
Bier en wijn is natuurlijk prima te verkrijgen bij de supermarkt.
Wijn uit de supermarkt Leuke tafelwijnen maar je gaat je lockdown kerstdiner toch niet opleuken met supermarktwij
Dat wordt een rij tot buiten daar dan.quote:Op maandag 14 december 2020 18:00 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Lees het topic eens. Ja die gaan dicht. Allemaal. Behalve postnl punten bij supermarkten.
Mensen die wiet dusdanig hard nodig hebben dat ze niet een paar weken zonder kunnen staan over het algemeen ook niet bekend om hun intellect.quote:
Yep... denk je alles online te kunnen doen en wordt het toch zorgelijk om je pakjes pas 11 of 18jan21 te kunnen ophalen. #PrepGenot.quote:
Nou eigenlijk welquote:Op maandag 14 december 2020 18:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja goede wijn bij je kerstdiner is ook echt essentieel hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |