Ja, er is door het lekken wel een vliegwiel effect gegenereerd als je het mij vraagt.quote:Op maandag 14 december 2020 16:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een organisatie als de Rijksoverheid die toch best een aantal communicatie deskundigen in dienst zal hebben dit niet beter georganiseerd heeft.
Kweenie, en ieder zijn meug, maar om nou te zeggen dat ik geil word van een IKEA fimpje op Twitter....neequote:Op maandag 14 december 2020 16:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel verfrissend dat iemand eens de hand in eigen boezem steekt ipv naar de IKEA gaat op zaterdagmiddag en dan een geil filmpje op twitter post hoe druk het er wel niet was.
Zeker, helemaal mee eens. Genoeg mensen die riepen dat we in de lockdown moesten in october.quote:Op maandag 14 december 2020 15:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar dan had je bij wijze van spreken in Oktober alles een maand in lockdown moeten gooien.
Ik wijs wel degelijk naar ze.quote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het trouwens echt veel te makkelijk om met een vinger naar het kabinet te wijzen over deze lockdown, we hebben het als bevolking echt wel over ons zelf afgeroepen door telkens maar de grenzen op te zoeken en daar ook gewoon overheen te gaan....
Jij zit straks zonder toiletpapier dus.quote:Op maandag 14 december 2020 16:02 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zo zielig man dat veel mensen alweer aan het hamsteren zijn. Kom op man de supermarkten blijven toch gewoon open.
Er zit dan ook een wereld van verschil tussen Maart en nu en wat ze nog verwachten.quote:Op maandag 14 december 2020 16:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik wijs wel degelijk naar ze.
Deze lockdown is veel zwaarder dan in maart en al helemaal in de tijd waar hij zich afspeelt.
In maart konden we nog een beetje fatsoenlijk naar buiten.
Er waren tal van tussenvarianten mogelijk maar we hebben nu naar de aller aller zwaarste variant gegrepen, en dat kan ik gewoon niet begrijpen.
Ik denk dat het beter was geweest om de maatregelen officieel te maken vroeger vandaag en de persco als toelichting te gebruiken, dan was iedereen op de hoogte van wat er morgen nog wel en niet mag en nu loopt half nederland te raden wat er morgen niet meer mag.quote:Op maandag 14 december 2020 16:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, er is door het lekken wel een vliegwiel effect gegenereerd als je het mij vraagt.
Maar is wel een lastige, want ook zonder de meldingen waren er al winkels extra open etc.
Dat ga je inderdaad krijgen, ik gok dat morgen al de eerste mensen daar gaan shoppen, en die mensen staan dan waarschijnlijk vooraan om anderen te veroordelen...quote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan krijg je ook verschuiving van het probleem, België is nu ook al bang dat er Nederlanders die in de grensstreken wonen daar inkopen gaan doen.
En dat gaat ook gebeuren uiteraard, dat andersom ook het geval een paar maanden terug.
Zal best. In en in triest dat mensen meteen weer gaan hamsterenquote:Op maandag 14 december 2020 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij zit straks zonder toiletpapier dus.
Pcies... de manier om snel iets te laten verdampen en zomaar te laten ontstaan... van generlei waarde en om mee te doen moet je wel de eigen-waarde (ver)spelen. Ik heb zelf ook nooit begrepen waarom mensen willen beleggen met eigen, gespaard en laat staan geleend geldquote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef raptorix het volgende:
Wat mensen vergeten is dat een beurs geen grafiekje is zoals valuta, het is gewoon de waardering van de aandelen, het staat vrij ver los van het echte "aandeel" in het bedrijf zelf.
Dat klopt, in maart was de nood vele malen hoger.quote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit dan ook een wereld van verschil tussen Maart en nu en wat ze nog verwachten.
Het gaat op geen enkele manier even erg worden als Maart.quote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit dan ook een wereld van verschil tussen Maart en nu en wat ze nog verwachten.
Ja, maar als de boodschap gelijk was, was het resultaat het ook denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter was geweest om de maatregelen officieel te maken vroeger vandaag en de persco als toelichting te gebruiken, dan was iedereen op de hoogte van wat er morgen nog wel en niet mag en nu loopt half nederland te raden wat er morgen niet meer mag.
quote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er landen waar het aantal besmetting niet stijgt?
Ik heb elk jaar een witte kerst.quote:Op maandag 14 december 2020 16:04 schreef Melleyn het volgende:
Kan het dan op z'n minst even flink gaan sneeuwen? Hebben we wat om naar te kijken
Newsflash; we zijn al halverwege dat moment, en dan moeten de feestdagen en het echte griepseizoen met zware besmettingsgevaren nog komen.quote:Op maandag 14 december 2020 16:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het gaat op geen enkele manier even erg worden als Maart.
Dit, ik was de hele dag bezig. Ik weet bij wijze van spreken niks. Je kan je zo ook niet voorbereiden.quote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter was geweest om de maatregelen officieel te maken vroeger vandaag en de persco als toelichting te gebruiken, dan was iedereen op de hoogte van wat er morgen nog wel en niet mag en nu loopt half nederland te raden wat er morgen niet meer mag.
Hoe had je dat wel gekund als ze vanochtend een officieel bericht hadden gedeeld?quote:Op maandag 14 december 2020 16:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, ik was de hele dag bezig. Ik weet bij wijze van spreken niks. Je kan je zo ook niet voorbereiden.
Netjes zeg! Je kunt veel van hem zeggen en het zal best een hautain mannetje zijn maar dat doet hij toch wel even goed!quote:
Nee hoor, die piek was veel hoger in de eerste instantie, als het erger was geweest dan was dat nu al geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Newsflash; we zijn al halverwege dat moment, en dan moeten de feestdagen en het echte griepseizoen met zware besmettingsgevaren nog komen.
Ik durf wel te zeggen dat we Maart terug gaan zien, en nog meer. Code zwart gaat met een beetje pech wel een paar keer genomen worden. Ben benieuwd of je er dan nog hetzelfde over denkt.
Hoe hebben ze dat gedaan? Via sms amber alert niks ontvangenquote:Op maandag 14 december 2020 16:06 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hoe had je dat wel gekund als ze vanochtend een officieel bericht hadden gedeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |