Nu hij weer mag optreden, is het vast geen toeval dat hij weer met Mo een breuk heeft.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:29 schreef Luke83 het volgende:
Ik had al zo'n idee toen ik dit weekend na dat concert in de Ziggo Dome André weer met een fles champagne zag op Insta.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij sliep na de concerten niet thuis...
Die zag dit, net als wij, allang aankomen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het gaat nu in rap tempo. Wat zal Bridget een lol hebben.
KAMERVRAGRN!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Ik krijg zelfs een push bericht van nu.nl over de breuk![]()
Ik gok op Maan..quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aangezien hij ook in de kringen verkeerd waar Gert Verhulst en consorten in zitten, gok ik op de dochter van Gert.
December natuurlijk, doen ze de verloving weer over.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wanneer komt die verzoening waarbij ze claimen dat ze nu echt echt echt nooit meer zonder elkaar kunnen?
Ze heeft de "onvoorwaardelijk" post van Monique bij een foto van Monique en haar zoontje nog wel hartjes gegeven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:27 schreef praadje het volgende:
Ik zie op de Insta van Rox ook geen foto's meer staan van Mo.
Het wordt pas echt feest als hij vreemd blijkt te zijn gegaan met Samanthaquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb al een dagtaak aan het lezen over het wel en wee van Samant, komt dit er ook nog eens bij![]()
Wel heerlijk natuurlijk
Misschien was hij ontevreden over het stucwerk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:37 schreef Leandra het volgende:
Ook wel raar trouwens, ze hebben in hun stories nog allebei dezelfde post over dat de badkamer en toiletten worden gestuct, en nog anderhalve week te gaan.
Bij Dre 17 uur geleden gepost, bij Monique 18 uur geleden.
Dat impliceert dat hij gisteren met goed fatsoen nog niet wist dat hij vandaag weg zou zijn.
Er is nog plek voor "Eigendom van AnTwee"quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt pas echt feest als hij vreemd blijkt te zijn gegaan met Samantha![]()
![]()
Of zoals Dre het vertaalt: Het bleek toch niet te werken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik gok:
Afgelopen weekend bezopen en onder de drugs tijdens concert. Grote bek over hoe erg hij het wel niet gemist heeft en vervolgens after party met grietje. Niet thuis geslapen en Monique gisteren door grietje op de hoogte gebracht van wat er gebeurt is.
Gisteren koffers op de oprit voor André.
Is het dan oud K3 of jong K3?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:34 schreef vencodark het volgende:
Echt geen Maan en Leontien. Die zijn wel wijzer.
Maan en Marco was ook maar een gerucht.
En Leontien is ook niet gek.
Nee, we moeten misschien inderdaad in België eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |